Facebookin i can't stay home.... Noloa!
Miten noi tyypit kehtaa, siis miksi? En voi pysyä kotona, koska työskentelen lastenhoidossa ym.
Kommentit (16)
Paras oli kun lastenhoitaja julkaisi kuvan, jonka kuvatekstinä oli se we stay here for you please stay home for us tms. Lastenhoitajakin tekee tärkeää työtä, mutta nään tuon vähän toisen alan ihmisten "sloganina" .
No ihan yhtä typeriä on ne #istayhomefor -jutut.
Tottahan se on, että monilla aloilla työskentelevät eivät voi vaan pysyä kotona. Lastenhoitoala on yksi niistä. En tuollaisesta fb-ryhmästä ole mitään kuullutkaan, mutta en ymmärrä miksi olisi noloa sanoa ettei voi pysyä kotona jos se kerran on totta?
Siis profiilikuva on kehystetty sellaisella tekstillä jossa kerrotaan, että minä kun en voi pysyä kotona koska uhraudun ja työskentelen terveydenhoitoalalla.
Vierailija kirjoitti:
Paras oli kun lastenhoitaja julkaisi kuvan, jonka kuvatekstinä oli se we stay here for you please stay home for us tms. Lastenhoitajakin tekee tärkeää työtä, mutta nään tuon vähän toisen alan ihmisten "sloganina" .
Mihin tulisi lääkäreiden ja hoitajien mielestäsi sijoittaa lapset jäädä pois töistä katsomaan lapsia?
Itse näen tuon sloganin niin että ne krillä ei ole pakollista tarvetta viedä hoitoon lapsia kuten vaikkapa juuri hoitohenkilöstöllä, eivät veisi.
Vierailija kirjoitti:
Siis profiilikuva on kehystetty sellaisella tekstillä jossa kerrotaan, että minä kun en voi pysyä kotona koska uhraudun ja työskentelen terveydenhoitoalalla.
Sietämätöntä ja lapsellista humblebragia. Tavoitteena saada aikaan ihailua, vau toi menee suoraan sinne tartuntavaaran paikkaan.
Sen tietää varmasti alalle hakeutuessaan ettei lapsia esim.voi hoitaa etänä. Siksi noloja nuo tuollaiset.
Vierailija kirjoitti:
Tottahan se on, että monilla aloilla työskentelevät eivät voi vaan pysyä kotona. Lastenhoitoala on yksi niistä. En tuollaisesta fb-ryhmästä ole mitään kuullutkaan, mutta en ymmärrä miksi olisi noloa sanoa ettei voi pysyä kotona jos se kerran on totta?
Koska työn luonteeseen kuuluu olla nyt tekemässä sitä duunia.
Milloin palomiehet julistavat palopaikalla "en voi pysytellä kaukana, koska olen palomies", vaikka käskevät muut pois palopaikalta.
Milloin poliisi laittaa kyltin "minä en voi mennä piiloon, olen poliisi" pystyyn aseellisessa piiritystilanteessa.
On noloa sanoa tollaista, koska heillä on vinossa oleva asenne tilanteeseen. Mitä meidän pitäisi heille sanoa: no voi voi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sietämätöntä ja lapsellista humblebragia. Tavoitteena saada aikaan ihailua, vau toi menee suoraan sinne tartuntavaaran paikkaan.
Mä ainakin ihailen. Mua ei saisi kilon kappaleinakaan menemään tartuntavaaralliseen paikkaan. Arvostan jokaista, joka menee.
Yks tuttu jakoi omasta duunistaan vastaavan. Vertasi hoitajiin ja lääkäreihin ja muihin ihmisten parissa työskenteleviin. Sanoi, että tärkeää työtä tekee hänkin tässä kriisissä. Muuten hyvä, mutta istuu tietokoneen ääressä työkseen eikä kohtaa asiakkaita facetoface. Olin sanaton.
Mä mietin tekiskö omat kehykset että " pysyn kotona koska en pidä ihmisistä", mutta oikeastaan mua ei pätkääkään kiinnosta edes sen tiedottaminen niin olkoon.
Minua ärsytti kun lastenhoitajatuttu valitti instassa kuinka joutuu lähtemään altistumaan töihin.
Itse hoitajana ja mieheni ollessa toisella kriittisellä alalla töissä meidän lapset ovat hoidossa. Mukava lukea hoitajan valitusta siitä että joutuu mahdollistamaan meidän työssäkäynnin (jotta yhteiskunta rullaisi eteenpäin...) 🙄.
Ei ole muuten enää valittanut, liekkö joku kommentoinut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä ainakin ihailen. Mua ei saisi kilon kappaleinakaan menemään tartuntavaaralliseen paikkaan. Arvostan jokaista, joka menee.
Niin minäkin arvostan. Enemmän kuitenkin niitä, jotka eivät tee asiasta numeroa ja käytä sitä lapselliseen itsekehuun.
Joku tuota voi itsekehuun käyttää mutta uskon että enemmistö käyttää sitä toisilla motiiiveilla. Sairaanhoitaja vaikka siksi, että hänen on pakko olla töissä ja silti joku urpo tuolla kaupungilla nuokkuu baareissa yms ja on mahdollinen tartuttaa tai sairastaja. Tarkoituksena siis esm. vaikka sairaanhoitajalla tai lääkärillä herättää mahdollisesti joku ajattelemaan muitakin kuin vain itseään.
Minäkään en voi, koska työskentelen raksalla ja satojen työkavereiden kanssa.