Mitä ei-välttämätöntä ostaisit ITSELLESI juuri nyt? Budjetti 100€.
Saat 100€ ja se pitää käyttää johonkin sinua ilahduttavaan, ei-välttämättömään tuotteeseen tai palveluun. Ei perheen hyväksi, ei tavallisiin kauppaostoksiin, bensaan tms. hyödylliseen. Mitä ostat?
Koronarajoitukset eivät ole tässä ketjussa voimassa :)
Kommentit (75)
Vaatteita! En ole himoshoppaaja, tarvitsen oikeasti sopivia vaatteita.
Vetoketjullisen printtihupparin. Katsoin just yhtä joka maksou 69,90€ + postikulut 7,90€, mutta en raaskinut tilata. Satku olisi siihen just hyvä raha ja saisi vielä pari pulloa punkkuakin.
Paistinpannu tai Housut ensimmäisenä. Paistinpannu huvikseen ja housut ihan käyttötarpeeseen. Alkaa vanhat jo kulahtaa. Nappikin aukeilee omia aikojaan, mikä on enempikin vain ärsyttävää, vaikkei vaikuta käyttöön, kun käytän vyötä.
Zinc
Vierailija kirjoitti:
atasella en mitään, työntäisin varmaan rahastoon. Tavaran ostaminen ei ilahduta minua ja joku kasvohoito vielä vähemmän 200 eurolla ostaisin kotimaisen villaneuleen. Olen sitä koko talven kuolannut, mutta ei raaski kun vähän vastaava on jo.
En usko näihin. Etenkin jos on nainen niin ihan varmana ostaisi ylimääräisellä satasella jonkin käsirasvan, huulipunan, kihartimen, kengät, pussilakanat, alusvaatteet, ryppyvoiteen tms. Vai onko todella olemassa ihmisiä jotka ostaa vain vessapaperia ja ruokaa ja jättäisi tämän takia satasen käyttämättä?
Vierailija kirjoitti:
Uuden retkikeittimen.
Alkaa vanha olla tiensä päässä, vaan kyllä tuo vielä palvelee.
It´s not the age, it´s the milage
Zinc
Uuden laukun kesäksi tai kävisin kasvo+jalkahoidossa kosmetologilla.
Tukkavärin ostaisin.
Loppua n.90 € en nyt jaksa edes ajatella.
Hiustenvärjäys setin jolla saa tarpeeksi vaaleat kutrit kotikonstein ilman että hiukset lähtee päästä.
Vierailija kirjoitti:
Tukkavärin ostaisin.
Loppua n.90 € en nyt jaksa edes ajatella.
Kympin hiusvärit ostetaan marketista ruokaostosten yhteydessä. Ei kai sellaiseen tarvita ylimääräistä hemmottelurahaa?
Varjossa kirjoitti:
Lenkkarit
Tämä mulla myös. Ostin lenkkarit viimeksi vuonna 2013 ja nyt pohjat on jo kulunut ihan sileiksi. Itse asiassa se uloin pohjakerros on jo kokonaan kävelty pois. Kävelen tunnin päivässä.
Vierailija kirjoitti:
Uuden laukun kesäksi tai kävisin kasvo+jalkahoidossa kosmetologilla.
Täällä jalkahoidot maksaa alk. 70€ ja kasvohoidot alk. 90€, joten satasella ei saisi kuin toisen.
Ostaisin JBL vastamelukuulokkeet (Prismassa 59€) ja Tefalin wokkipannun (Prismassa noin 32 €) tai Iittalan Teeman astioita. Itse asiassa minulla olisi ollut rahaa kuulokkeisiin, mutta rahat kuluivat kun ostin Prismasta ruokaa ja kodintarvikkeita pitkäksi aikaa. Viime aikoina olen ollut lähinnä kotona, enkä ole käynyt juuri muualla kuin Prismassa. Tänään tosin kävin Citymarketissakin kun tarvitsin pari tuotetta, joita on tuolla myynnissä, mutta ei Prismassa. Minulla siis toki on huonommat kuulokkeet ja yksi Tefalin wokkipannu, mutta toivon parempia kuulokkeita ja toisen wokkipannun oikeasti tarvitsisin kun pidän wokkipannusta paljon enemmän kuin tavallisesta paistinpannusta ja käytän wokkipannua koko ajan.
Omronin sähköimpulssihierontalaitteen ja siihen extra kiinnityspadit.
Studio-/äänittämistarkoituksiin tarkoitetun mikrofonin, jossa on USB-liitäntä. Hinta saattaisi ehkä nousta yli satasenkin, mutta halvimmat näyttiivät olevan satasen pinnoissa. Tuo nyt on sellainen ei-välttämätön asia, mikä minulla on hankintalistalla lähiaikoina.
Edulliset ulkoiluhousut ja loppurahalla 1-2 hyvää lukuromaania. Eli kaksi kärpästä yhdellä iskulla, kuntoilua ja kulttuuria.
Aika kauan meni, ennen kuin tuli tavaran ostamisesta nillittävä. Eiköhän tämä ole ihan hupikysely.
Mä ostaisin korvikset.