Mitä ei-välttämätöntä ostaisit ITSELLESI juuri nyt? Budjetti 100€.
Saat 100€ ja se pitää käyttää johonkin sinua ilahduttavaan, ei-välttämättömään tuotteeseen tai palveluun. Ei perheen hyväksi, ei tavallisiin kauppaostoksiin, bensaan tms. hyödylliseen. Mitä ostat?
Koronarajoitukset eivät ole tässä ketjussa voimassa :)
Kommentit (75)
Joku näistä: meikkivoide, seerumi, kävisin kampaajalla, uudet lenkkarit, juoksutakki, hajuvesi, blinipannu, kirjoja, uudet kuulokkeet, farkut, alusvaatteita, mekkoja.. Helposti keksisin itselleni ostettavaa.
Hiihtotakin ja housut, en omista sellaista, koska tulee hiihdettyä aika vähän.
Tilaisin kotiin jotain oikein herkullista ravintolaruokaa, ei mättöä vaan jotain hyvää.
Menisin kampaajalle ja hierontaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
atasella en mitään, työntäisin varmaan rahastoon. Tavaran ostaminen ei ilahduta minua ja joku kasvohoito vielä vähemmän 200 eurolla ostaisin kotimaisen villaneuleen. Olen sitä koko talven kuolannut, mutta ei raaski kun vähän vastaava on jo.
En usko näihin. Etenkin jos on nainen niin ihan varmana ostaisi ylimääräisellä satasella jonkin käsirasvan, huulipunan, kihartimen, kengät, pussilakanat, alusvaatteet, ryppyvoiteen tms. Vai onko todella olemassa ihmisiä jotka ostaa vain vessapaperia ja ruokaa ja jättäisi tämän takia satasen käyttämättä?
Käsirasvaa on vessan laatikossa, joku perus nivea, en juurikaan käytä.
Huulipunan olen ostanut viimeksi teininä, en käytä.
Kiharrin on kaapissa, olen käyttänyt sitä viimeksi 2012 kun pikkuipana halusi kiharat, itseeni varmaan vuonna 1995.
Pussilakananoita on, pellavaa suurin osa, ehjiä ja siistejä, en tarvitse enempää. Eikä satasella näitä saa.
Alusvaaatteet.... oli kyse jostain joka ilahduttaa. Mun riipputissejä ilahduttaa hyvät triumfin liivit, se yksi hyväksi havaittu malli. uusin varaston noin 2 v sitten eikä ole tarvetta uusille.
Viimeisin ostamani "turhake" on vuodelta 2016, 500€ kameran objektiivi. Tai 2018 ihan hyvän auton vaihtaminen tehokkaampaan ja vähemmän kuluttavaan. En niitäkään tarvitse enempää.
Olen viimiset 15 vuotta tienannut keskimäärin neljä tonnia /kk. Mulla on jo kaikki itseäni ilahduttava hankittuna, asuntolainakin on jo kuitattu. Mua ilahduttaa ajatus siitä että en juuri nyt tarvitse tai halua mitään, mutta jos tarvitsen, saan sen hankittua.
Aika harva tässäkään ketjussa niitä palveluita kaipasi.
Tällä viikolla ostan ruokaa ja lapselle tuli hankittua isompia vaatteita netistä.
Sitä 200 euron neuletta vkl katsoin uudelleen, pienyrittäjän koronatukena.... Mutta kun mulla on melkeen samanlainen.
Tuo jota lainasit. Anteeksi että meitäkin on.
Ostaisin kaasusumuttimen ja itsepuolustusopetusta. Koronarajoitteiden takia tuleva lama tekee elämästä turvatonta.
Hemmottelisin itseäni ostamalla Bitcoinia koko rahalla.
Vierailija kirjoitti:
Hiihtotakin ja housut, en omista sellaista, koska tulee hiihdettyä aika vähän.
No eikö se sitten ole vähän turha hankinta?
En halua loukata, itse vaan tulee käytettyä samaa vaatetta moneen tarkoitukseen.
En tiedä. Ei minua tavarat juurikaan ilahduta.
Verho ja matto olohuoneeseen odottavat paikalleen laittoa.
Karkkia satasella varastoon ( tosin sen tein jo). Tai sitten uuden puhelimen ( vanha ei toimi hyvin) myös kosmetiikkaa tai kesävaatteita voisin ostaa. Tai sitten pistäisin tuon rahan johonkin netin viihdepalveluun ( esim netflix). Nämä siis vaihtoehtoja.
Huvittavaa, että joihinkin ostosajatuksiin on alapeukkkua laitettu.
Eikö tän pitänyt olla mullemulle, ei muille???
En tätä huomenna enää huomista, joten ihan sama mulle, mitä kirjailette, keksitte ja olette typerämpiä kuin kukaan ennen teitä.
Vierailija kirjoitti:
Huvittavaa, että joihinkin ostosajatuksiin on alapeukkkua laitettu.
Eikö tän pitänyt olla mullemulle, ei muille???
Av.n peukutuslogiikka on kieltämättä outo.
Vierailija kirjoitti:
Matkan Wuhaniin.
Junalippu Busaniin
Irina, Tamara tai Annukka.