Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä se johtuu että jotkut miehet eivät saa naista vaikka tekisivät mitä? Ikuinen mysteeri

Vierailija
01.04.2020 |

On joitain miehiä, jotka eivät pysty viehättämään naista vaikka heidän elämä riippuisi siitä. Ja useinhan se riippuukin, koska naisettomuuden kautta moni mies syrjäytyy ja ei ylläpidä elämäänsä, koska ei ole naista. Se johtaa sitten työttömyyteen, liikkumattomuuteen, epäterveelliseen ruokavalioon, päihderiippuvuuksiin.

Tämä on sellainen ikuinen mysteeri, jonka selvittämisestä olisi valtava hyöty yhteiskunnalle. Se ratkaisisi yhden ison syrjäytymisongelman, jos miehillä olisi tämän aiheen ympäriltä parempi tietotaito.

Mistä se sinun mielestä johtuu, yleisellä tasolla, että jotkut miehet eivät saa naista vaikka tekisivät mitä?

Kommentit (1497)

Vierailija
1481/1497 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiä on kolmea sorttia: Ne, joilla on rahaa, ne, jotka haluaa palvella naisia tai puppeleita, ja ne, jotka saavat tyytyä käyttämään kättä. Näin se vaan on.

Vierailija
1482/1497 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mä tiedä, kai olin liian varovainen ja kunnioittava naisia kohtaan? Olin nuorena urheilija, komea, keskimääräistä isommalla kalulla ja staminalla

Kun baarinaintihetinyt ei kiinnostanut, niin kai moni nainen luuli homoksi. Naurattihan se. Ja ihmetytti. Miksi naiset odottavat jokaisen miehen olevan valmis heti kun pyydetään?

Ne naiset, joita olen sittemmin pannut, ovat kutsuneet minua jumalaiseksi rakastajaksi. Näin se menee.

Sama. Itselläni on isompi penis ja vielä ympärileikattu, niin nuo sen aikaiset kumit eivät oikein toimineet, enkä paljaallakaan pannut. Taudit hirvittivät.

No, nyt saa panna vaimoa sydämensä kyllyydestä paljaalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1483/1497 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehiä on kolmea sorttia: Ne, joilla on rahaa, ne, jotka haluaa palvella naisia tai puppeleita, ja ne, jotka saavat tyytyä käyttämään kättä. Näin se vaan on.

Oh pleaze.

Vierailija
1484/1497 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi, koska naiset tykkää jänniksistä, tavikset ei kelpaa.

Vierailija
1485/1497 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies joka ei saa naista, ei aseta itseään missään alttiiksi, että naiset voi lähestyä. Miehistä on nykyisin pulaa, joten jos mies ei löydä itselleen naista on kyse puhtaasti miehen saamattomuudesta. Ulkonäöllä tai statukselle ei ole mitään väliä, koska kemiat on ainut mitkä oikeasti ratkaisee. 

Vierailija
1486/1497 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On huvittavaa että tuntuu että monilla on elämä sekaisin jos ei ole pariin kuukauteen saanut seksiä. Itse viimeksi 2013 Thaimaan Phuketissa. Siitä huolimatta menee oikein hyvin 😊

Vierailija
1487/1497 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies joka ei saa naista, ei aseta itseään missään alttiiksi, että naiset voi lähestyä. Miehistä on nykyisin pulaa, joten jos mies ei löydä itselleen naista on kyse puhtaasti miehen saamattomuudesta. Ulkonäöllä tai statukselle ei ole mitään väliä, koska kemiat on ainut mitkä oikeasti ratkaisee. 

Koska tilanne voi edetä intiimimpään suuntaan ja päättyä nolosti, kun ei housuissa ollutkaan mahtimelaa.

m49

Vierailija
1488/1497 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska tilanne voi edetä intiimimpään suuntaan ja päättyä nolosti, kun ei housuissa ollutkaan mahtimelaa.

m49

Ihmettelen teitä muita miehiä, miksi aina kuvittelette, että naisen pillu olisi sen kokoinen, että haluaisi mahtimelaa. Ihan yhtä todennäköistä, että naisella on pieni pillu tai keskikokoinen, kun isoa kaipaava pillu. Ihan samoin ei nainenkaan tiedä mitä uuden miehen housuista löytyy. Toisekseen jos mies on osaava ja saa naiselle orgasmin nuolemalla ja sormettamalla, niin enemmistö naisista on enemmän kuin tyytyväisiä. Silloin kalu ja kalun koon merkitys  kutistuu entisestään. Itse jouduin mahtikaluni kanssa opettelmaan samat taidot, jotta sain varmistettua naiseni tyydytyksen. Fakta nyt on, että naiselle saa varmemmin orgasmin yhdellä sormella ja nuolemalla kuin kalulla, oli kalu minkä kokoinen tahansa.

