Ryhtyisitkö parisuhteeseen naisen kanssa, joka on viettänyt "villiä sinkkuelämää"?
Kommentit (61)
Vierailija kirjoitti:
Ryhdyin, enkä ole katunut.
+ hyvä sängyssä, antaa ja uskaltaa ottaa
+ ei tarvitse pelätä, että lähtee "elämään elämätöntä nuoruuttaan"
+ paljon hauskoja juttuja kerrottavana, jos itsetunto kestää kuunnella
- Omat päänsisäiset möröt vertailusta
Suosittelen kaikille terveen itsetunnon omaaville, niillekin jotka eivät ole viettäneet villiä sinkkuelämää. 15 vuotta yhteistä, elämäni parasta aikaa.
Samaa mieltä. Yhteisiä vuosia tulee kesällä 20 täyteen.
Vierailija kirjoitti:
En! Ehdottomasti En!
Zinc
Hyvä. S*ksistä nauttivan naisen olisi ikävää elää erektiohäiriöisen kanssa.
Teoriassa en, mutta käytäntö voi olla tapauskohtaisesti eri. Riippuu mistä roikkuu.
Villi sinkkuelämä ei tarkoita sitä, että on harrastanut esiaviollista seksiä!
Siis jonkun ex on the beach tai temppari-lyylin kanssa? Aivan varmasti, naisten a-luokkaa.
Ottaisin jos en parempaa saisi. Jos parisuhteen aikana parempi tulee vastaan, vaihtaisin nopeasti.
Ehkä, jos parisuhde kestäisi max. 45 min kerrallaan pari kertaa viikossa ja saisi käyttää kondomia.
En. En alkaisi enää edes kaverisuhteeseen. Semmoiset naiset tuntuu olevan kuin jäähyllä parisuhteessa.. Sitten kun lähdetään viettämään tyttöjen iltaa, niin oksat pois.
Tylsä on se, joka tykkää istua/tanssia, juoda viiniä paikallaan ja jutella. Kyllähän jokaisella pitää olla toinen mies kierroksessa edes sen illan ajan. Miksei muut edes pussaile?! Eihän se ole kakaramaista käytöstä, se on pientä piristettä. Kun kaikki ei tarvii piristettä, kun asiat on ihan hyvin näineen. EI VOI OLLA!!!
Olen mielelläni tylsä paikallaan olija, joka nauttii lasin kaksi ja hyvästä juttuseurasta ja musiikista. Yön tullen hiivin mielelläni ihanan mieheni kainaloon.
N48 onhan noita nähty
Vierailija kirjoitti:
Teoriassa en, mutta käytäntö voi olla tapauskohtaisesti eri. Riippuu mistä roikkuu.
Milloin sitten tekisit poikkeuksen?
Vierailija kirjoitti:
Siis jonkun ex on the beach tai temppari-lyylin kanssa? Aivan varmasti, naisten a-luokkaa.
Noita nuoria alkoholisteja löytyy monelta ostarilta. Tulevat halvemmiksi kuin ammattilaiset.
Vierailija kirjoitti:
Alkaisin, koska sellaiselta naiselta saisi takuulla hyvät kyydit! Ja sanon tämän pelkästään positiivisessa mielessä. En jaksa kokemattomia lahnoja.
Ei villisinkkuelämä lahnautta pois vie.
Oletko ap ihastunut naiseen? Ilman tunteita suhde on sinun puoleltasi huoraamista ja tulet samalla leikkineeksi naisen tunteilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkäätkö itse villistä sinkkuelämästä? Onko arvosi samanlaiset? Jos olet kaksinaismoralisti, niin unohda terveellä libidolla varustettu nainen.
Määrittele "terve libido"? Määrittääkö sen 10, 100 vai 200 seksikumppania? Onko ihminen (mies tai nainen) sairas libidoltaan, jos ei harrasta irtosuhteita 300 ihmisen kanssa ennen parisuhdetta?
Ei, mutta ei ole sellainenkaan millääm lailla "sairas", joka on harrastanut irtosuhteita runsaasti.
Sinä näköjään nyt sitten määrität, että "villi sinkkuelämä" = 300 irtosuhdetta. Mistä sen tiedät?
Minusta olennaisinta ei ole kenenkään seksuaalinen aktiivisuus, vaan se, kykeneekö hän pidempiin suhteisiin ja uskollosuuteen. Jos joku on rakastumista odotellessa harrastanut paljon seksiä, mitä ihmeen pahaa siinä on, olettaen, että hän on huolehtinut kondomin käytöstä!
Mutta jos se "villi sinkkuelämä" = pettäminen ja Salkkarityyppinen juonittelu, niin hyi, sellaista en naisena katsoisi miehessäkään.
Ohis
Samaa asiaa olen itsekin usein ihmetellyt näissä asenteissa. Miten "tavarasta tulee käytetympää" jos nainen harrastaa seksiä vuoden aikana kerran viikossa eri kumppanin kanssa, kuin naisella joka on harrastanut vuoden aikana 3 kertaa viikossa seksiä oman kumppaninsa kanssa?
Kun huolehtii omasta seksuaaliterveydestään ja pitää myös huolen, ettei satuta millään tasolla kumppaniaan, niin mitä väliä kumppanien lukumäärällä on?
Harva pystyy olemaan uskollinen parisuhteessakaan, kun on sitä sorttia, että tuntemattomien kanssa hyppää seksiin.
