Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen rumana naisena miesten sylkykuppi.

Vierailija
03.04.2020 |

Miksi tälläkin palstalla miehet haukkuvat kaikki naiset, mutta unohtavat, että meitä rumiakin naisia on, jotka eivät saa seuraa? Kun katsoo miesten kriteereitä naisille niin pääasia on ulkonäkö. Naisilla taas on muitakin ominaisuuksia, joita he hakevat.

Miksi miesten on niin vaikea uskoa, että kaikki naisetkaan eivät saa seuraa? Olen saanut pakit kaikilta miehiltä, joille olen tehnyt aloitteen. Nämä miehet eivät ole olleet komeita. Päinvastoin.

Kommentit (85)

Vierailija
61/85 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ongelma taitaa olla olematon itsetunto. Keskity itseesi, ala harrastaa liikuntaa, käy kampaajalla, opettele tekemään perusmeikki ja panosta pukeutumiseen sen verran kuin lompakko antaa myöten.

Mitkään baarit ei ole aikuiselle paras paikka etsiä seuraa. Ihan liikaa eronneita, katkeroituneita ja semialkoholisoituneita ihmisiä pyörii niissä.

Hakeudu vaikka jonkun harrastuksen pariin missä tapaa ihmisiä. Saat vähän itseluottamusta kun vietät aikaa ihmisten kanssa joilla on samoja kiinnostuksen kohteita.

Mitä nämä tällaiset harrastukset on, jossa olisi molempia sukupuolia? Harrastin aikanaan teatteria ja siellä oli vain pari miestä, hekin varattuja. Luonnossa liikkumiseen olen liian mukavuudenhaluinen. Tietotekniikka ei kiinnosta. Lautapelit kyllä, mutta mistä tämmöisenkin porukan löytäisi? 

Valitse mieluummin harrastus, jossa on paljon miehiä ja vähän naisia. Esimerkiksi judo.

Vierailija
62/85 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kans saan usein ilkeää kommenttia lyhyydestä. Sitten on myös niitä miehiä jotka objektisoi meitä lyhyitä naisia todella paljon. Yllättävän harvat miehet osaavat suhtautua neutraalisti. 

T: 152 cm

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/85 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ongelma taitaa olla olematon itsetunto. Keskity itseesi, ala harrastaa liikuntaa, käy kampaajalla, opettele tekemään perusmeikki ja panosta pukeutumiseen sen verran kuin lompakko antaa myöten.

Mitkään baarit ei ole aikuiselle paras paikka etsiä seuraa. Ihan liikaa eronneita, katkeroituneita ja semialkoholisoituneita ihmisiä pyörii niissä.

Hakeudu vaikka jonkun harrastuksen pariin missä tapaa ihmisiä. Saat vähän itseluottamusta kun vietät aikaa ihmisten kanssa joilla on samoja kiinnostuksen kohteita.

Mitä nämä tällaiset harrastukset on, jossa olisi molempia sukupuolia? Harrastin aikanaan teatteria ja siellä oli vain pari miestä, hekin varattuja. Luonnossa liikkumiseen olen liian mukavuudenhaluinen. Tietotekniikka ei kiinnosta. Lautapelit kyllä, mutta mistä tämmöisenkin porukan löytäisi? 

Valitse mieluummin harrastus, jossa on paljon miehiä ja vähän naisia. Esimerkiksi judo.

Hah, tuollaisessa harrastuksessa meihin pieniin naisiin vasta suhtauduttaisiinkin vähätellen... Ehkä joku seinäkiipeily tms voisi olla parempi kuin kamppailulajit. 

Vierailija
64/85 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entinen ruma, nykyinen 8/10 kirjoitti:

Millä tavalla olet ruma? Lähes kaikelle voi tehdä jotakin. Ota tämä entiseltä rumalta naiselta. Maksoin 11 000 eur kasvojen kauneusleikkauksesta ja nyt vientiä riittää. Välillä tekisi mieli sanoa näille vonkaajille, jotka rakastuvat ulkonäkööni, että eivät olisi koskeneet minuun edes 4 promillen kännissä vielä pari vuotta sitten.. Olen tosi pahoillani puolestasi ja toivon, että löydät joko hyvän salitreenin, jos siis ongelma on kropassa, hyvän kampaajan ja uuden meikkaustavan, jos siis ongelma on kasvoissa, tai hyvän esteettisen kirurgin, jos ongelma on oikeasti rumuus (minulla oli).

