Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tein valeprofiilin ja löysin exän Tinderistä. Teidän pitää nyt auttaa mua tässä.

Vierailija
02.04.2020 |

Exä siis paljastui kusipääksi valehtelijaksi jonka jälkeen olen ollut maassa aika pitkään. Hän ei myöskään kyennyt kommunikoimaan tunteistaan ja ajatuksistaan vaan olen joutunut olemaan omien luulojeni varassa monesta asiasta. Haluaisin nyt tämän tinderprofiilin kautta "ystävystyä" häneen ja keskustella mm. meidän suhteesta. Syy on lähinnä se, että pääsisin itse ylitse ja rauhaan kaikesta.

Olkaa mun mukana ja tukena tässä, ehdotelkaa mitä juttelen, kyselen jne.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta hei, etkö ole tullut ajatelleeksi, että monet miehet kertovat uudelle naiselle ummet ja lammet, kuinka ex oli hirveä raivotar ja psykopaatti ja mitä tahansa, mitä arvelevat sen uuden haluavan kuulla. Eli yrittävät ujuttautua uuden suosioon haukkumalla exää. Vanha keino, joka jopa toimii monilla. Ainahan ne exät on "hulluja raivottaria". Et todellakaan saa tinderissä seksinkipeältä mieheltä mitään avointa tilitystä itsestäsi.

Vierailija
22/28 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mutta hei, etkö ole tullut ajatelleeksi, että monet miehet kertovat uudelle naiselle ummet ja lammet, kuinka ex oli hirveä raivotar ja psykopaatti ja mitä tahansa, mitä arvelevat sen uuden haluavan kuulla. Eli yrittävät ujuttautua uuden suosioon haukkumalla exää. Vanha keino, joka jopa toimii monilla. Ainahan ne exät on "hulluja raivottaria". Et todellakaan saa tinderissä seksinkipeältä mieheltä mitään avointa tilitystä itsestäsi.

Ap vois myös esittää olevansa biseksuaali ja sitten esittää tykkäävänsä vähän sellaisista naisista kuin itse on. Tällä tavalla saa eksää sekoitettua ja vähän vaikea haukkua sellaista ulkonäköä tai luonteenpiirrettä, mitä iskettävä nainen just arvostaa. Aika mutkikkaaksi menee enkä tiedä paljonko siinä voittaa, koska tosiaan miehen mielipiteet jos haluaa selville, niin ne voi olla vähän väritettyjä sen mukaan mitä hän ajattelee, että "uusi nainen" haluaa kuulla. Mutta toisaalta, ei ne kaikki ole niin ovelia ja saattaa aika suoraankin sanoa jos sille tuulelle sattuu, riippuu ihmisestä ja tilanteesta.

Kai sitä voi vähän hauskaa pitää ainakin ennekuin hakeutuu terapiaan 🤷‍♀️ kannattaa vaan varoa, että ei satuta itteensä lisää. Se mitä miehestä saa selville ei välttämättä ole mitään mieltä lämmittävää. -aiemmin vastaillut, mikä lienee numero

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

...

Vierailija
24/28 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän ei osannut silloin avautua tunteistaan, kun olitte yhdessä, miten kuvittelet, että hän nyt osaisi?

Jos hän ei silloin puhunut totta, kun olitte yhdessä, mistä olet saanut päähäsi, että hän nyt sen tekisi "jollekin toiselle"?

Hän on se ihan sama k*sipää kuin silloinkin, eikä se k*sipäisyys johtunut sinusta, vaan se on hänen  henkilökohtainen ominaisuutensa. Eli se, että esiinnyt hänelle "jonain toisena henkilönä" ei muuta mitään hänen luonteenpiirteitään.

Vierailija
25/28 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistin profiilin ja yritän päästä eteenpäin ilman tällaista. Olette todella oikeassa että terapia on minun seuraava projektini eikä tämä. Ylipäänsä alan aina ihmissuhteissa sairastaa ja hakeudun kusipäiden seuraan joita voin "hoitaa". Joo. Se terapia. 

Vierailija
26/28 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä kuvan sä siihen profiiliin laitoit?

Vierailija
27/28 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikset kirjoita sen kanssa ja ainakin kolmannessa viestissä se kuitenkin pyytää tissikuvaa niin heruta vähän ja kerro että pidät munan imemisestä ja beban annosta erikoisesti, stekkaa mitä tulee sieltä, näin oletan että sitä ei kotona sa kun hakee muualta irtoperää kuten rekkakuski satamassa

Vierailija
28/28 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko valmis siihen, että saatat kuulla jotain, mistä et myöskään pääse yli? Sitten sulla onkin vain kahta kauheammin asioita, mitkä painaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kuusi