Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parisuhteilu on p*skaa näin haluttomana naisena

Vierailija
03.04.2020 |

Itselläni kokemusta useista parisuhteista jotka kaikki kaatuneet haluttomuuteeni vaikka miehet ovat suhteen alussa olleet asiasta tietoisia ja muka sinut asian kanssa.

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tav. Taavi kirjoitti:

Mulle ainakin sopisi mainiosti elämä haluttoman naisen kanssa, kunhan muuten minusta välittää. Mikäs siinä on asiansa itse hoidellessa?

Missä teitä tapaa?

Vierailija
22/44 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halutonta miestä ei olekaan.

Olen itsekin miettinyt kumppaniksi tai ainakin asuinkumppaniksi naista. Mutta pienen lapsen kanssa se ei ole ihan niin.

Miten ihanaa olisikaan, kun olisi kotona henkilö, joka ymmärtäisi minua! Myös koti pysyisi siistimpänä ja hermot ei kiristyisi yhtä tasaiseen tahtiin.

Ahhah, luulitko että kaikki naiset on siistejä :D ? Meillä se on mies joka nalkuttaa minulle epäsiisteydestä ;)

Lapsellinen ajatus, että lesboilemalla pääsisi kaikista ongelmista. Tiesitkö että hekin riitelevät? Joissain asioissa nainen keskimäärin ymmärtää toista naista paremmin, mutta ei läheskään kaikessa tai kaikilla näin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin käsittämätöntä että joku haluaisi suhteeseen ilman seksiä. Sehän on pelkkä kulissi.

Vierailija
24/44 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko aseksuaali? Kannattaa etsiä aseksuaali kumppani.

Miten naisen haluttomuus voisi olla normaalille miehelle ok??

Kun asiasta on niille etukäteen sanottu niin mitäs lähtivät? Miehet ovat kyvyttömiä uskomaan puhetta?

Niin.. Miehet ovat tehneet selväksi että olen naisten alhaimmistoa miesten silmissä kun en seksiä halua.

Jos ajatellaan parisuhteen kannalta, niin kyllä minäkin naisena pidän "miesten alhaimmistona" miestä joka ei seksiä halua. Joka tarkoittaa siis sitä että tuollainen mies olisi vihonviimeinen vaihtoehto joka kelpaisi minulle parisuhteeseen. Eikä kyllä kelpaisi sittenkään. En edes valehtelisi että asia on jotenkin toisin. Seksiä haluamaton ei vain ole olemassa minulle jos kumppania etsin. Turha sitä on kaunistella eikä siitä tarvitse uhriutua.

"Ei kelpaisi, ei kelpaisi", nyt en oikein ymmärtänyt, siis mitä tarkoitat, en saanut selvää? 

Aikamoinen nirppis, ei kelpaisi minulle ;) 

Vierailija
25/44 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin yksin kuin huonossa sutheessa.

Vierailija
26/44 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan harrastaisi Seksiä miehen kanssa vaikka haluja on. En tajua miksi te frigidit ette vain ole yksin. Miehet on petollisia, vihaavat naisia ja tyttäriään yli kaiken. Nainen joka päästää miehen sisälleen on oksettava ja alhainen. Annatte miehen lennättää spermat päällenne.

Miehet on aina pilkanneet homojenkin suhteissa bottomeita, ja dehumanisoineet naisia systemaattisesti. Sitten vielä vaihdatte edelleen nimiä kunnioituksesta miehiä kohtaan. Miehet ei teitä pidä edes ihmisinä, raasut.

Vierailija
27/44 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteilu on paskaa haluista riippumatta.

Xinccis

Vierailija
28/44 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En koskaan harrastaisi Seksiä miehen kanssa vaikka haluja on. En tajua miksi te frigidit ette vain ole yksin. Miehet on petollisia, vihaavat naisia ja tyttäriään yli kaiken. Nainen joka päästää miehen sisälleen on oksettava ja alhainen. Annatte miehen lennättää spermat päällenne.

Miehet on aina pilkanneet homojenkin suhteissa bottomeita, ja dehumanisoineet naisia systemaattisesti. Sitten vielä vaihdatte edelleen nimiä kunnioituksesta miehiä kohtaan. Miehet ei teitä pidä edes ihmisinä, raasut.

Todistat väkevästi, sisko!

Vierailija
29/44 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko aseksuaali? Kannattaa etsiä aseksuaali kumppani.