Pelkkää rakkautta AP, kumpa voisin auttaa enemmän, mutta toivoa on.

Olen todella lyhyt ja lyhyet jalat tekevät sen, että näytän vielä lyhyemmältä. Mun jalat on ihan hirveät. Ohuet ja lyhyet. Salitreenillä saisi ehkä massaa, mutta ei pituutta. Kyömynenä, mutta en uskalla mennä nenäleikkaukseen. Silmät ovat lähellä toisiaan ja otsa on korkea. Hiukset ovat niin ohuet, että päänahka pilkistää. Ei näille voi tehdä leikkauksilla mitään. 

Kuinka lyhyt on todella lyhyt? Lyhin nainen, jolta olen saanut pakit, oli arviolta 130-140cm. Tuollainen pakonomainen suhtautuminen johonkin nenän muotoon tai silmien etäisyyteen kuulostaa pelottavalta. Ehkä se on syynä?

ohis

152cm. Olen saanut pakkeja sen takia paljon. On minulla myös huono itsetunto kaikkien niiden pakkien jälkeen. Niitä on siis monta. 

Siis joku mainitsee pituudestasi samalla kun antaa pakit? Pyöritkö jossain amispiireissä?

Kyllä, olen saanut kuulla olevani liian lyhyt. Lisäksi muuta ilkeilyä lyhyydestäni todella usein. Jopa töissä. Tähän en voi millään pakkeleilla ja saliharjoittelulla vaikuttaa.

Olen sinua sentin pidempi (153 cm) enkä koskaan kuule tuollaista. Sen verran kyllä on pituuskompleksia että käytän hyvin korkeita kenkiä aina paitsi koiraa ulkoiluttaessa. Jotenkin tuntuu että esim. töissä miesvaltaisella työpaikalla saa enemmän uskottavuutta kun näyttää suht tavallisen aikuisen naisen mittaiselta. 

Mutta seksi/parisuhdeseuran etsinnässä ei ole koskaan ollut pituuteni kellekään kielteinen asia. Toki, varmaan monet miehet jotka tykkää pitkistä, on jättäneet lähestymättä minua ollenkaan, mutta kukaan e ole päin näköä tullut sanomaan mitään pituudestani. Moni on sen sijaan pitänyt kokoani todella söpönä ja viehättävänä piirteenä. 

Minä en itse kyllä tee aloitteita. Nuorena koitin, ja jotenkin tuntuu että vaikka aina puhutaan että naisen pitäisi tehdä aloitteita nykyaikana, niin suuri osa miehistä ei siitä tykkää. Paitsi ehkä jos olisi tosi kaunis lähestyjä. Mutta jos tällainen vähän maantienharmaa tavis tekee aloitteen, tylyjä pakkeja sataa. Sen sijaan jos menee yksikseen baariin istumaan juomansa kanssa, katselee avoimesti ympäristöään ja ottaa katsekontaktia ihmisiin, hymyilee jne niin seuraa kyllä löytyy.

Vierailija
65/85 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän kaksi suht. "rumahkoa" naista. Toinen näyttää omituiselta: jätti pää ja pitkät noitamaiset kasvot. Toinen taas moukarinheittäjä look. Molemmat ovat parisuhteissa korkeatasoisemman miehen kanssa. Ja lapsiakin on. Ulkonäöllä ei väliä kun kolahtaa :). Kaunis nainen taas on kuin hunajaaa ja vetää puoleensa joukon kärpäsiä, joita kiinnostaa se ulkonäkö.

Vierailija
66/85 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet miehet ihmettelevät miksi naiset tekevät niin vähän aloitteita. No johtuisikohan siitä, että tavikset tai rumat naiset saa niin tylyä kohtelua jos erehtyy ketään lähestymään. Varsinkin ulkonäköä pilkataan rumasti. Ikinä en kehtaisi samalla tavalla kohdella ketään. Naisen kannattaa tehdä aloite vain ja ainoastaan jos kuulut siihen kaikista kauneimpaan prosenttiin. 

