Auttakaa lomakohteen valinnassa!:)
Minä ja mieheni mietimme matkakohdetta meille kahdelle. Haluaisimme yhdistää sekä ihanan ranta- että kaupunkiloman. Eksoottinen paikka kiinnostaa, ei siis tavanomainen Kreikka tai Kanarian saaret. Jos teillä olisi ehdottaa jotakin kohdetta, niin voin sitten käydä hakemassa tietoa netistä lisää. Myöskään hinta ei ole olennaisin, hyvään ollaan valmiita panostamaan! Nykyään matkakohteita on niin paljon, että vaikea valita, kun ei oikein tiedä edes mitä etsiä... Omakohtaisia tai tuttavienne kokemuksia otetaan mielellään vastaan, kiitos!:) Omat kokemuksemme rajoittuvat Euroopan suuriin kaupunkeihin, rantalomalla emme ole koskaan olleet!
Kommentit (10)
tai sitten Ascona, Lorcarno tai Lucano Sveitsissä (Tessinin kantonissa).
Myös Slovenia, Mallorca (mainettaan parempi, aivan ehdottomasti!!! ihana vanhakaupunki, iso kaupunki), Malta (ei hiekkaranotja), Barcelona (aivan tosi kiva mesta, lähellä rantojakin). Nämä siis euroopassa. Muualta löytyy kanssa paljon kivoja paikkoja.
repulse bay tosiaan vaan 20 minuuttia hong kongin keskustasta bussilla.
Ihana paikka, Venetsiakin lähellä.
Lisääkin vielä saa laittaa, myös kaukokohteita, kuten jokunen jo tulikin!
Miten joku Brazilian kaupunki? Barcelona myös yhdistäisi molemmat. Izmiriä (Turkissa) suosittelen myös, kiva kaupunki (iso) ja lähellä kauniita rantoja.
Thaimaa---osa ajasta Bangkokissa ja osa jossain rantakohteessa.
Florida.
Etelä_afrikka
Olin siellä häämatkalla ja ihastuin siihen luontoon ja ihmisiin!
Puhtaita vesiä, joka puolella kasvaa hedelmiä ja on vehreää vaikka ilmasto on lämmin/kuuma. Ei ollut mitään kamalia ötököitäkään.
Turisteja kohdellaan kuin kuninkaita, eikä ahdistella niinkuin monissa islaminuskoisissa maissa tapahtuu (Turkki,Marokko, Tunisia jne)
Olimme syys-lokakuussa ja siellä oli ihana, lämmin, ei-sateinen aika.
Puerto Plataan kannattaa mennä jos haluaa myös kaupunkilomailua yhdistää rantalekotteluun.
Jos hinta ei ole se pääasia niin laadukas Riu Merengue hotelli Puerto Platassa olisi mun suositus.
AIVAN IHANA!
Okei, rannalle ei ehkä pääse, mutta jokiristeilylle kylläkin :D