Vierailija kirjoitti:
En. En alkaisi enää edes kaverisuhteeseen. Semmoiset naiset tuntuu olevan kuin jäähyllä parisuhteessa.. Sitten kun lähdetään viettämään tyttöjen iltaa, niin oksat pois.
Tylsä on se, joka tykkää istua/tanssia, juoda viiniä paikallaan ja jutella. Kyllähän jokaisella pitää olla toinen mies kierroksessa edes sen illan ajan. Miksei muut edes pussaile?! Eihän se ole kakaramaista käytöstä, se on pientä piristettä. Kun kaikki ei tarvii piristettä, kun asiat on ihan hyvin näineen. EI VOI OLLA!!!
Olen mielelläni tylsä paikallaan olija, joka nauttii lasin kaksi ja hyvästä juttuseurasta ja musiikista. Yön tullen hiivin mielelläni ihanan mieheni kainaloon.
N48 onhan noita nähty
Sinulla on kummallinen kaveripiiri. Minä tunnen aika monta villiä nuoruutta elänyttä naista, eikä kukaan niistä pyöritä muita miehiä tyttöjenilloissa. Kosteiksi ne illat saattaa kyllä mennä, mutta ei niihin miehiä sotketa vaan juodaan omassa porukassa kaljaa tai skumppaa ja puhutaan "naisten juttuja".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N48 onhan noita nähty
Sinulla on kummallinen kaveripiiri. Minä tunnen aika monta villiä nuoruutta elänyttä naista, eikä kukaan niistä pyöritä muita miehiä tyttöjenilloissa. Kosteiksi ne illat saattaa kyllä mennä, mutta ei niihin miehiä sotketa vaan juodaan omassa porukassa kaljaa tai skumppaa ja puhutaan "naisten juttuja".
Oli juu. Semmoiset sitten jätetään sinne baareihin pyörimään yksinään. Pyörikööt ja jahdatkoon, mutta antaisivat meidän muiden olla rauhassa. Onneksi ne on saatu karistettua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkäätkö itse villistä sinkkuelämästä? Onko arvosi samanlaiset? Jos olet kaksinaismoralisti, niin unohda terveellä libidolla varustettu nainen.
Määrittele "terve libido"? Määrittääkö sen 10, 100 vai 200 seksikumppania? Onko ihminen (mies tai nainen) sairas libidoltaan, jos ei harrasta irtosuhteita 300 ihmisen kanssa ennen parisuhdetta?
Ei, mutta ei ole sellainenkaan millääm lailla "sairas", joka on harrastanut irtosuhteita runsaasti.
Sinä näköjään nyt sitten määrität, että "villi sinkkuelämä" = 300 irtosuhdetta. Mistä sen tiedät?
Minusta olennaisinta ei ole kenenkään seksuaalinen aktiivisuus, vaan se, kykeneekö hän pidempiin suhteisiin ja uskollosuuteen. Jos joku on rakastumista odotellessa harrastanut paljon seksiä, mitä ihmeen pahaa siinä on, olettaen, että hän on huolehtinut kondomin käytöstä!
Mutta jos se "villi sinkkuelämä" = pettäminen ja Salkkarityyppinen juonittelu, niin hyi, sellaista en naisena katsoisi miehessäkään.
Ohis
Samaa asiaa olen itsekin usein ihmetellyt näissä asenteissa. Miten "tavarasta tulee käytetympää" jos nainen harrastaa seksiä vuoden aikana kerran viikossa eri kumppanin kanssa, kuin naisella joka on harrastanut vuoden aikana 3 kertaa viikossa seksiä oman kumppaninsa kanssa?
Kun huolehtii omasta seksuaaliterveydestään ja pitää myös huolen, ettei satuta millään tasolla kumppaniaan, niin mitä väliä kumppanien lukumäärällä on?
Harva pystyy olemaan uskollinen parisuhteessakaan, kun on sitä sorttia, että tuntemattomien kanssa hyppää seksiin.
No jos pidät puolisoa vuosikaudet puutteessa, niin ihan varmasti joo.
Sellainen mies, joka on käyttänyt paljon aikaansa vain etsimällä uusia panoja tuntuu liian erilaiselta. Luulen, etteivät luonteemme osuisi yhteen ennen kuin edes tuollaiset asiat tulevat puheeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohis
Sinulle taitaa olla turha selittää. Jatka toki samaan malliin. En tunne ainuttakaan naista joka on toiminut kyseisenlaisella tavalla ja olisi henkiseltä tasoltaan terve.
Mitä pahaa muuten siinä on jos mies käy thaimaassa maksullisissa ja käyttää ehkäisyä ja kohtelee naista kuin kungatarta vaihtaen viikoittain partneria?
mies52v
Vierailija kirjoitti:
Ryhtyisin. Tuskin on mikään lahna ainakaan. Tietänee, mitä haluaa, ja osannee nauttia.
Osaatko sinä antaa sen nautinnon, ettei hänestä vaan nyt tule lahna?
Tiedätkö, että oikeasti ollut villi, vai onko vain kertonut itse? Aika monen "villi sinkkuelämä" ei tosiaankaan oo kovin kummoisen villiä. Muutama pano siellä täällä ja muuten brunsseja ystävättärien kanssa, kotona netflixiä ja sisustusblogien lukemista.