Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oliko "Niinistön nyrkin" perustaminen arvovaltatappio Sanna Marinille?

Vierailija
01.04.2020 |

Vähän sellainen olo tuli että joutui taipumaan kansan tahdon edessä

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistetaanhan me se kun Marin hymy kasvoillaan vakuutti pari kuukautta sitten ja kuukausikin sitten ja senkin jälkeen: jos corona tulee Suomeen niin hallitus on valmistautunut siihen hyvin.

Kun toimittajat kysyi miten ovat valmistautuneet niin ministerit hermostuivat selkeästi ja vastasivat vaan tylysti, että eivät "lähde avaamaan" näitä vaan riittää että avaavat vasta kun on syytä.

Selvästihän sen tyhmempikin ymmärsi, että hallitus ei ollut valmistautunut. Vasta Niinistön työntö ja kokoomuksen ja persujen esiin tulo sai liikettä kinttuihin, ettei vaan kävisi niin että Niinistö ja oppositio saa kunnian asian hoidosta. No saivat tietenkin kun muuten Marin et co olisivat varmaan vieläkin hymyilemässä niiden kahden THL:n miehen kanssa.

Ja ihan sama "nyrkin" kanssa. Marin lähti perustamaan äkkiä moista kun Niinistö ravisteli, mutta väittää että joo-o, sellainenhan oli jo suunnitteilla.

Eli vastaukseni on: kyllä. Silmissäni Marin on mennen talven ministereitä eikä todellakaan ole huolehtinut asioista niin kuin olisi pitänyt

Kolme viikkoa sitten vielä oltiin sitä mieltä että mitään ei tarvitse tehdä. Tiedotustilaisuus löytyy netistä.

Onhan siellä koko ajan tehty suu Intel ia ja ennakoitu. Tiedotukset koskevat aina sen hetkistä tilaa. Ja varmasti tuosakin on sanottu, että seuraamme asiaa yms. Tälläisissö asioissa mennään hetki kerrallaan ja reagoidaan heti kun on sen aika.

Itse olen jo kyllästynyt nyhväömisee. Sama muut perheenjäsenet. Mitä pidemmän aika kaikki on kiinni yms. Niin sen enemmän tullaan näkemään karkureita. Varmasti moni menee mökille ja varsinkin Uudenmaan ulkopuolella asuvat, vaikka se olisi eri sairaanhoitioiirissä.

Vierailija
42/43 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö. Teitä. Hävetä.

Muistan jonkun karjuneen salilliselle edustajia.

Melkoinen moka likalta vajota tuonne tasolle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marin näyttää olevan hyvin samanlainen kuin Meghan Markle tuli mieleeni. Hän haluaa olla se, joka saa kiitokset ja jos joku muu tekee aloitteen jonka hänen olisi pitänyt tehdä hän näyttää äkkiä keksivän että hei, tätähän olen itse jo ajatellut jonkun aikaa eli tämä on minun ajatukseni. Minun, minun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme