miks en ole laihtunut vaikka olen syonyt kuukauden pisteiden mukaan?! nyt menee hermot kilot ei nakojaan lahde vaikka mita tekis!
Kommentit (19)
aiheuttaa sen, että kroppasi luulee nälänhädän koittaneen ja menee säästöliekille. Menetät lihaksia ja läski säilyy. Syöt liian vähän proteiinia ja rasvaa, liikaa hiilihydratteja.
Entä lasketko varmasti pisteet oikein, eli tuleeko mussutettua ohi kirjojen ja kansien?
ei ole ehkä sinun juttu, tutustu vaihtoehtoon:
www. karppaus. info
karppisivuilta löytyy kohtalotovereita. Ei kaikki laihdu paikkareilla. Paikkarit saattavat saada aineenvaihdunnan sekaisin pitkäksi aikaa.
Mitäpä jos yksinkertaisesti alkaisit vaan liikkua enemmän?
Varma keino hoikistua.
paljon viisampaa tekstiä kuin karpeilla.
Ja mittauta verikokeesta kilppariarvot.
suosii protskua, hyviä hiilareita ja hyviä rasvoja. Liikuntaa ja punttausta lihaksien ylläpitämiseksi. Kuten hyväkarppaus
Ap, juo runsaasti vettä ja syö myös rehuja tarpeeksi. Syöt ehkä liian vähän kuitenkin vaikka pojot meniskin. Itselleni kävi niin että paikkareissa kun lisäsin pisteettömiä juttuja ja vettä niin alkoi tapahtua.
Itse olen laihtunut 4 kuukaudessa 15 kg helposti pisteillä;) Syön 27 pistettä vaikka saisin syödä 20p.
Olen viimeisilläni raskaana, mutta taas meinaan turvautua pisteisiin, kunhan mahastani pääsen. Ja imetyspisteillähän sitä vasta laihtuukin ! Minuun ovat pisteet aina tehonneet - liikuntaan yhdistettynä.
Tuo ap:n ruokamäärä tuntui tosi vähäiseltä, itse söin aikoinani 18 pistettä päivässä ja ruokaa meni huomattavasti enemmän päivän aikana, sillä söin runsaasti 0 pisteen kasviksia lisukkeina eri aterioilla. Ja jos joka aterialla noudattaa ns. lautasmallia (puolet lautasesta täytetään kasviksilla ja vihanneksilla, neljännes lihalla/kalalla/munalla ja loppuneljännes riisillä/perunalla/pastalla, saa juuri sopivassa suhteessa kaikkia tarvitsemiaan ruoka-aineita. Lisäksi pitää syödä säännöllisesti eli 4-5 ateriaa ( 2 pääateriaa ja loput ns. välipaloja) päivittäin ja paljon vettä, niin johan on ihme jos ei kilot ala pudota.
Monet Painonvartijat eivät osaa käyttää pisteitä oikein, minulla ei ollut koskaan nälkä itselläni pisteitä laskiessani, itse asiassa tuntui etten muuta teekään kuin syö...Eli tietysti on samalla myös muutettava ruokailutottumuksia terveellisempään suuntaan... t. Herkutellen hoikistunut (- 10 kg)
Miksi pitää aina laihduttaa uudestaan ja uudestaan ja uudestaan?
Eikö kannattaisi etsiä sellainen vaihtoehto elämäntavaksi, jolla ei tarvitse aina laihduttaa? Pv voi olla väliaikainen ratkaisu, mutta lihotte uudelleen ja uudelleen....... Ei kannata pidemmän päälle.
Kolmen raskauden jälkeen olen pudottanut niillä raskauskilot pois, pian neljännen jälkeen pudotan taas. Ilman raskauksia pysyisin kyllä ihannepainossani. Siinä sinulle ihmettelevälle selitys.
Siinä on hirveesti kaloreita! Jotkut syönyt sitä ja ihmetelleet, kun ei paino laske...
Varmasti on järkevämpää kuin esim. karppaus, jossa pitäisi loppuikä vältellä elimistönkin tarvitsemia hiilihydraatteja!
karppauksessakaan ei tarvitse väleltellä hiilihydraatteja, vaan panostaa syöminen hitaisiin hiilareihin. Siis ei sokeria, valkeita jauhoja, pastaa, valkeaa riisiä tai liikaa perunaa. Täysjyvät käyvät.
Montako pistettä syöt? Laita päivän syömisesi tähän, niin tutkitaan.