Vierailija
1489/1497 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli vanhemmat seksuaalivastaisia, seurustelu oli saastaista, siksi mulla aina naisten kanssa tulee saastainen olo, että on jotenkin väärin olla naisen kanssa. Äitini on uskovaisia ja isäni oli ateisti kommunisti. Olen nyt 51 en ole saanut naista luulen että se on vanhemmilta tullut käsitys että naisten kanssa on likiata ja väärin. Vanhempani halusivat että olen aina yksin, piti olla aina töissä ja töissä, ei saanut Olla kavereitakaan. Työpaikkaa ei saanut Olla, meillä oli mansikka tila ja minun piti jatkaa sitä vaikka se ei kannattanut. Nyt olen rutiköyhä, yksin ja vanha.2

Vierailija
1490/1497 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki miehet eivät alennu valehtelemaan, vaikka se on varmin keino naisen suosioon. Tietysti prinssikin kelpaa, mutta kaikki ei ole prinssejä, ei edes ne jotka sanovat.

Vierailija
1491/1497 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mut töissä olen tehnyt yllättäviä havaintoja. Jotkut miehet tulee luontevammin paremmin toimeen miesten kanssa, siis kavereiden kanssaa, kuin naisten. Toiset miehet käyttävät tietämättään luotaantyöntävää kehonkieltä ja sanoja, jotka saa kaikkoamaan. Tekevät sen siis tiedostamattaan. Johtuu armeijasta.

Vierailija
1492/1497 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole edes yrittänyt saada.

Huono itsetunto varmaan ykkösenä, rumuus on toinen valttikortti(edelleen ihmiset nauraa ulkonäölleni), en osaa lirkutella, ei ole haluttavia resursseja tarjolla jne.

Ei ole mitään tarjottavaa siis kenellekkään, niin miksi minä sitten päätä petäjään hakkaisin.

Vierailija
1493/1497 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mikän mysteeri ole.

Karmasta se on kiinni.

Vierailija
1494/1497 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Usein yksin jääneiden miehien ongelma on se, etteivät he suostu muuttumaan sellaisessa mikä olisi heidän edukseen. Monen kannattaisi käydä ihan vaan käytöstapakoulu ja kysyä vaatekaupassa myyjältä vinkkejä pukeutumiseen, niin sekin auttaisi. Jonkun naistutun kanssa käydä kahvilassa ja ravintolassa testaamassa toimiiko oma seura naisten kanssa jne. 

Jo tuo vaatekauppa-asia on ylipääsemätön asia miehelle, joka pitää (miehen) pukeutumista täysin turhana asiana ja loukkaantuu jos esimerkiksi oopperaan mennessä pitäisi pukeutua suunnilleen samalla tasolla muun seurueen kanssa. Tulee resuisissa farkuissa ja nyppyyntyneessä, tahraisessa ja haisevassa fleecepuserossa. Olen yrittänyt ohjeistaa käymään vaatekaupassa, mutta ei sinne omin päin osaa/halua mennä, eikä käyttää senttiäkään rahaa vaatteisiin. Niitä pidetään, mitä äiti ostaa joululahjaksi.

Samalla kuitenkin toivoo kaverinaisiltaan (joita pitää "puolisoehdokkainaan" ja joista on hyvin mustasukkainen) naisellista ja tyylikästä pukeutumista. 

Tuossa taannoin oli löytänyt Youtubesta videon, jossa naiset pukeutuivat tyylikkäisiin ja näyttäviin vintage-vaatteisiin. Kun vastasin että olisihan nuo hienoja, mutta sitten vaatisi meiltä miehiltäkin aika tasokasta pukeutumista, niin ihmetteli että miten se nyt meitä miehiä koskisi?

Tällaisia siis on. 

M55

Vierailija
1495/1497 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläni on jonkin verran sinkkukavereita. Lähes kaikkien ongelma on se, etteivät vietä aikaa porukoissa, joissa olisi sinkkunaisia. Varsinkaan nuorena eivät juuri astuneet sekaporukoihin, joissa olisi voinut harjoitella. Nyt ovat sitten jo sen verran aikuisia, että kynnys lähestyä on korkeampi. 

Vierailija
1496/1497 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehistä ei ole pulaa. Koulutetuista, liberaaleista mutta miehekkäistä miehistä on pulaa, varsinkin sellaisista jotka asuisivat kaupungissa..

Vierailija
1497/1497 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poikia syntyy enemmän, nuoria - keski-ikäisiä miehiä on enemmän, maahanmuuttajissa on enemmistö miehiä, turvapaikanhakijoissa valtaosa miehiä, naiset elää pidempään joka tasaa kokonaismäärää. Kaikki tämä selviää tilastoista ja miehistä on pulaa, niinkö? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kahdeksan