Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ihmiset katsoivat tänään pahasti kun

Vierailija
29.06.2006 |

olimme vauvan (9kk) kanssa ala-myynneissä. Vaaville tuli tisujano, päätin sovituskopissa imettää(alta avonainen koppi), hän tietysti röyhtäisi hyvin kun tulimme ulos, ettei ollut epäilystäkään mitä siellä teimme. Sitten mentiin niin nokka nyrpeänä sovittamaan(eräs vanhempi rouvashenkilö), ehkä olisis pitänyt mennä kahvilaat tms. mutta ei juuri siinä kohtaa osunut silmiin.. noh vauva sai ainakin hyvän mielen:)

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
01.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et olisi mennyt sinne koppiin " piiloon imettämään" , olisit kuitenkin saanut paheksuvia katseita..T:Prisman vaateosastolla jakkaralla imettänyt

Vierailija
22/23 |
01.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mua ainakin kaupassa enemmän häiritsee täysin voimin kiljuva vauva kuin se, että joku imettää jossain.

Tietysti jos ruuhkaa on, niin sovituskopissa imettäminen voi ärsyttää jonottajia, mutta jos ei parempaakaan paikkaa ole ja haluaa yksityisyyttä, niin miksei. Kyllähän siellä vaatteita sovitettaessakin toiset peilaavat pyllyään kauemman kuin toiset ja joillakin on sata vaatetta sovitettavana.

Ja mitä julkisilla paikoilla imettämiseen tulee, mua ei imettävät ihmiset häiritse ollenkaan. Imetys on varsin luonnollinen asia, enkä oikein ymmärrä joidenkin " kamalaa, tissi näkyy" -asennetta. Suurimmalla osalla kun nykyään on sellaiset vaatteet päällä, että tissit näkyy vaikkei imettäisikään. ;)

Ja ei, mulla ei ole lapsia vielä, joten oma lehmä ei ole ojassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
01.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan imetysmyönteinen ihminen mutta silti en halua että kauppojen sovituskopeissa imettää kukaan ja pistää muut jonottamaan. Ne on sovituskoppeja, ei imetyskoppeja. itse yritän käydä vauvan kanssa nopeasti kaupassa nimenomaan sen takia että haluan hoitaa sen syötöt kotona. Sillon ärsyttää suunnattomasti kun joku nuhjaa sovituskopissa jotain ihan muuta kuin mitä siellä pitäisi tehdä. Nih.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yksi