Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko pervoja naisia lainkaan?

Horny
03.04.2020 |

Löytyykö lainkaan naisia, joilla kielenkäyttö ja teot olisivat räväkkiä, ellei jopa pervoja.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei

Vierailija
2/7 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on pervo nainen?

Kyllähän moni nainen puhuu keskenään naisten kanssa härskejä, mutta sitä ei miehet tiedä koska kulttuurillisesti naisen ei ole sopivaa puhua sellaisia miehen kuullen.

Eli miesten edessä esitetään ”kiltimpää” kuin ollaan, ja naisten kesken jutut on sitten täysin rajattomia.

Pervous sinällään on kyllä enempi miesten juttu, sillä miehillä on enemmän kaikkia outoja fetissejä ym.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On oikeasti olemassa. Olen nähnyt ja kokenut. Yleensä ulkonäkö pettää. Pervoimmat naiset ovat yleensä todella kiltin näköisiä, ja esiintyvät julkisilla paikoilla siveellisesti. Totuus valkenee kun päästään harrastamaan seksiä.

Vierailija
4/7 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On oikeasti olemassa. Olen nähnyt ja kokenut. Yleensä ulkonäkö pettää. Pervoimmat naiset ovat yleensä todella kiltin näköisiä, ja esiintyvät julkisilla paikoilla siveellisesti. Totuus valkenee kun päästään harrastamaan seksiä.

Mä oon just tämmöinen 😅 Näytän kiltiltä ja suloiselta naapurintytöltä mutta ai että kun pääsen sänkyyn ja vauhtiin 😍

Vierailija
5/7 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on pervo nainen?

Kyllähän moni nainen puhuu keskenään naisten kanssa härskejä, mutta sitä ei miehet tiedä koska kulttuurillisesti naisen ei ole sopivaa puhua sellaisia miehen kuullen.

Eli miesten edessä esitetään ”kiltimpää” kuin ollaan, ja naisten kesken jutut on sitten täysin rajattomia.

Pervous sinällään on kyllä enempi miesten juttu, sillä miehillä on enemmän kaikkia outoja fetissejä ym.

Syy sille ettei miesten kanssa viitsi puhu härskejä on se, että miehet innostuvat siitä vähän liikaa! Kulttuurista viis.819

T. Pervo nainen

Vierailija
6/7 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen.mutta varattu joten en pervoile kun mieheni kanssa.

Vierailija
7/7 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kaamean pervo, mut se vaatii just oikean vastapelurin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kaksi