Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Itävalta tekee hengityssuojaimen käytöstä pakollista supermarketeissa

Joillakin on käytännön järkeä Euroopassakin!
02.04.2020 |

Itävalta tekee hengityssuojaimen käytöstä pakollista supermarketeissa

https://www.hs.fi/ulkomaat/art-2000006457851.html

Kommentit (62)

Vierailija
21/62 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jeela kirjoitti:

Mä ajattelen ihan järjellä että jos jotain on naaman edessä niin se on parempi kuin ei mitään. Mulla huivi ja sen alla 2 terveyssidettä(paksu, paperinen). Ei näy minnekään.Ne on helppo vaihtaa.Pelkkä huivi kastuu mut side hengittää sopivasti.(ja siis vältän sos.kontakteja muutenkin)

THL ohjeistas varmaan uppoavassa laivassa ettei pelastusliivit auta.. Ettei ole tieteellistä näyttöä siitä että mikä vain kellukekaan ei sitten huomio huomio yhtään auta jos pelastusliivit on myyty ulkomaille.

Osa kansasta uskoisi "asiantuntijoita" valkoisissa takeissaan ja pilkaaisivat niitä joilla on liivit ja niitä jotka etsivät muita kellukkeita ennen laivan totaalista uppoamista. Ja länkyttäisivät kuorossa että laumasuoja pelastaa hukkumiskuolemalta. Vaikka kaikki tietäisivät että pelastusveneitä ei riitä kaikille.

Tämä. tästä syystä MINÄ tilasin oikean hengityssuojaimen jo hyvissä ajoin kun tajusin ettei SUomi tee MITÄÄN ja olen itse riskiryhmää. Pelastautukoon ken voi! Huivi& vaippa/side yhdistelmäkin on kyllä melko halpa henkivakuutus. Parempi että on joku fyysinen este kasvojen edessä kuin ei mitään? Jos vedät viruksen suoraan keuhkonpohjiisi saat sen kuolettavan keuhkokuumeen. Ehkä hengityskoneeseen (turhaan) jonottaessa sitten alkaa kaduttaa kun ei "kehdannut" pitää maskia kun joku (i. dioo tti)ois sitten vähän ois kattonu ja naureskellut. Ja se joku sitten haukkoo henkeä viereisellä patjalla väliaikaiskenttäsairaalassa.

Vierailija
22/62 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tšekissä maskien tekeminen pakolliseksi tehosi 10 päivässä -

tartuntojen nousu saatu hallintaan

https://www.praguemorning.cz/usage-of-masks-flattened-growth-of-coronavi...

Ja maskeja ei sielläkään ole juuri saatavilla. Itse tehtykin maski kelpaa.

Se auttaa, kun käytännössä kaikilla on sellainen kodin ulkopuolella

liikkuessaan.

Maskit pitäisi määrätä pakollisiksi! Monessa maassa ne ovat.Israelissakin ne on, valtio jakaa nyt kaikille

kansalaisilleen! Tällä hetkellä maskin käyttöä vain vähätellään.

Käyttäjiä kohti jopa yskitään ja heille nauretaan. Tosiasiassa

rappukäytävä ja hissikin ovat vaaran paikkoja ilman maskeja. Lopuksi viruksiin erikoistuneen lääkärin vinkki:Maskin voi tehdä

tekemällä pussin vanhasta T-paidasta ja laittaa sisälle palan

pölynimurin suodatinta. Steriloidaan laittamalla puoleksi tunniksi 75

asteiseen uuniin, niin ei tarvitse tehdä uutta!

kaksi alapeukuttaa tätä? Siis jos uutisoitaisiin että koko MAAILMASSA kielletään hengityssuojainten käyttö ja pakotetaan hengittelemään lähikontaktissa coronavirusta, te yläpeukuttaisitte?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/62 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajuatteko ettei nuo paperisuojaimet tai itsekyhätyt maskit auta. Virus on sen verran pieni, että pääsee noista paperimaskeista läpi.

Vierailija
24/62 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

STM sanelee THL:n kaltaisten laitosten toiminnan. Tiedän, kun olen itse ollut vastaavanlaisessa laitoksessa töissä, ja tutkimustulokset piti aina vääntää sen mukaan, mitä agendaa STM kulloinkin ajoi.

Pelkäävät, että kun yksityisasiakkaat ostavat maskit markkinoilta, niitä ei riitä enää terveydenhuoltoon. Ja jos terveydenhuolto sairastuu sankoin joukoin, se on menoa. Mutta jos maski on jo kotona, käytä ihmeessä. Maskin voi myös askarrella itse.

Vierailija
25/62 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanna Marin ota onkeesi!

Vierailija
26/62 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tajuatteko ettei nuo paperisuojaimet tai itsekyhätyt maskit auta. Virus on sen verran pieni, että pääsee noista paperimaskeista läpi.