Vierailija
67/85 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on oikeassa. Vaikka epäkelvon rumia naisia on mahdollisesti hieman vähemmän, ja ainakin naiset tietyn tason ylitettyään vaativat(ja myös saavat) miehiltä tasoaan enemmän ominaisuuksia, niin on totta, että tietyn ns. "rumuushorisontin" ylittäneet ihmiset eivät enää halua toisiaankaan. Puhutaan nyt todella surullisen rumista ja surkeista ihmisistä.

Vierailija
68/85 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monet miehet ihmettelevät miksi naiset tekevät niin vähän aloitteita. No johtuisikohan siitä, että tavikset tai rumat naiset saa niin tylyä kohtelua jos erehtyy ketään lähestymään. Varsinkin ulkonäköä pilkataan rumasti. Ikinä en kehtaisi samalla tavalla kohdella ketään. Naisen kannattaa tehdä aloite vain ja ainoastaan jos kuulut siihen kaikista kauneimpaan prosenttiin. 

Miksi pitää lähestyä ääliömiehiä? Miksi ei voi lähestyä asiallista akateemista, gin tonicia siemailevaa nörttimiestä?

Vierailija
69/85 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä tavalla olet ruma? Lähes kaikelle voi tehdä jotakin. Ota tämä entiseltä rumalta naiselta. Maksoin 11 000 eur kasvojen kauneusleikkauksesta ja nyt vientiä riittää. Välillä tekisi mieli sanoa näille vonkaajille, jotka rakastuvat ulkonäkööni, että eivät olisi koskeneet minuun edes 4 promillen kännissä vielä pari vuotta sitten.. Olen tosi pahoillani puolestasi ja toivon, että löydät joko hyvän salitreenin, jos siis ongelma on kropassa, hyvän kampaajan ja uuden meikkaustavan, jos siis ongelma on kasvoissa, tai hyvän esteettisen kirurgin, jos ongelma on oikeasti rumuus (minulla oli).

Olen todella lyhyt ja lyhyet jalat tekevät sen, että näytän vielä lyhyemmältä. Mun jalat on ihan hirveät. Ohuet ja lyhyet. Salitreenillä saisi ehkä massaa, mutta ei pituutta. Kyömynenä, mutta en uskalla mennä nenäleikkaukseen. Silmät ovat lähellä toisiaan ja otsa on korkea. Hiukset ovat niin ohuet, että päänahka pilkistää. Ei näille voi tehdä leikkauksilla mitään. 

Kuinka lyhyt on todella lyhyt? Lyhin nainen, jolta olen saanut pakit, oli arviolta 130-140cm. Tuollainen pakonomainen suhtautuminen johonkin nenän muotoon tai silmien etäisyyteen kuulostaa pelottavalta. Ehkä se on syynä?

ohis

152cm. Olen saanut pakkeja sen takia paljon. On minulla myös huono itsetunto kaikkien niiden pakkien jälkeen. Niitä on siis monta. 

Siis joku mainitsee pituudestasi samalla kun antaa pakit? Pyöritkö jossain amispiireissä?

Kyllä, olen saanut kuulla olevani liian lyhyt. Lisäksi muuta ilkeilyä lyhyydestäni todella usein. Jopa töissä. Tähän en voi millään pakkeleilla ja saliharjoittelulla vaikuttaa.

Minkälaisissa piireissä pyörit ja mitä työtä teet? Oon sua vain sentin pidempi, enkä ole koskaan kuullut veetuilua pituudestani. Pikemminkin päinvastoin.

Vierailija
70/85 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa miehistä on ylimielisiä öyhöttäjiä, joilla on syvässä nais- ja muukalaisviha. Kuka niiden seuraa edes kaipaa?

Vierailija
71/85 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ohis

Minkälaisissa piireissä pyörit ja mitä työtä teet? Oon sua vain sentin pidempi, enkä ole koskaan kuullut veetuilua pituudestani. Pikemminkin päinvastoin.

