Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaveri jättää kertomatta tietoa miehestä, josta olen kiinnostunut

Vierailija
01.04.2020 |

Mielipiteitä: voiko tästä olla pahoillaan? En ole mitenkään vielä osoittanut mieltäni, vaikka on tehnyt mieli. Onko edes oikeutta?

Kaveri tuntee läheisesti miehen, josta olen kiinnostunut. Ovat yhteydessä kuukausittain / joskus tiheämminkin. Tässä tilanteessa, kun itse yritän saada miehestä kaikkea tiedonjyväsiä, olen kieli pitkällä aina kun kuulen että ovat nähneet, olleet tekemisissä whatsappissa tai soitelleet. Kun sitten hillitysti kysyn että "Ai jaa, soittelitte X:n kanssa, mites sillä?" Niin kaveri kuittaa vaan "Ihan okei, ei se ihmeempiä", tms.

Ja mä kiehun sisäisesti! Siis toi kaveri tietää, TIETÄÄ, että palan halusta kuulla kaikki yksityiskohdat, mutta olen sen verran korrekti etten ala udella. Jos toinen ei kerro, ei kerro. Mutta mua jurppii niin pajon. Sitten kun tilanne on toisinpäin, tunnen erään henkilön josta kaveri on kiinnostunut ihan muiden asioiden kautta, yrittää nyhtää pienimmänkin tiedonmurusen.
En halua olla lapsellinen ja sanoa että hei camoon, anna nyt sinäkin vähän tietoja tyypistä X kun olet itse tyypistä Y vailla, mutta se olisi lapsellista.

Olenko mä ihan kakara 38v, kun pohdin tällaista? Mutta että mua ärsyttää. Ugh, olen puhunut. Saa kivittää. Kiitos ja anteeksi.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset itse ota yhteyttä siihen mieheen? Pyydä kaverilta numero ja laita viesti.

Vierailija
2/29 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä miehen kanssa tekemissä, meillä on ns.juttua meneillään... tuntuu vaan että tässä "tutustumisvaiheessa" kun toinen kiinnostaa niin, että hänestä kaiken haluaa tietää, nauttii tuo kaverini siitä että pääsee pitämään "salaisuuksia" (eli ihan tavallisia asioita itsellään) tuosta miehestä. Tyyliin enpäs kerro...

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai jaa.. Luulin lukiessani että oot joku 20v. Oletkin jo sen verran iso tyttö että voit varmaan ottaa mieheen yhteyttä ilman ystäväsi siunaustakin.

Vierailija
4/29 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei helvetti, aikuiset ihmiset. Meno kuin yläasteella.

Vierailija
5/29 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva mies tykkää, että hänen asioitaan juoruillaan ympäri kyliä ja varsinkaan kaverit ei tee näin.

Vierailija
6/29 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän. Miksi kaverisi saa tyydytystä, ettei kerro sinulle (no salaisuuksia ei tokikaan) ihan tavallisia asioita? Mustasukkainen? Joku muu syy / intressi?

Vierailija
7/29 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillinen nainen. Mullakin on tälläisiä "kavereita", jotka osaavat taidokkaasti (?!?) dissata ja tavallaan vittuilla ja kiusata. Onko se kateutta vai mitä? No en ole pitänyt heitä ystävinäni - todellisina ystävinäni - enää vuosikausiin.

Vierailija
8/29 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaverisi tietää, että mies ei ole sinusta samalla tavoin kiinnostunut, mutta ei tohdi sitä sanoa sinulle. Sen takia ei kerro miehen yksityisasioistakaan, ettet kuvittele suhteen olevan jotenkin eri tasolla kuin missä se todellisuudessa on.

Vierailija
9/29 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei helvetti, aikuiset ihmiset. Meno kuin yläasteella.

Ala-asteella.

Vierailija
10/29 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverisi on fiksu, miksi hän kertoisi miehen asioita eteenpäin.

Vierailija
11/29 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ke ha ri?

Vierailija
12/29 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä ihmettä sen kaverin pitiäisi kertoa sinulle? "Juu Peralla oli punainen paita ja hän oli käynyt parturissa"?