On se parempi kuin ei mitään. Estää ihan varmasti levittämistä. Ja jokuhan sitä täällä levittää.

Vierailija
27/62 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eremigare88 kirjoitti:

Viruksia tutkineen lääkärin selkeä opetus coronasta, miten leviää, miten suojautua. 3 osaa.

https://www.tv7.fi/vod/player/73638/

Kiitos tästä:)!

Vierailija
28/62 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se parempi kuin ei mitään. Estää ihan varmasti levittämistä. Ja jokuhan sitä täällä levittää.

Ja se levittäjä voit olla sinä. Tietämättäsi.

Vierailija
29/62 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nimenomaan!!! Tavoite on estää oireettomien tartuttamisen. HE tartuttavat tietämättään koska eivät tiedä vielä että ovat saaneet tartunnan. Heille itselleen voi puhjeta tappava keuhkokuume myöhemmin,tai tauti voi jäädä lieväksikin, mutta ennen  sitä he voivat levittää sitä kymmeniin tai vaikka satoihin, ja joillekin virus voi olla tappava. Ja he taas levittävät sitä ennen kuin tajuavat, ja he ja he... Kaikille maski niin TÄMÄ ketju, oireettomien tartuttaminen KATKEAISI eli loppuisi. Ja taudin leviäminen vähitellen loppuisi! Maskien käyttö kaikissa sosiaalisissa kontakteissa, kaupan kassajonossa ym on ainoa ratkaisu. Ja tämän ovat tsekki, Itävalta ja Israel ainakin tajunneet. Vain täällä horistaan laumasuojasta. "laumasuoja" kelpaa, hengityssuoja ei. Asun hölmölässä.

Vierailija
30/62 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan vastuullista toimintaa Itävallassa, kansalaisten terveys edellä.

Vierailija
31/62 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

suomes mokattu tää corona tiedotus ja ehkäisy,fiksuimmat kansat käyttää maskia. täällä pienis kunnis ei terveyden huollos maskia käytös, edes keuhkosairaiden kotihoidos.näin potilaat kertonu somes.

altistuneille ei ilmoteta kun esim.kelan henkilökunta kokonaisuudessaan testattu altistumisen takia.mut ei asiakail tarvi ilmottaa......

samoin korona vastaanotto voi olla samois tilois ku hammaslääkärit ja muut toiminnot.....

henkilökunnal vaan muistetaan lähettää uhkailukirjeitä ettei tääs paljastus ihmisille....

sastamalan vammalan kaupunki taas asial...lehtimiehiäkin uhkaillaan soitoilla niin ei edes lehdet julkaise täällä mitään, sit vaan odotetaan mitä tapahtuu.....

Vierailija
32/62 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et sitten viitsinyt lukea kunnolla ketjua.

"viruksiin erikoistuneen lääkärin vinkki:Maskin voi tehdä

tekemällä pussin vanhasta T-paidasta ja laittaa sisälle palan

pölynimurin suodatinta. Steriloidaan laittamalla puoleksi tunniksi 75

asteiseen uuniin, niin ei tarvitse tehdä uutta!"

Mikä paperimaski?

Vierailija
33/62 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jeela kirjoitti:

Mä ajattelen ihan järjellä että jos jotain on naaman edessä niin se on parempi kuin ei mitään. Mulla huivi ja sen alla 2 terveyssidettä(paksu, paperinen). Ei näy minnekään.Ne on helppo vaihtaa.Pelkkä huivi kastuu mut side hengittää sopivasti.(ja siis vältän sos.kontakteja muutenkin)

THL ohjeistas varmaan uppoavassa laivassa ettei pelastusliivit auta.. Ettei ole tieteellistä näyttöä siitä että mikä vain kellukekaan ei sitten huomio huomio yhtään auta jos pelastusliivit on myyty ulkomaille.

Osa kansasta uskoisi "asiantuntijoita" valkoisissa takeissaan ja pilkaaisivat niitä joilla on liivit ja niitä jotka etsivät muita kellukkeita ennen laivan totaalista uppoamista. Ja länkyttäisivät kuorossa että laumasuoja pelastaa hukkumiskuolemalta. Vaikka kaikki tietäisivät että pelastusveneitä ei riitä kaikille.

Juu ei kaduta että tilasin itsekin maskin,olen riskiryhmäläinen,nyt niitä ei saakaan. Suomi myi omansa ulkomaille, siis omat maskit omasta maskitehtaasta! Ja kiinalaisturistit osti kaupat tyhjiksi ja lähetti kiinaan. Kenenkään estämättä. Nyt horistaan ettei edes itse sitten kannata tehdä maskia kun on muka enemmän "haittaa kuin hyötyä" HÄPEÄISIVÄT edes. Huivi/terveysside/ kemikaali- vapaa vaippa(esim muumi) on todellakin parempi suoja kuin pelkkä huivi. Tai ei mitään!Kaupasta saa jokainen näitä.Eikö järjellä ajattelu kelpaa...