Ei minua kaverit kommentoi, mutta tuntemattomat kyllä. Työskentelen sosiaaliohjaajana ja naispuoliset työkaverit kyllä välillä ilkeilee. Miehet kommentoivat kännissä ilkeästi, jos erehdyn menemään baariin.

Vierailija
72/85 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikka joka on ruma, ei ole kaunis... :D

Paitsi niiden mielestä, jotka pitää nimenomaan hoikasta vartalosta. :D Mut ainakaa mä en nää rumaa kauniina siks, että se on hoikka. :D Pidän myös hoikkuutta hyvänä, kuten myös tosi naisellisia muotoja (tää on enempi se ihanne mulle) mut kasvot on ne mitkä kauneuden määrittelee. Jos on ruma, niin sit se on nii. ei rumasta kaunista saa =)

Vierailija
73/85 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tiedän nuoren naisen jolla painoa on varovaisesti arvioiden 100-120kg ja seuraa riittää yllin kyllin

Vierailija
74/85 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä, olen lyhyt, ruma ja miehet on lähinnä juosseet karkuun, jos olen ilmaissut kiinnostusta. Että kyllä meitä on! Ei auta kiva luonne (kaveriksi kelpaan sekä naisille että miehille), ei auta liikunta (olen hoikka, liikunnallinen), ei auta mikään kun on ohut tukka, olemattomat silmäripset, huono, punakka iho, epäsymmetriset kasvot..

Varsinkin kasvojen epäsymmetrian huomaa siinä, että olen valokuvissa aivan kamala - esim. Tinder on tästä syystä poissuljettu. Tämä ei ole kuvitelmaa, vaan olen saanut kommenttia siitä, että olen livenä nätimpi (siis en siltikään nätti..)

Koen, että olen aina ollut huomaamaton miehille, jopa nuorena. Ainoa hyvä puoli tässä on se, että ikääntyessä ei menetä mitään kun ei ole koskaan ollutkaan nätti!

Vierailija
75/85 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen lyhyt ja lihavakin, silti löytänyt miehen :) En ole millään mittapuulla kaunis  Lapsiakin minulla on, toki lapsien tekoon e hyvääi ulkonäköä tarvita. Uskon että jokaiselle meille on täällä ottajansa.

Elämässä on niin paljon muutakin kuin ulkonäkö! 

Vierailija
76/85 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän itseäni ihan perusnättinä mutta olen aina ollut epäsuosittu. Kieltämättä vaikea arvioida mistä se johtuu..moni muu kaverini on ollut samanlaisessa tilanteessa. Tosiaan moni nuori mies elää haavemaailmassa nykyään ja odottaa voivansa elää julkkismiehen elämää. Ei ymmärretä missä on oma taso. Nämä miehet varmasti jää sinkuiksi ainakin osa. Ei huvita kovin paljon edes tapailla enää miehiä..ihan kamalaa on kohtelu. Olen itkenyt treffien jälkeen,saanut raiskausuhkauksia, on sanottu että ei tässä parempaakaan saa..Ei mitään hyvää. Ei mitään. Netissä lähestyy keski-ikäiset. Livenä pari kertaa lähestynyt oman ikäinen. Kyllä sitä itsekin on todella kyynistynyt.

Vierailija
77/85 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, varmaan tosi viehättävää ähkiä ja puhkia siellä miesten edessä :D

eri

Vierailija
78/85 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en edes tee aloitteita enkä ota vastaan. Sinkkuna on helppoa. Mulla kuluu aika hyvin töissä ja omissa puuhissa.

Vierailija
79/85 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tiedän nuoren naisen jolla painoa on varovaisesti arvioiden 100-120kg ja seuraa riittää yllin kyllin

Kyllähän ne lihavat kelpaa panopuiksi.

Vierailija
80/85 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

niin naisilla on muitakin ominaisuuksia mitä hakevat, ulkonäön lisäksi.

Miehen ulkonäöllä ei ole mitään väliä, jos on hauska ja kohtelias. Tämän huomaa, kun jokainen miettii vaikka omia kouluaikojaan. Suunnilleen kaikki tytöt olivat ihastuneita siihen luokan hauskimpaan poikaan, vaikka ko. poika ei todellakaan olisi ollut mikään komea

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kolme