Kaveri jättää kertomatta tietoa miehestä, josta olen kiinnostunut
Mielipiteitä: voiko tästä olla pahoillaan? En ole mitenkään vielä osoittanut mieltäni, vaikka on tehnyt mieli. Onko edes oikeutta?
Kaveri tuntee läheisesti miehen, josta olen kiinnostunut. Ovat yhteydessä kuukausittain / joskus tiheämminkin. Tässä tilanteessa, kun itse yritän saada miehestä kaikkea tiedonjyväsiä, olen kieli pitkällä aina kun kuulen että ovat nähneet, olleet tekemisissä whatsappissa tai soitelleet. Kun sitten hillitysti kysyn että "Ai jaa, soittelitte X:n kanssa, mites sillä?" Niin kaveri kuittaa vaan "Ihan okei, ei se ihmeempiä", tms.
Ja mä kiehun sisäisesti! Siis toi kaveri tietää, TIETÄÄ, että palan halusta kuulla kaikki yksityiskohdat, mutta olen sen verran korrekti etten ala udella. Jos toinen ei kerro, ei kerro. Mutta mua jurppii niin pajon. Sitten kun tilanne on toisinpäin, tunnen erään henkilön josta kaveri on kiinnostunut ihan muiden asioiden kautta, yrittää nyhtää pienimmänkin tiedonmurusen.
En halua olla lapsellinen ja sanoa että hei camoon, anna nyt sinäkin vähän tietoja tyypistä X kun olet itse tyypistä Y vailla, mutta se olisi lapsellista.
Olenko mä ihan kakara 38v, kun pohdin tällaista? Mutta että mua ärsyttää. Ugh, olen puhunut. Saa kivittää. Kiitos ja anteeksi.
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän. Miksi kaverisi saa tyydytystä, ettei kerro sinulle (no salaisuuksia ei tokikaan) ihan tavallisia asioita? Mustasukkainen? Joku muu syy / intressi?
Siksi kun kaveri on fiksu ja aikuinen eikä mikään juoruakka ja hengeltään yläasteikäinen kuten ap.
Aikuisia ihmisiä ei usein kiinnosta toisten "sutinat". Kaverisi ei halua juoruilla tai olla mitenkään välikädessä. Jos jokin tietty asia miehessä kiinnostaa, niin kysy suoraan äläkä kiertele. Ilmeisesti mies ei ole puhunut sinusta mitään hänelle.
"Siis toi kaveri tietää, TIETÄÄ"
Millä perusteella hän tietää?
Vierailija kirjoitti:
Mitä sanottaisiin miehestä joka kautta rantain kaivelisi ja kieroilisi tietoja kumppanista johon yrittää tutustua
Aivan. Miltä kuulostaisi mies joka raivoaa kaverilleen, koska tämä ei kerro minkävärinen paita jollakin naisella oli? Ei yhtään stalkkeritouhua..
Oikeasti, tutustu mieheen puhumalla hänen kanssaan. Ei näytä kenenkään osapuolen osalta hyvältä, että haluat juoruilla hänestä selän takana (paitsi ystävän, jolla on selkärankaa kieltäytyä juoruilusta).
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti, tutustu mieheen puhumalla hänen kanssaan. Ei näytä kenenkään osapuolen osalta hyvältä, että haluat juoruilla hänestä selän takana (paitsi ystävän, jolla on selkärankaa kieltäytyä juoruilusta).
Eikö kukaan teistä ole ollut ikinä ihastunut?
Omasta ihastuksesta nyt on aikaa jo 12 vuotta (ollaan nyt naimisissa ja rakastamisvaiheessa) mutta taisin silloin puhua ihastuksestani ystävälleni vähän liikaakin.
Ja ihan varmaan olisin kysellyt miehestä kaiken mahdollisen jos kaverini hänet olisi tuntenut. Tai itse asiassa eräs kaveri tunsikin ja varmasti olen kysellyt miehen ns taustoja ja sitä onko hän potentiaalinen kumppani minulle.
Me nyt miehen kanssa oltiin yhteydessä päivittäin ja aika tiivis pari heti eli toki tutustuttiin siinä myös kasvotusten.
Mitä "juttua" teillä on ap ollut? Yhden illan juttu joskus vai?
Kyllä mies ottaa yhteyttä tiiviisti jos on kiinnostunut. Ihastunut mies ei tylytä, loukkaa tai ota etäisyyttä. Se on varma. Ja jos tekee noin niin silloin voi miettiä kannattaako hänen takiaan vaivautua. Ja jos tämä kaverinne tietää ettei miestä kiinnosta kuten tuolla aiemmin on jo ehdotettu eikä raaski sanoa sitä suoraan? Tuo ettei halua kertoa mitään voi olla hienovaraista vihjailua että miestä ei kiinnosta.
Kannattaisi tehdä aloite sen miehen suuntaan, toi kuulostaa vähän turhalta. Vai oletteko varattuja molemmat? Siinä tapauksessa kaveri ei ehkä halua tukea pettämistä.
Oletko joku hul-lu?
Tai provo on.
Riipaksi sekopääksi.