Tämä. tästä syystä MINÄ tilasin oikean hengityssuojaimen jo hyvissä ajoin kun tajusin ettei SUomi tee MITÄÄN ja olen itse riskiryhmää. Pelastautukoon ken voi! Huivi& vaippa/side yhdistelmäkin on kyllä melko halpa henkivakuutus. Parempi että on joku fyysinen este kasvojen edessä kuin ei mitään? Jos vedät viruksen suoraan keuhkonpohjiisi saat sen kuolettavan keuhkokuumeen. Ehkä hengityskoneeseen (turhaan) jonottaessa sitten alkaa kaduttaa kun ei "kehdannut" pitää maskia kun joku (i. dioo tti)ois sitten vähän ois kattonu ja naureskellut. Ja se joku sitten haukkoo henkeä viereisellä patjalla väliaikaiskenttäsairaalassa.

Vierailija
34/62 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako kuollutta Suomessa halutaan ennenkuin maskipakko tulee? Miksei nyt jo? Meillä pieni kansa, vähän ihmisiä. Kuolemme sukupuuttoon, haluammeko että suomalaiset kuolee ja muu maa valtaa Suomen? Kun kaikki on koronassa eikä pysty hengittämään?

Vierailija
35/62 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustakin tuntuu et elän painajaisessa, että olenkin hölmöläisten kylässä jossa jokainen yrittää vakuuttaa toistaan siitä että jos ulkona on radioaktiivinen tappava laskeuma, niin itsensä suojaamisesta tai kotiin jäämisestä ei ole "mitään hyötyä" ja laumasuoja pelastaa säteilyltä. Immuniteetti tulee kun altistat vain itseäsi tarpeeksi. Vaikka kaikissa ympäröivissä kylissä jengiä vain kuolee, hölmöläiset eivät luovu hölmöydestään. Koska heillä on hölmöt johtajat ja asiantuntijat.. ja on muotia ajatella kuin hölmö koska se on muka tieteellista.

Vierailija
36/62 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kas, länsimaissakin aletaan vihdoin heräämään tähän "yllättävään" faktaan että hengityssuojain ehkäisee hengitystieinfektioiden tarttumista.

Aasialaiset ovat tienneet tämän jo ammoisista ajoista asti.

Vierailija
37/62 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiva ketju kirjoitti:

suomes mokattu tää corona tiedotus ja ehkäisy,fiksuimmat kansat käyttää maskia. täällä pienis kunnis ei terveyden huollos maskia käytös, edes keuhkosairaiden kotihoidos.näin potilaat kertonu somes.

altistuneille ei ilmoteta kun esim.kelan henkilökunta kokonaisuudessaan testattu altistumisen takia.mut ei asiakail tarvi ilmottaa......

samoin korona vastaanotto voi olla samois tilois ku hammaslääkärit ja muut toiminnot.....

henkilökunnal vaan muistetaan lähettää uhkailukirjeitä ettei tääs paljastus ihmisille....

sastamalan vammalan kaupunki taas asial...lehtimiehiäkin uhkaillaan soitoilla niin ei edes lehdet julkaise täällä mitään, sit vaan odotetaan mitä tapahtuu.....

Tehkää itse kasvosuojia terveydenhuollon käyttöön. Kerätkää kolehti ja ostakaa pakka puuvillakangasta, vapaaehtoiset ompelevat yhteisen kaavan mukaan yksinkertaiset, pestävät suojat. Antakaa hölmöjen ja pässien ihmetellä.

Vierailija
38/62 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä!

Vierailija
39/62 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran nämä täällä ihmisiä virukselle altistavia päätöksiä tehneet vastaavat korkeamman edessä näistä monista kuolemista. Vaikka ovat ilmeisesti varmoja ettei häntä ole.

Vierailija
40/62 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mustakin tuntuu et elän painajaisessa, että olenkin hölmöläisten kylässä jossa jokainen yrittää vakuuttaa toistaan siitä että jos ulkona on radioaktiivinen tappava laskeuma, niin itsensä suojaamisesta tai kotiin jäämisestä ei ole "mitään hyötyä" ja laumasuoja pelastaa säteilyltä. Immuniteetti tulee kun altistat vain itseäsi tarpeeksi. Vaikka kaikissa ympäröivissä kylissä jengiä vain kuolee, hölmöläiset eivät luovu hölmöydestään. Koska heillä on hölmöt johtajat ja asiantuntijat.. ja on muotia ajatella kuin hölmö koska se on muka tieteellista.

Tää tunne on mullakin aamuisin. Välillä en jaksaisi nousta vuoteesta kun itkettää joidenkin hölmöys jotka vaahtoaa laumasuojasta. Eihän se AIDSiinkaan auta! Eikä tähänkään! Ja tämä leviää laajemmalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yhdeksän