Miten naisen haluttomuus voisi olla normaalille miehelle ok??

Kun asiasta on niille etukäteen sanottu niin mitäs lähtivät? Miehet ovat kyvyttömiä uskomaan puhetta?

Niin.. Miehet ovat tehneet selväksi että olen naisten alhaimmistoa miesten silmissä kun en seksiä halua.

Jos ajatellaan parisuhteen kannalta, niin kyllä minäkin naisena pidän "miesten alhaimmistona" miestä joka ei seksiä halua. Joka tarkoittaa siis sitä että tuollainen mies olisi vihonviimeinen vaihtoehto joka kelpaisi minulle parisuhteeseen. Eikä kyllä kelpaisi sittenkään. En edes valehtelisi että asia on jotenkin toisin. Seksiä haluamaton ei vain ole olemassa minulle jos kumppania etsin. Turha sitä on kaunistella eikä siitä tarvitse uhriutua.

"Ei kelpaisi, ei kelpaisi", nyt en oikein ymmärtänyt, siis mitä tarkoitat, en saanut selvää? 

Aikamoinen nirppis, ei kelpaisi minulle ;) 

Aika tyhmä sinun pitää olla että et selvää tekstiä ymmärrä.

Vierailija
30/44 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täysin käsittämätöntä että joku haluaisi suhteeseen ilman seksiä. Sehän on pelkkä kulissi.

Suhde joka perustuu luottamukseen ja rakkauteen voi olla huomattavasti syvempi kuin seksuaaliseen vetovoimaan perustuva suhde.

Vierailija
31/44 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suhde joka perustuu luottamukseen ja rakkauteen voi olla huomattavasti syvempi kuin seksuaaliseen vetovoimaan perustuva suhde.

Tuo on perusta hyvälle ystävyydelle jos seksiä ei ole.

Vierailija
32/44 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö sä halua ollenkaan? Vai haluatko vähemmän, kun miehesi? Tuo on asia, joka pitäisi kohdata suhteessa. Muuten siinä on aina toinen onneton.

Vierailija
33/44 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halutonta miestä ei olekaan.

Kyllä on! Esim. minä. Elä puhu asioista mistä et tiijä!

Vierailija
34/44 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuo vain eivät ole toisiaan poissulkevia. Suhteet eivät perustu noihin joko/tai periaatteella vaan hyvät suhteet perustuvat useimmiten noiden hyvään tasapainoon.

Vierailija
35/44 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni mies vakuuttaa ymmärtävänsä, koska luulee ettei ap ole vain ollut oikean miehen käsittelyssä ja innostuu kyllä. 

Vierailija
36/44 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän sama... minulla kestää lämmetä jne. monet odottaa että heti pitää käydä kuumana ja pitäisi tehdä kaikkea.

Vierailija
37/44 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on perusta hyvälle ystävyydelle jos seksiä ei ole.

ystävän lompakolle ei pääse loisimaan.

Vierailija
38/44 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaffepulla kirjoitti:

Mitä ihmettä nyt taas.

Mihin sinä miestä edes tarvitset, jos seksi ei kiinnosta.

Hanki vaikka kissa tai koira, niin muutkin aseksuaalit tekee.

Tai muuta kaverin kanssa kimppakämppikseksi jos välttämättä haluat asua jonkun kanssa.

Moni aseksuaali haluaa silti romanttisen suhteen johon kuuluu läheisyyttä ja kosketusta vaikka ei seksiä haluakaan.

No sitten tämä aseksuaalin ei auta muu kuin yrittää löytää joku, jotka nuo todella ahtaat kriteerit täyttää. Varmasti on miehiä, jotka eivät välitä niin seksistä, mutta silti ovat valmiita/kykeneviä tarjoamaan läheisyyttä ja kosketusta juuri sen verran mitä nainen kaipaa. Ovat vain harvassa, joten se voi olla, että jokunen suhde kariutuu ennen "sen oikean" löytymistä.

Vierailija
39/44 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koita arvata vitu*taako kun on ruvennut suhteeseen, asuttu yhdessä jo jonkin aikaa ja sitten akka ilmoittaa ettei halua seksiä ja mikään ei ole turhaa kuin seksi.

Revi siitä sitten huumoria.

Eikä ollut ensimmäinen kerta.

Vierailija
40/44 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parisuhteilu on paskaa haluista riippumatta.

Xinccis

Kerrankin samaa mieltä, tsinkhis-khan tietää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän viisi