Mitä ei-välttämätöntä ostaisit ITSELLESI juuri nyt? Budjetti 100€.
Saat 100€ ja se pitää käyttää johonkin sinua ilahduttavaan, ei-välttämättömään tuotteeseen tai palveluun. Ei perheen hyväksi, ei tavallisiin kauppaostoksiin, bensaan tms. hyödylliseen. Mitä ostat?
Koronarajoitukset eivät ole tässä ketjussa voimassa :)
Kommentit (75)
Menisin kampaajalle tai ostaisin kevätkengät. Tai törsäisin hajuveteen, vaikka kylppärin hyllyn reunalla onkin rivi toinen toistaan nätimpiä pulloja.
Ihonhoito-kosmetiikkaa. Voisin tehdä itse ihonhoitoa kotona, "homespa":ta, jolloin olisi ihan sama, onko korona-rajoitteita vai ei. Olen alkanut jo puhdistaa kasvojen ihoa, kun tulen ulkoa tai kaupasta kotiin, ihan vaan varmuuden vuoksi, käsienpesun jälkeen.
Ostaisin uudet kengät ja epilaattorin.
Bluetooth kuulokkeet
Nykyiset on vähän rikki
Ehkä vaatteita.
Tai sillä saisi naapurikaupungissa edullisen hotelliyön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvittavaa, että joihinkin ostosajatuksiin on alapeukkkua laitettu.
Eikö tän pitänyt olla mullemulle, ei muille???
Av.n peukutuslogiikka on kieltämättä outo.
Et vasn ymmärrä.
Ripsiin kestotaivutus ja väri, hiusten leikkuu tai käynti hierojalla. Olen pudottanut painoa ja oikeastaan tarvitsisin uusia vaatteita, mutta vielä ei kannata ostaa, sillä tarkoituksena on pudottaa painoa vielä lisää. Kesällä voi rimputella mekoissa, ostan sitten syksymmällä.
Jalkahoito, uusi ripsari, kahvit ystävän kanssa kahvilassa.
Ostaisin hienon vaatteen keräilynukelleni. En ole hetkeen ostanut, kun on tullut ommeltua.
Kyllä, minulla on keräilynukkeja, joille ostaisin satasen asusetin, kolmenkin sadan jos laadukas. En taida itse edes omistaa niin kallista vaatetta ihmisen koossa, tai varmaan juu, mutta kirpparilta halvemmalla ostettuna.
Lenkkarit ja silmänympäryysvoide.
Olisi kiva tilata jostain ammattikokki omaan keittiöön, mikä loihtisi paikan päällä 3 ruokalajin illallisen. Ehkäpä se onkin mahdollista tällä summalla, kun ravintolat ovat kiinni.
Kotiinkuljetuksella nelosen kannabista. Jäisi vielä kymppi yli jonka voisi laittaa säästöön.