Miten voisi kostaa pakkien antajalle tehokkaimmin?
Sain pakit ihastukseltani pari vuotta sitten. Miten voisin "kostaa" sen hänelle? Se ihastukseni siis ylpeilee somessa sillä, että hänellä on kumppani. Mielestäni se hänen kumppaninsa ei ole kovin ihmeellinen (ei ainakaan ihastukseni tasoa) ja ihastukseni ansaitsisi paremman kumppanin.
Itse olen sinkku ja itken hänen peräänsä edelleen. Miten voisin saada hänet katumaan sitä, että ei lähtenyt treffeille ja ruvennut parisuhteeseen kanssani?
Siis en halua sellaista efektiä, että hän voisi ylpeillä, että "tuokin koetti minua niin iskeä, mutta minä annoin vain pakit tylysti", vaan että häntä ihan oikeasti harmittaisi ja hän kiinnostuisi minusta sittenkin. Haluaisin hänet siis edelleen kumppanikseni.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Lääkkeet!
Ihan vakavissani kysyn. En syö mitään lääkkeitä. Olen vain ihan kypsä tilanteeseeni. Mä vain odottelen, että se pakkien antaja sittenkin säälistä ottaisi mut tai jopa oikeasti kiinnostuisi, mutta se on ihan tuskaisen nöyryyttävä tilanne minulle. Mitä itse tekisitte tilanteessani?
Et toivottavasti tosissasi halua että säälistä ottaa sinut? Ei kannata haikailla olet varmasti tehnyt hänestä yli-ihmisen ja asettanut kaikki parhaat ominaisuudet mielikuvituksesi voimalla häneen. Pettyisit vaan kun totuus tulee ilmi. Pidä kauniina muistona ja jatka elämässä eteenpäin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lääkkeet!
Ihan vakavissani kysyn. En syö mitään lääkkeitä.
Kannattaisi syödä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lääkkeet!
Ihan vakavissani kysyn. En syö mitään lääkkeitä. Olen vain ihan kypsä tilanteeseeni. Mä vain odottelen, että se pakkien antaja sittenkin säälistä ottaisi mut tai jopa oikeasti kiinnostuisi, mutta se on ihan tuskaisen nöyryyttävä tilanne minulle. Mitä itse tekisitte tilanteessani?
Puhelinlangat kaulaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lääkkeet!
Puhelinlangat kaulaan.
Mietin joskus it sariakin, mutta toisaalta mulla on tiettyjä velvoitteita elämässä lähimmäisiä kohtaan ja eipä siitä sinänsä olisi mitään muuta hyötyä kuin se hetkellinen säikähdys hänellä tai pahimmassa tapauksessa ei edes sitä. Jos olisinkin tullut katumapäälle, niin hän olisi saattanut ilmoittaa jonnekin sellaisesta ja olisin joutunut ehkä jonnekin tahdonvastaiseen hoitoon yms., jolloin loppuelämäni olisi ollut piloilla. Siis mietin plussat ja miinukset ja en niitä plussia löytänyt tarpeeksi. Tavallaan aluksi mietin it saria siksikin, kun ajattelin, että en enää jaksa elää. Olen tosin nyt parin vuoden jälkeen tottunut siihen ajatukseen, mutta haluaisin pitää asiat todella vakaina. Mua ahdistaa se, jos hän korostaa parisuhdestatustaan jotenkin ym. En halua nähdä/kuulla sellaista missään tai alan taas v7hata itseäni uudelleen.
Vierailija kirjoitti:
Et toivottavasti tosissasi halua että säälistä ottaa sinut? Ei kannata haikailla olet varmasti tehnyt hänestä yli-ihmisen ja asettanut kaikki parhaat ominaisuudet mielikuvituksesi voimalla häneen. Pettyisit vaan kun totuus tulee ilmi. Pidä kauniina muistona ja jatka elämässä eteenpäin
Hän on niin ihana, että mulle riittäisi vain se, kun saisin olla hänen kanssaan, vaikkei hän edes välittäisi musta juurikaan. Olisin vain niiiiin onnellinen ja kiitollinen. Hänen läheisyydestään/läsnäolostaan tulee todella hyvä olo.
Siten, että löydät jonkun paremman ja esittelet tämän somessa. Jos asia ei kirpaise tai edes mitenkään hetkauta ihastustasi (kuten todennäköisesti ei, olisithan ollut hänenkin saatavillaan mutta ei halunnut tarttua tilaisuuteen) niin saanet ns klosuurin ja päässet eteenpäin.
Eri asia sitten, mitä tuo pelaaminen tekee sille laastarille, mutta nämä on näitä.
Et ehkä tajua, mutta tuo kuulostaa vaikealta pakkomielteeltä. Hae apua.
Sun pitää vaan päästää irti ja jatkaa elämääsi ilman häntä. Teitä ei ole tarkoitettu toisillenne.
Jos aiot tunkeilla jotenkin, tiedoksi vaan että tunkeilijaa juostaan karkuun, ei ihastuta.
Sinulla ei myöskään ole mitään syytä stalkata hänen somejuttuja. Joten anna jo olla.
Vierailija kirjoitti:
Terapia voisi auttaa.
Ettei tämä vaan olisi terapeuttihullu...
Jos tämä ei ole trolli, niin hae ammattiapua.
Aloita vaikka menemällä terapiaan ja hoitamalla pääsi kuntoon. Vois olla mahdollisuus saada joskus edes JOKU kumppani, tällä hetkellä en suosittele sulle koiraakaan.
Ap'n jutut ovat trolliksikin todella naiiveja. No, ehkä joku 15-vuotias voisi käyttäytyä noin.
Vierailija kirjoitti:
Levitä huhu lottovoitostasi.
Toimii, ainakin jos ihastus on nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Levitä huhu lottovoitostasi.
Toimii, ainakin jos ihastus on nainen.
Saisin kaikki rahankerjääjät perääni. No, thanks. 🙂
Olisiko lisää ideoita? Siis haluaisin, että hän oikeasti kiinnostuisi minusta.
Ei jatkoon.