Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rakastuin duunariin

Vierailija
01.04.2020 |

Kuvittelin rakastuvani nörttiin. Nörtit ovat aina vetäneet minua puoleensa. Tai noh, 14 vuotiaasta lähtien, kun ymmärsin ettei hulivileistä ole minulle vastakappaletta.

Nyt kuitenkin kävi niin, että sattuman kautta päädyin duunarin kotiin jatkoille, eikä aivoni päästä minua helpolla. Olemme nyt tavanneet useita kertoja 3kk aikana. Meillä ei ole mitään yhteistä, mutta ajattelen häntä jatkuvasti. Kyse ei ole pelkästään halusta. Ajattelen mitä olemme jutelleet, mille olen nauranut ja kuinka lapselliseksi muutun. Kuinka yhtäkkiä haluan niitä typeriä juttuja, kuten aamiaista sängyssä ja hänen villapaitansa päälleni. Minulle ei ole ikinä käynyt näin!

En tiedä vaikuttaako korona ja eristäytyminen tähän? Hänen lisäkseen olen nähnyt vain yhtä ihmistä, koska opiskelu ja työ hoituu etänä.

Voiko tästä tulla mitään? Meillä ei ole mitään yhteistä toistemme kanssa. En keksi mitään, vaikka yritän.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ensimmäisenä ihmettelen miksi rikot koronasuosituksia?

Nyt ei hyvä neiti ole oikea aika juosta miehissä.

Kohta olet kantava ja mietit että miten korona vaikuttaa vauvaan. Ja menee hälle ne duunarin geenitkin.

Vierailija
2/31 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tuntua kivalta ja erilaiselta alussa. Pidemmän päälle ei toimi. Been there, done that.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Duunarin geeneissä ei ole mitään vikaa. Nam!

Vierailija
4/31 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauti tilanteesta. Jos se ei kanna pidemmälle, niin sitten ei kanna. Mutta jos noin ilmiselvästi tykkäät olla hänen kanssaan, niin jatka sitä sen aikaa kuin se tuntuu kummastakin hyvältä. 

Koronasuositusten kanssa voi itse kukin käyttää maalaisjärkeä. Jos sinkku tapaa toista sinkkua (mutta ei muita), niin se ei ole millään lailla pahempi tilanne kuin se, että perheenjäsenet tapaavat toisiaan, puhumattakaan suuremmasta perheestä. Mielenterveyden ja jaksamisen kannalta sillä voi olla sinkulle äärimmäisen suuri merkitys. Rajatut, harkitut ihmiskontaktit eivät ole vain niiden oikeus, jotka ovat virallistaneet suhteensa.

Vierailija
5/31 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka aito on ja vielä enemmän?

Vierailija
6/31 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä yönä viimeinkin

Rakastuin mä duunariin

Joka aito on, ja vielä enemmän

Olin heikko - tarrauduin

Mä pelkästään vain voittajiin

Kunnes susta löysin oikeen ystävän

Mun on helppo hengittää

Kun tunnen lähelläin sun olkapään

Vierailija
7/31 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Duunari,hyi olkoon!Pukumies se pitää olla,mielummin vielä vauras.

Vierailija
8/31 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Duunari,hyi olkoon!Pukumies se pitää olla,mielummin vielä vauras.

Svetlaanako se siellä huutelee?

Vierailija
9/31 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä vikä duunareissa?

Vierailija
10/31 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljeni on duunari ja näin nörtin vaimona ihailen sitä mutkattomuutta: kykyä toimia spontaanisti ja olla ripeä. Omaa älykköäni saa aina odottaa, ja jopa television ostoon tarvitaan excell..

Vierailija
11/31 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulle avautui mahdollisuus sosiaaliseen nousuun.

Vierailija
12/31 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni duunari tienaa paljon paremmin kuin akateemisesti koulutetut. Aattelin vain sanoa.

Vierailija
13/31 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänä yönä viimeinkin

Rakastuin mä duunariin

Joka aito on, ja vielä enemmän

Olin heikko - tarrauduin

Mä pelkästään vain voittajiin

Kunnes susta löysin oikeen ystävän

Mun on helppo hengittää

Kun tunnen lähelläin sun olkapään

Tällaiset fiilikset taitaa olla.

Huomaan puhuvani lapsuuden lemmikeistä ja kertovani millainen ajatuksiini hukkuva lapsi olin, jälkeenpäin mietin mitä ihmettä taas selitin. Tuntuu, että kaikki suorittaminen lakkaa heti kun näen hänet, ja muutenkin huomaan nauttineeni tästä kaikkien muiden menojen peruuntumisesta.

Olen tottunut suorittamaan ja käyttämään vapaa-aikaanikin tavoitteellisten harrastusten parissa. Nyt kun harrastukset on peruttu, ja juon keskellä viikkoa pullon skumppaa duunarin kainalossa kalliolla, en voisi olla onnellisempi.

Tuntuu ettei kukaan ikinä ole välittänyt minusta näin, enkä minä kenestäkään.

Silti pelottaa; kun eristys loppuu ja jos kupla puhkeaa.. Meillä on aivan erilaiset ystävät ja kiinnostuksen kohteet. En edes keksi mitä voisimme yhdessä tehdä.

Onko tällaisia, ei toistensa kaltaisia pareja paljon?

Ap

Vierailija
14/31 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni duunari tienaa paljon paremmin kuin akateemisesti koulutetut. Aattelin vain sanoa.

Varallisuus ei mietitytä. En onneksi tarvitse siihen miestä, enkä toivottavasti tulevaisuudessakaan

Ap

Vierailija
15/31 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko pieruhuumori ja automerkit tulleet tutuksi tämän miehen myötä?

Vierailija
16/31 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko pieruhuumori ja automerkit tulleet tutuksi tämän miehen myötä?

Ei onneksi.

Ap

Vierailija
17/31 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MOT.

Vierailija
18/31 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos seurustelet putkimiesten kanssa, päädyt putkimiehen kanssa naimisiin 😍😝!

Marilyn Monroe

Vierailija
19/31 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akateeminen isotuloinen mies ei mieti tuollaisia kun tatuoitu, pulska, kouvolatukkainen, lähikaupan Tiina levittää jalkansa.

Vierailija
20/31 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varallisuus ei mietitytä. En onneksi tarvitse siihen miestä, enkä toivottavasti tulevaisuudessakaan

Ap

Mitä sitten mietit? Pelkäätkö duunari miehen siemenen laskevan mahdollisten lastenne älykkyyttä.