Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä seksi lisääntynyt kotiin eristäytymisen aikana?

Vierailija
01.04.2020 |

Kun ollaan nyt niin paljon kotona jumissa?

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittaa naisten tapa puhua seksistä passiivissa. "Meillä on seksiä" "Meillä on seksi lisääntynyt" "Päädyttiin sänkyyn" jne. Tällä tavalla otetaan vähemmän itse vastuuta seksistä, ettei vaan joku luule, että on "huono nainen", joka peräti nauttii nussimisesta ja harrastaa sitä omatoimisesti omasta halusta.

Vierailija
22/50 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, koska mies on vielä karanteenissa ulkomailta tultuaan. Minä nukun olohuoneessa ja saunomme eri aikaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tosiaan ole, vaan vähentynyt olemattomiin. Asun yksin ja olen eristyksissä.

Vierailija
24/50 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mutta jokailtaiset päänsäryt ovat kasvaneet roimasti.

Vierailija
25/50 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahden metrin turvaetäisyydellä?

Vierailija
26/50 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Ei ensinnäkään tee mieli ja toisekseen mies keksii joka ilta jotain luulotautisia koronaoireita, niin ettei hän varmaan voi tehdä edes mitään hengästyttävää.

Vierailija
27/50 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvittaa naisten tapa puhua seksistä passiivissa. "Meillä on seksiä" "Meillä on seksi lisääntynyt" "Päädyttiin sänkyyn" jne. Tällä tavalla otetaan vähemmän itse vastuuta seksistä, ettei vaan joku luule, että on "huono nainen", joka peräti nauttii nussimisesta ja harrastaa sitä omatoimisesti omasta halusta.

Tässä nyt ei ole päätä, ei häntää. Meilläkin on seksi lisääntynyt. Ihan riippumatta siitä, kumpi tekee aloitteen. Aika tasan menee.

Vierailija
28/50 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No enpä huomaa sen kummempaa eroa aktiivisuudessa.. Normi meininki. Aluksi ei oikein tehnyt mieli edes, kun oli vaa nii järkyttynyt koko koronasta.

Vierailija
29/50 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, koska mies on vielä karanteenissa ulkomailta tultuaan. Minä nukun olohuoneessa ja saunomme eri aikaan. 

Tommoisesta karanteenista en ole kuullutkaan. Taitaa olla ihan vaimon itse keksimä karanteeni.

Vierailija
30/50 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä nyt ei ole päätä, ei häntää. Meilläkin on seksi lisääntynyt. Ihan riippumatta siitä, kumpi tekee aloitteen. Aika tasan menee.

Eikö olekin uskomatonta, että kaikki pariskunnat eivät toimi kuin te? 

Vierailija
31/50 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti määrällisesti ei ole lisääntynyt, mutta ihania, pitkiä aamupanoja on ollut iltaisia useammin. Tämä sopii itselleni paremmin kuin hyvin, paras herätys on sellainen, jossa mies on herännyt hetkeä aiemmin suukottelemaan niskaani ja pehmeillä, lämpimillä käsillä silittelee vartaloani. Lisäksi aamuisin panettaa aina enemmän kuin muuhun vuorokaudenaikaan ja hyvin nukutun yön jälkeen jaksaakin paremmin aloittaa päivän parhaalla mahdollisella tavalla. ❤

Vierailija
32/50 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, päin vastoin vähentynyt paljon.

Vierailija
33/50 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei valitettavasti ole, koska vaimon estoisuus vain lisääntyy ajan saatossa.

Vierailija
34/50 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, olen yrittäjä ja liiketoiminta laskee päivä päivältä kuin lehmän häntä. Pyörii ihan muut asiat mielessä yötäpäivää.

Vierailija
35/50 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On lisääntynyt huomattavasti. Molemmat kotona etätöissä ja mies kimpussa koko ajan. Aamulla pikaiset, iltapäivällä kerran ja illalla ihanan nautinnollista seksiä. Romattiset illalliset auttavat virittäytymään tunnelmaan viinilasillisen kera. Tuntuu, että rakkaani on villiintynyt, kun ei ole samanlaista stressiä kuin aiemmin toimistopäivien jälkeen. Karanteeni kotona on parasta, mitä mulle on tapahtunut piiitkään aikaan!

Vierailija
36/50 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just eilen tuli uutisissa että seksin määrä on koronan takia vähentynyt radikaalisti. Meillä ei juuri vaikutusta kun seksiä ei juuri ole. Mielestäni tässä kohtaa naiset voisivat juuri irrottautua koko seksin taakasta eli jos miestä haluttaa, niin saa tyytyä ihan nyrkkikyllikkiin.

Vierailija
37/50 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi kyllä kiinnostaisi, mutta kolmen teinin jatkuva kotonaolo tekee sopivien tilaisuuksien löytämisestä hankalampaa. Silloin, kun teinit olivat normaalisti koulussa, sekstailimme usein aamupäivällä koulujen alettua, kun työajat antoivat siihen mahdollisuuden. Nyt on ollut pääasiassa yöseksiä.

Vierailija
38/50 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan. Lapset himassa ja vaimoa ei tunnu muutenkaan kiinnostavan. Oma käsi taas tullut tutuksi.

Vierailija
39/50 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut enemmän seksiä ja hyvää sellaista. Meille kiireetön yhdessäolo kotona tekee hyvää. Ehdin ja jaksan huomioida vaimoa paremmin pitkin päivää ja se taas johtaa useammin illalla ihanaan seksiin. Olemme kokeneet kotona olon rennoksi normaaliin työssäravaamiseen verrattuna.

M32

Vierailija
40/50 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Koronapolitiikan takia ei päästä näkemään toisiamme.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yhdeksän