Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tulinpahan huijatuksi huutonetissä

Vierailija
29.07.2008 |

Sinisilmäisyyttäni lähetin paketin ostajlle kun ilmoitti maksaneensa tililleni toisesta pankista.Eipähän ole rahoja kuulunut yli viikkoon :( Yli 300 kauppaa olen tehnyt ja nyt vasta törmäsin huijariin.Kuinka joku voi pitää lastensa yllä ns. varastettuja vaatteita.Tästä lähtien toimin toisin...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
29.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinisilmäisyyttäni kai?En ajatellut ,että joku viitsii lähettää edes viestiä jossa ei ole perää.Kantapään kautta opin nyt ja varmasti tarkkaan tutkin tiliotteen.-ap

Vierailija
2/4 |
29.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaankin annoit selkeäsanaisen negapalautteen?

Itsekin olen joskus laittanut paketin matkaan, kun on ollut reissua postille (6km päässä) juuri tiettynä päivänä ja olen luottanut maksajan sanaan. Toistaiseksi ei ole sattunut vastaan huijaria, mutta eipä se mahdotonta tietysti ole koskaan.

Oletko saanut ostajaa kiinni, ja tarkistanut millaiseen tilinumeroon hän väittää maksun laittaneensa? (Lyöntivirhe numerossa on tietty aina mahdollinen sekin...)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
29.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaja ei vastaa viesteihin ja en enää jaksa yrittää.Toivottavasti vaatteet meni tarpeeseen kun ei ollut rahaa maksaa :)-ap

Vierailija
4/4 |
29.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mäkin olen usein laittanut paketin ennen kuin maksu näkyy, jos ostajalla on pelkkääpositiivista palautetta. Siinä on tietty aina riskejä. Joskus maksulla saattaa kestää kauemmin kuin pari päivää, itselläni on Sampopankki ja joskus on ollut jotain ylimääräistä hässäkkää ettei maksut ol näkyneet heti.

Vastaako ostaja sähköposteihn? Laita nega näin aluksi ja sitten alat uhkailla poliisilla, säästä kaikki viestit asian selvittelyä varten.