Miksei saisi olla katkera ja vihainen?
Jos on autismin kirjolla ja normaali arki mitä muut edellyttää on todella hankalaa, ollut yli 20 vuotta masentunut ym. mielenterveysongelmia. On työkyvytön ja eläkkeellä eikä mitään mahdollisuutta toteuttaa omia haaveitaan joita ei enää käytännössä ole enää kun ei pysty ansaitsemaan rahaa näiden toteuttamiseen. Syrjäytynyt ja kyvytön ihmissuhteiden ylläpitoon. Joka päivä psyyke on ihan äärirajoilla vaikka olisi pelkästään paikallaan, liikunta ei auta, terapiat eivät ole auttaneet eikä lääkkeet. Listaa voisi jatkaa vaikka kuinka.
Ja ei saisi olla katkera ja vihainen vaan tyytyä siihen mitä on tai ei ole ja olla iloinen???!!! Olisiko näiden fraasien hokijat terapian tarpeessa?
Kommentit (21)
Ole katkera ja vihainen ihan keskenäsi. Älä häiritse parempaa väkeä - siis kaikkia muita.
Nyt mä näkisin tän tilanteen niin, että sä oot uhri.
Saat toki olla, mutta ei se tee sinulle (ja ympäristöllesi) mitään hyvääkään
Sä ilmeisesti nautit itsesäälissä rypemisestä.
Luuletko, ettei muilla ole yhtä pahoja ongelmia? Että ne kiukuttelee kuten sinä?
Olet esim. normaaliälyinen (ainakin osaat kirjoittaa). Hanki toimintaterapeutti. Opiskele, mene vertaisryhmään.
Saa ja pitääkin olla katkera ja vihainen. Minäkin olen ja tuon sen esille joka paikassa. Monesti saan muutkin katkeroitumaan kertoessani minkälaisena näen heidän elämänsä.
Vierailija kirjoitti:
Nyt mä näkisin tän tilanteen niin, että sä oot uhri.
Itsensä uhri. Kuten useimmat tyhmät miehet.
Ja ulilaudalta tulit. Mene takaisin. H.V.
Vierailija kirjoitti:
Ja ulilaudalta tulit. Mene takaisin. H.V.
Tää ei taida olla facen kirppis niin hintavaraukset ei päde
Vierailija kirjoitti:
Saat olla katkera ja vihainen. Auttaako se sua jotenkin?
No ei ole positiivinenkaan asenne toiminut tai muu vastaava, entistä huonommin mennyt vaan näistä huolimatta joten ei jaksa olla enää positiivinen.
Ethän sä 57-vuotiaana voi mitenkään saada enään mitään 17-vuotiasta, on sitten sulla diagnoosia tai ei ole. Terveisin terapeuttisi,a
Vierailija kirjoitti:
Sä ilmeisesti nautit itsesäälissä rypemisestä.
Luuletko, ettei muilla ole yhtä pahoja ongelmia? Että ne kiukuttelee kuten sinä?
Olet esim. normaaliälyinen (ainakin osaat kirjoittaa). Hanki toimintaterapeutti. Opiskele, mene vertaisryhmään.
Ei tästä tai mistään nauti. Pitääkö sitä ajatella että muilla menee yhtä paskasti tai paskemmin ja alkaa tekopirteäksi ja esittää ettei mitään ongelmia ole?
Täällä ei saa mitään ryhmiä tai lisäterapioita, kysynyt olen ja vastaus on eioota. Aivot ihan jumissa ettei opiskelusta tule yhtään mitään kun ei opi tai muista paljoa mitään.
Oletko kokeillut viinaa? Se auttaa moneen ongelmaan.
Nice eläkkeellä. Ei tarvii raataa 9-17
Vierailija kirjoitti:
Ole katkera ja vihainen ihan keskenäsi. Älä häiritse parempaa väkeä - siis kaikkia muita.
Olisko parempi olla hiljaa, jos ei ole mitään sanottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Ethän sä 57-vuotiaana voi mitenkään saada enään mitään 17-vuotiasta, on sitten sulla diagnoosia tai ei ole. Terveisin terapeuttisi,a
En ole 57 ja mitä minä 17-vuotiaalla? Tietenkin olisin mielelläni 17-vuotias 2000-luvun alussa kun oli vielä jotenkin terve.
Saa olla katkera ja vihainen. Kosto on laitonta. Siitä ei kaikki jää kiinni.
Ei kaikki kirjolla olevat ole katkeria tai masentuneita. Se on sun juttu ja sun persoonallinen tapasi kohdata asiat.
Ole vaan katkera jos haluat, mutta se luotaantyöntävä ominaisuus, niin että varmasti muut lähtee kauas sinusta.
Saat olla katkera ja vihainen. Auttaako se sua jotenkin?