Jos hän on yhteyksissä tähän "läheiseen" ystävään niin hiton harvoin kuin kerran kk, mitä uutta kerrottavaa hänellä olisi kun sinä varmasti olet useammin miehen kanssa tekemisissä jos teillä muka on juttua muuallakin kuin mielikuvituksessasi?

Vierailija
13/29 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä ihmettä sen kaverin pitiäisi kertoa sinulle? "Juu Peralla oli punainen paita ja hän oli käynyt parturissa"?

Jos hän on yhteyksissä tähän "läheiseen" ystävään niin hiton harvoin kuin kerran kk, mitä uutta kerrottavaa hänellä olisi kun sinä varmasti olet useammin miehen kanssa tekemisissä jos teillä muka on juttua muuallakin kuin mielikuvituksessasi?

Silloin, kun on ihastunut. niin ihan mikä tahansa ihastuksen kohdetta koskeva - mitättömän pienikin asia on äärettömän mielenkiintoinen. Ei siis tarvitse olla mitään "suuria uutisia". Kunhan edes jaksaa keskustella aiheesta. Se jopa riittää, vaan yleensä ihmiset ovat niin itsekkäitä (jopa ne "ystävät"), että eivät piruuttaankaan viitsi jutella aiheesta, josta toinen on ilmiselvästi tulenpalavan kiinnostunut.

Kai sinäkin olet joskus ollut ihastunut?

Vierailija
14/29 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silloin, kun on ihastunut. niin ihan mikä tahansa ihastuksen kohdetta koskeva - mitättömän pienikin asia on äärettömän mielenkiintoinen. Ei siis tarvitse olla mitään "suuria uutisia". Kunhan edes jaksaa keskustella aiheesta. Se jopa riittää, vaan yleensä ihmiset ovat niin itsekkäitä (jopa ne "ystävät"), että eivät piruuttaankaan viitsi jutella aiheesta, josta toinen on ilmiselvästi tulenpalavan kiinnostunut.

Kai sinäkin olet joskus ollut ihastunut?

Olen eri, ja olen ollut palavasti ihastunut, mutta minusta ap:sta tulee vahva stalkkeriviba ja ymmärrän jos ei kaveri halua joutua tuohon välikäteen.

Vierailija
15/29 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverisi tekee oikein, kun on luottamuksen arvoinen eikä levitä eteenpäin toisen asioita.

Ja ilmeisesti et ole mitään kysynytkään, ainakaan suoraan. Mitä siis odotat että kaveri kertoisi?

Luultavasti kaverisi ei ole innostunut suhteestanne, tai sitten hän tietää ettei mies ole kiinnostunut, eikä halua ruokkia ihastustasi.

Vierailija
16/29 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella outoa, että aikuinen ihminen haluaa tietoa toisesta kaverin kautta, eikä kysy tältä itseltään. Kaukoihastukselta kuulostaa. Oletko nyt ihan varma, että olette tapailu- ja tutustumisvaiheessa? Jos olette, tutustu siihen mieheen, kysele häneltä ja unohda juorujen ja kuulopuheiden kaivelu.

Vierailija
17/29 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kyllä miehen kanssa tekemissä, meillä on ns.juttua meneillään... tuntuu vaan että tässä "tutustumisvaiheessa" kun toinen kiinnostaa niin, että hänestä kaiken haluaa tietää, nauttii tuo kaverini siitä että pääsee pitämään "salaisuuksia" (eli ihan tavallisia asioita itsellään) tuosta miehestä. Tyyliin enpäs kerro...

Ap

Teillä EI OLE juttua meneillään, jos asiat ovat niin kuin oot ketjussa kertonut. Oot miehelle vain kaverin kaveri.

Vierailija
18/29 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
19/29 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sanottaisiin miehestä joka kautta rantain kaivelisi ja kieroilisi tietoja kumppanista johon yrittää tutustua

Vierailija
20/29 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kakara ja kaiken lisäksi ärsyttävän erittäin oloinen.