Onko teillä seksi lisääntynyt kotiin eristäytymisen aikana?
Kommentit (50)
Ei, koska mies on vielä karanteenissa ulkomailta tultuaan. Minä nukun olohuoneessa ja saunomme eri aikaan.
Ei tosiaan ole, vaan vähentynyt olemattomiin. Asun yksin ja olen eristyksissä.
Ei mutta jokailtaiset päänsäryt ovat kasvaneet roimasti.
Ei. Ei ensinnäkään tee mieli ja toisekseen mies keksii joka ilta jotain luulotautisia koronaoireita, niin ettei hän varmaan voi tehdä edes mitään hengästyttävää.
Vierailija kirjoitti:
Huvittaa naisten tapa puhua seksistä passiivissa. "Meillä on seksiä" "Meillä on seksi lisääntynyt" "Päädyttiin sänkyyn" jne. Tällä tavalla otetaan vähemmän itse vastuuta seksistä, ettei vaan joku luule, että on "huono nainen", joka peräti nauttii nussimisesta ja harrastaa sitä omatoimisesti omasta halusta.
Tässä nyt ei ole päätä, ei häntää. Meilläkin on seksi lisääntynyt. Ihan riippumatta siitä, kumpi tekee aloitteen. Aika tasan menee.
No enpä huomaa sen kummempaa eroa aktiivisuudessa.. Normi meininki. Aluksi ei oikein tehnyt mieli edes, kun oli vaa nii järkyttynyt koko koronasta.
Vierailija kirjoitti:
Ei, koska mies on vielä karanteenissa ulkomailta tultuaan. Minä nukun olohuoneessa ja saunomme eri aikaan.
Tommoisesta karanteenista en ole kuullutkaan. Taitaa olla ihan vaimon itse keksimä karanteeni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvittaa naisten tapa puhua seksistä passiivissa. "Meillä on seksiä" "Meillä on seksi lisääntynyt" "Päädyttiin sänkyyn" jne. Tällä tavalla otetaan vähemmän itse vastuuta seksistä, ettei vaan joku luule, että on "huono nainen", joka peräti nauttii nussimisesta ja harrastaa sitä omatoimisesti omasta halusta.
Tässä nyt ei ole päätä, ei häntää. Meilläkin on seksi lisääntynyt. Ihan riippumatta siitä, kumpi tekee aloitteen. Aika tasan menee.
Eikö olekin uskomatonta, että kaikki pariskunnat eivät toimi kuin te?
Valitettavasti määrällisesti ei ole lisääntynyt, mutta ihania, pitkiä aamupanoja on ollut iltaisia useammin. Tämä sopii itselleni paremmin kuin hyvin, paras herätys on sellainen, jossa mies on herännyt hetkeä aiemmin suukottelemaan niskaani ja pehmeillä, lämpimillä käsillä silittelee vartaloani. Lisäksi aamuisin panettaa aina enemmän kuin muuhun vuorokaudenaikaan ja hyvin nukutun yön jälkeen jaksaakin paremmin aloittaa päivän parhaalla mahdollisella tavalla. ❤
Ei, päin vastoin vähentynyt paljon.
Ei valitettavasti ole, koska vaimon estoisuus vain lisääntyy ajan saatossa.
Ei ole, olen yrittäjä ja liiketoiminta laskee päivä päivältä kuin lehmän häntä. Pyörii ihan muut asiat mielessä yötäpäivää.
On lisääntynyt huomattavasti. Molemmat kotona etätöissä ja mies kimpussa koko ajan. Aamulla pikaiset, iltapäivällä kerran ja illalla ihanan nautinnollista seksiä. Romattiset illalliset auttavat virittäytymään tunnelmaan viinilasillisen kera. Tuntuu, että rakkaani on villiintynyt, kun ei ole samanlaista stressiä kuin aiemmin toimistopäivien jälkeen. Karanteeni kotona on parasta, mitä mulle on tapahtunut piiitkään aikaan!
Just eilen tuli uutisissa että seksin määrä on koronan takia vähentynyt radikaalisti. Meillä ei juuri vaikutusta kun seksiä ei juuri ole. Mielestäni tässä kohtaa naiset voisivat juuri irrottautua koko seksin taakasta eli jos miestä haluttaa, niin saa tyytyä ihan nyrkkikyllikkiin.
Seksi kyllä kiinnostaisi, mutta kolmen teinin jatkuva kotonaolo tekee sopivien tilaisuuksien löytämisestä hankalampaa. Silloin, kun teinit olivat normaalisti koulussa, sekstailimme usein aamupäivällä koulujen alettua, kun työajat antoivat siihen mahdollisuuden. Nyt on ollut pääasiassa yöseksiä.
Ei todellakaan. Lapset himassa ja vaimoa ei tunnu muutenkaan kiinnostavan. Oma käsi taas tullut tutuksi.
On ollut enemmän seksiä ja hyvää sellaista. Meille kiireetön yhdessäolo kotona tekee hyvää. Ehdin ja jaksan huomioida vaimoa paremmin pitkin päivää ja se taas johtaa useammin illalla ihanaan seksiin. Olemme kokeneet kotona olon rennoksi normaaliin työssäravaamiseen verrattuna.
M32
Ei. Koronapolitiikan takia ei päästä näkemään toisiamme.