Kaupassa joku nainen osti pelkästään monta pulloa Frezzaa ja suklaalevyn, kiukutti tuommoinen välinpitämättömyys!
Minä sentään hain miehelleni lisää gluteenitonta leipää ja kahvikin oli loppu. Siis suodatinkahvi. En lähde kauppaan todellakaan huvikseni, minkään suklaan takia!
Kommentit (38)
Sellasta se on. Mäkin näin yhden miehen, joka oli ostanut vain juustonaksupussin ja vielä mäyssytti niitä suu auki tullessaan kaupasta.
Iik! Mä kävin hakemassa pelkkää puolukkahilloa, ei varmaan tarpeeksi hyvä syy mennä kauppaan 🙊
Ehkä hän oli tehnyt viikon ruokaostokset ja vienyt ne autoon ja muistanut sitten että myös frezzat piti ostaa, ja nopeesti käynyt samalla reissulla kun oli, niin hakemassa ne.
Johan tätä kaupan kassakin jossain valitti. Että pikkuostosten takia kehdataan tulla kauppaan.
Ai se olin minä. Ostin meidän kotihoidon hoitsuille virkistävät kahvijuomat ja suklaa meni yhdelle asiakkaalle, joka täyttää 95 vuotta.
Ei kuulu sinulle. Hallitus ei ole mitenkään määrännyt rajoitusta, ettei kaupassa saisi käydä pikkuostostenkin takia. Kunhan siellä noudattaa turvavälejä ja muita sääntöjä, saa käydä vaikka 10 kertaa päivässä. Tämä ihmisten kyylääminen on ainakin itselleni paljon ahdistavampaa kuin korona,.
Mä ostin eilen vain kaksi litraa maitoa koska en tarvinnut mitään muuta.
Ehkä sillä ei ollut rahaa enempään, ei toki järkevät ostokset mutta vttuako se muille kuuluu
Kumpi sitten on parempi? Että hakee vain sen addiktionsa päiväannoksen eikä turhia ostoksia kylkeen, vai kuten minä teen: naamioin addiktio-ostokseni ostamalla lisäksi jotain "välttämätöntä". Lopulta joudun heittelemään roskiin niitä turhaan ostettuja "välttämättömiä", kun niistä tulee käyttöpäivämäärät vastaan.
Suklaassa on paljon kaloreita. Yhdellä levyllä elää päivän.
Ei se suodatinkahvi ja glut. leipäkään ole välttämätöntä.
Tulette ilman niitäkin toimeen.
Eniten olen huolissani jätteen määrästä.
Miksi ostaa pulloja?
Toisten kyttääminen on kyllä ihan syvältä...
Ilmeisesti nykyään pitää miettiä ostoksensa niin, ettei osta liian vähän, jottei käy kaupassa turhaan, muttei myöskään liikaa, jottei ole ahne paniikinlietsoja-hamstraaja.
Kertokaas paljonko ja MITÄ ruokakaupasta nykyään saa ostaa, jotta miellyttää varmasti kaikkia.
Minä kävin lidlistä hakemassa röökiaskin ja suklalevyn eikä kiinnosta tippaakaaan jos joku paheksui.
Vierailija kirjoitti:
Eniten olen huolissani jätteen määrästä.
Miksi ostaa pulloja?
Ne on nykyään pantillisia.
Hyvä kun muistutit suklaasta!
Muuten oisin ostanut vaan tupakkaa ja lonkeroa.
Kyllä minuakin niin kiukutti, kun palstamamma osti monta pussia raakoja makaroneja, vaikka Henry Alen oli tehnyt valmista laatikkoa...
Ei toisten ostokset sulle kuulu.