Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Unelmana "vain" löytää kumppani, perustaa perhe ja olla koti-isä

Vierailija
01.04.2020 |

Elikkä olen vasta 23 vuotias ja ainoa unelma mikä mulla on aina ollut niin on löytää kumppani jonka kanssa perustaa perhe ja olla tavallinen koti-isä. Voi kuulostaa oudolta, mutta oon aina ollut lapsirakas. Jo pienenä/nuorena tykkäsin hoitaa sisaruksia/serkkuja, kun ne oli vauvoja/pieniä lapsia. Nyt viime aikoina on kuitenkin jo ruvennut melkein itkettämään, kun näen pariskunnan vauvan/pienen lapsen kanssa. Elämässäni ei ole mikään koskaan onnistunut ja nyt pelkään, että en myöskään koskaan löydä kumppania ja pääse perustamaan perhettä. En ole koskaan seurustellut ja kuka nyt tälläisen huolisikaan joka on liian kiltti, ujo, lyhyt (172cm), hoikka ja jolla atooppista ihottumaa kasvoissa. Niimpä ei kukaan. Töihinkään ei olla huolittu. Intin ja ammattikoulun olen kuitenkin käynyt. Moneen vuoteen en tehnyt yhtään mitään. Ei ole käytännössä kavereita ja en "uskalla" tehdä enää mitään, kun aina saa vain pettyä. Kuitenkin oon ollut nyt muutaman kuukauden työkokeilussa, että saisi jotain sisältöä elämään. Vapaa-ajalla ei kuitenkaan ole mitään tekemistä. Välillä ihmettelen, että miten jaksan nousta joka päivä.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kolme