Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Luonnevikainen puoliso

Vierailija
03.04.2020 |

Asun ja elän yhdessä miehen kanssa joka ei kykene näkemään itsessään mitään vikaa/puutteita. Kaikki on aina muiden syytä. Exien, työkavereiden, mun... millon kenenkin, mutta ei koskaan hänen.
Määrää ketä saan tavata, päättää raha-asiat haluaa käydä ruokakaupassa (voidakseen päättää mitä ruokaa sieltä ostetaan)

En tapaa ketään kavereitani (koska hän päättää kuka hänen kotiin saa tulla), lukitsee ovia, eikä päästä mua sisälle/ulos. Piti mm. kaksi viikkoa pesuhuoneen ovia lukossa, että en päässyt suihkuun koska oli suuttunut mulle jostain ja vaati anteeksipyyntöä. En tiedä mitä olis pitäny pyytää anteeksi.
En voi lähteä tästä, koska luottotiedottomana en saa asuntoa. Ja mies hajottaa (näin on uhannu ja epäilemättä toteuttaa uhkauksensa) kaikki mun tavarat, jos lähden. Haluan kuolla. En jaksa enää.

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asunto on mahdollista saada ilman luottotietojakin. Kysäisepä kaupungilta. Auttaisiko sosiaalihuolto?

Vierailija
2/54 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuta pois.

Mihin? Luottotiedoton ei saa vuokra-asuntoa

Vierailija
4/54 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No älä sitten lähde. Tiedät ihan hyvin että voit lähteä vaikka tällä sekunnilla jos haluat.

Vierailija
5/54 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei sulla ole mitään tavaraa jos ei ole luottotietojakaan.

Vierailija
6/54 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuta pois.

Tietenkin saa. Suomessa on melkein puoli miljoonaa luottotiedotonta. Ei me kaikki olla asunnottomia.

Vierailija
7/54 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No älä sitten lähde. Tiedät ihan hyvin että voit lähteä vaikka tällä sekunnilla jos haluat.

Pitäs varmaan olla paikka mihin mennä?

Vierailija
8/54 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuta pois.

no etsi toisen narsisti kenen luo voit mennä loisimaan. Pahimmassa tapauksessa varmaan kilttimieskin kelpaa.

Vierailija
9/54 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyn samaistumaan noihin kuvailemiisi tunteisiin ja toivottomuuteen luonnevikaisen puolison kanssa eläneenä. Itse olen saanut hurjasti apua auttavista puhelimista esim. naisten linja, nolla linja. (tarjoavat siis ilmaista tukea puhelimitse lähisuhdeväkivaltaa kokeneille, sitä kuvailemasi on jos et jo tiennyt)

Itse olen päässyt pitkälle sillä että olen tiedostanut ettei vika ole minussa vaan toden totta "hajota ja hallitse" taktiikkaa käyttävässä puolisossa. Terve puoliso ei käyttäydy noin kuten kuvailit miehesi käytöstä, kumppaniaan kohtaan.

Muista että voit tehdä rikosilmoituksen jos mies hajottaa tavaroitasi tai käy sinuun käsiksi. Myös henkinen väkivalta on Suomen rikoslaissa rangaistavaa.

Voimahali, muista että et ole yksin. <3

Vierailija
10/54 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mies aina kotosalla? onko sinulla yhtään aikaa itseksesi? ensi kerralla kun olet yksin pakkaa tavarat ja lähde. Lähde ennenkun sinä tai hän tappaa sinut vähintään henkisesti. Sinulla ei nyt taida olla muuta vaihtoehtoa. Googlaa sinua lähin turvakoti, pääset sinne kun kerrot, että palkäät puoliasoa ja ihan aiheesta. Sinulla on korkea perheväkivallan uhka. Turvakodin työntekijät auttavat sinua löytämään asunnon. Muillakin ihmisillä on luottotiedot menneet, se ei ole syy ettetkö asuntoa saa. Ja vaihda puhelinnumero äläkä koskaan enää ota yhteyttä ex puolisoosi.

Vierailija
11/54 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee rikosilmoitus miehestä - ehkä joku virkamies turvaa muuttoprosessiasi.

Vierailija
12/54 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene hotelliin.

Vierailija
13/54 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihkuhuoneen ovea lukossa?!

Vierailija
14/54 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene hotelliin.

Millä.rahalla?

Vierailija
15/54 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et halua kuolla - haluat vain kuolettaa nykyisen parisuhteesi. Se ei ehkä tapahdu tänään eikä huomenna. Nyt sinun täytyy olla vahva ja luottaa tulevaisuuteen. Järjestele asiat pikkuhiljaa siten että pääset elämään omaa elämääsi. Älä provosoi miestäsi. Hae apua ammattilaisilta. Sinä pääset pois vielä tuosta suhdehelvetistä ja kaikki järjestyy. Sitten sinä ihmettelet että miksi sinä edes halusit joskus kuolla kun elämä tuntuu niin hyvältä.

Vierailija
16/54 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene hotelliin.

Millä.rahalla?

pikavippejä saa ilman luottotietoja.

Vierailija
17/54 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene turvakotiin! Siellä saat olla niin kauan, että sulle järjestyy joku asunto/asuntolapaikka. 

Vierailija
18/54 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suihkuhuoneen ovea lukossa?!

Kyllä. Kahteen viikkoon en päässyt pesulle kuin työpaikalla koska "en osannut käyttäytyä"

Vierailija
19/54 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene hotelliin.

Millä.rahalla?

No ei kyllä saa nykyään, liekö koskaan saanukaan.

Vierailija
20/54 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene hotelliin.

Millä.rahalla?

No ei kyllä saa nykyään, liekö koskaan saanukaan.

no sitten voi myydä itseään.