Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

minusta sossukelan ja Suomen valtion pitäisi maksaa korvauksia meille ulkomaille jämähtäneille suomalaisille nyt enemmän

AndyMcProfeetta
01.04.2020 |

kun ei pääse lentoon ja Tokio kin saattaa sulkeutuva valtion pitäisi maksaa ainakin 1500e kk että voi elää täällä vankeudessa

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tarvi. Kansalaisia kehitettiin kaksi viikkoa sitten palaamaan. Olisit tullut silloin. Ota nyt itse vastuu omasta tilanteesta ja pärjäile siellä.

Vierailija
2/6 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko tosissasi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

juurikin osimoilleen noin

Vierailija
4/6 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä oo tulossa muutenkaan sinne punshuulilesbojen ja ateistien yhteiskuntaan. Suomessa ei ole mitään tyyliä

Vierailija
5/6 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokion kebab paistajakin sanoi että Suomen pitäs maksaa avustusta ulkomaille jääneille. nyt kansa barrikaadeille. kebabillla usasta tullet musta mies sanoi että mun kandeisi hankkia japanilainen vaimo kuten hän. kebab paistajan taas sanoi että japanilaiset naiset muuttuu oudoksi kun pääsevät naimisiin. oli eronnut. Ja sanoi että naiset ei oo edes kauniita täällä ilman meikkiä. usa lainen toinen mies taas sanoi että japsi tyttökaveri puukotti häntä

Vierailija
6/6 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion kirjoittaa nyt sossuun ja kaupungille että eikö nyt olisi antaa mulle se vuokra asunto Vantaa tai hki kun oon asunnoton ja Tokiossa ja palaamonen Suomeen tarkoittaisi kadulle muuttamista ja koronalle altistumista ja siitä voisi nousta kansainvälinen kohu ja oikeuskäsittely

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yhdeksän