Katsokaa videopalavereissa kameraan!
Ei niitä muita päitä siinä tietokoneella!
Näyttää tosi tyhmältä, kun katsotte alaspäin.
Älkääkä pitäkö videopalaveria, ellei se alaspäin katsova naama ole ehdottoman tärkeä. Palaverit voi pitää pelkällä puheellakin! Riittää kaikille kaistaa vähän paremmin, kun sitä ei tuhlata turhaan.
Kommentit (16)
Saaaatana tekö sitä valtion vpn:ää tukitte?
No jos itse katsot kameraan, niin et näe niitä alaspäin tuijottavia naamoja.
Vierailija kirjoitti:
No jos itse katsot kameraan, niin et näe niitä alaspäin tuijottavia naamoja.
Eipä niissä mitään nähtävää ole, kierosilmissä.
Ap:lle näyttäisin paljasta persettä videokameraan.
Kaikki tuijottaisivat kameraan? Eihän kukaan näe silloin toisten naamoja eivätkä kiinnostavia powerpointeja.
Mikä pointti siinä videopalaverissa on, jos kaikki katsovat kameraan? Kukaan ei näe toisiaan.
En ymmärrä miksi niitä kameroita pitäsi pitää päällä?!
Vierailija kirjoitti:
Videolla saadaan mukavasti pätkittyä puhetta ja kuvaa psykedeeliseksi puuroksi.
Pitääkö joka asiasta valittaa. Ei mua haittaa katsoa jonkun ohimoita. Kuuntelen Asioita
Ihan turha näyttää niitä keskustelijoiden naamaa. Silloin kun ei ole jotane dokumenttia tms jaettavaksi voisi jakaa vaikka niukasti pukeutuneita tytteleitä.
Ikinä ei ole kamera päällä videopalaverissa.
Vierailija kirjoitti:
esittelen kamerassa heiluviani!
Hmm, yksi hyvä syy noudattaa ap: n ohjetta.
Vierailija kirjoitti:
Höh. Jotta voi jakaa dokumentteja fläppitaululta? Itse aina pyydän zoomaamaan fläppitaululleni tsekkamaan agendaa. Aina kahteen kertaan. En ymmärrä mitä hauskaa on aina ensin zoomata sepalukseeni. Se on kiinni ja pysyy. Mutta päivästä toiseen. Ei vaan sitä jaksa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höh. Jotta voi jakaa dokumentteja fläppitaululta? Itse aina pyydän zoomaamaan fläppitaululleni tsekkamaan agendaa. Aina kahteen kertaan. En ymmärrä mitä hauskaa on aina ensin zoomata sepalukseeni. Se on kiinni ja pysyy. Mutta päivästä toiseen. Ei vaan sitä jaksa.
Typerys. Muut jakavat materiaalinsa sähköisesti.
Ensinnäkin: Älkää pitäkö videopalavereita, koska ne vie kaistaa! Etenkin nyt kun suuri osa suomalaisista kotona netin välityksellä töissä.