Olen ihan hyvä ihminen, mutten riittävän hyvä saadakseni kumppania :(
Miten voisin kuroa sen pienen vajeen ominaisuuksissani umpeen? Jo ihan nuorena naisena olin aina ihan pikkuisen liian ruma saadakseni poikaystävää (lue: pienehkörintainen, nykerönenäinen, kalpeaihoinen). Olin hoikka ja muuten melko sopusuhtainen ja periaatteessa piirteeni ovat ihan ok ja olen lempeä luonteeltani ja asiallinen, mutta kun se ei miehille riitä. Kumppanin löytäminen on ollut ihan megalomaanisen vaikeaa minulle. Kukaan ei kerro rehellisesti, mikä mussa on vikana. Olen sitä koettanut kysellä vuosikausia lähimmiltä ihmisiltä elämässäni, mutta kukaan ei täräytä sitä totuutta. Mikä ihme tähän auttaisi?
Kommentit (77)
Pinnallisuus on vastenmielistä, ja tämä ap on huono provo.
Meikata kannattaa, mutta luonnollisesti. Pukeutua kannattaa vartalon parhaat puolet esiin tuoden ovelasti; ei minihame ja avara pääntie, vaan tyylikkäät vartaloa myötäilevät vaatteet. Voi olla hyvin rentokin asu, kunhan on naisellinen ja pukeva.
Ehdottoman tärkeää on olla oma itsensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
uliuliuli
Näin miehillekin sanotaan kun tällaista tilitystä joutuu lukemaan
Itsehän olette toisillenne antaneet ohjeeksi etsiä vaimoa muualta. Harva moderni nainen haluaa ostaa miestä.
Itse asiassa minä antaisin ohjeeksi pysyä naisista kaukana. Ette ole oikeasti vaivan arvoisia.
Tuo ostamisen kulttuuri on toki suomessakin, mutta ilmeisesti se on toisen abrahamilaisen uskonnon paremmissä piireissä.
MGTOW
Miehiäkö suosit? Ihan ok, mutta miksi sekottaa siihen naisia, menee vaan sinne poikien runkkurinkiin, kukaan ei estä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
uliuliuli
Itsehän olette toisillenne antaneet ohjeeksi etsiä vaimoa muualta. Harva moderni nainen haluaa ostaa miestä.
Itse asiassa minä antaisin ohjeeksi pysyä naisista kaukana. Ette ole oikeasti vaivan arvoisia.
Tuo ostamisen kulttuuri on toki suomessakin, mutta ilmeisesti se on toisen abrahamilaisen uskonnon paremmissä piireissä.
MGTOW
Viime vuonna Thaimaasta saapui Migrille ennätysmäärä hakemuksia, enkä usko tämän vuoden eroavan juurikaan edellisestä. Korona näkyy toki nyt loppuvuoden hakemuksissa, mutta noin muuten. Tässä vielä toissavuoden kärkimaat:
1. Thaimaa
2. Venäjä
3. Viro
4. Muistaakseni Kiina sijoittui tälle osuudelle
Missä viipyy ne vanhankunnon MGTOW miehet jotka eivät huolineet edes tuonteja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
uliuliuli
MGTOW
Miehiäkö suosit? Ihan ok, mutta miksi sekottaa siihen naisia, menee vaan sinne poikien runkkurinkiin, kukaan ei estä.
Voih, pikkutyttö provoaa kutsumalla homoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
uliuliuli
MGTOW
Viime vuonna Thaimaasta saapui Migrille ennätysmäärä hakemuksia, enkä usko tämän vuoden eroavan juurikaan edellisestä. Korona näkyy toki nyt loppuvuoden hakemuksissa, mutta noin muuten. Tässä vielä toissavuoden kärkimaat:
1. Thaimaa
2. Venäjä
3. Viro
Missä viipyy ne vanhankunnon MGTOW miehet jotka eivät huolineet edes tuonteja?
Paljonko on sinkkuja noihin verrattuna?
Mistä tiedät kuka niistä on vanha kunnon MGTOW ? Sitä kun ei rekisteröidä mihinkäään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
uliuliuli
MGTOW
1. Thaimaa
2. Venäjä
3. Viro
Missä viipyy ne vanhankunnon MGTOW miehet jotka eivät huolineet edes tuonteja?Paljonko on sinkkuja noihin verrattuna?
Mistä tiedät kuka niistä on vanha kunnon MGTOW ? Sitä kun ei rekisteröidä mihinkäään
Kyse oli avioliitoista. Ehta MGTOW ei huoli mitään naista. Uudenpolven mekkiläiset ovat ottaneet toisen suunnan ja alkaneet haukkumaan kaikkia muita naisia paitsi kehitysmaista olevia.
Vierailija kirjoitti:
Kauniin ja varatun naisen on helppo sanoa noin. Sinkkunainen miettii, että mikä mussa on vikana, kun en kelpaa. Kun siis tietää senkin, että miehet ovat ulkonäön perään.
Vierailija kirjoitti:
Meikata kannattaa, mutta luonnollisesti. Pukeutua kannattaa vartalon parhaat puolet esiin tuoden ovelasti; ei minihame ja avara pääntie, vaan tyylikkäät vartaloa myötäilevät vaatteet. Voi olla hyvin rentokin asu, kunhan on naisellinen ja pukeva.
Tämä! Vaikka ulkonäkö on pinnallista ja pintaa niin kyllä se ensivaikutelma tulee siitä ulkonäöstä. Jotta joku edes huomaa sinut on tärkeää, että näyttää jotakuin hyvälle. Eli vaatteista sellaiset mukavat päällä, mutta vartaloa esiin tuovat. Hiukset kannattaa käydä laitattamassa aina kampaajalla ja meikkaustakin kannattaa harjoitella. Näillä toimenpiteillä jo oma itseluottamus nousee ja teet itsestäsi kiinnostavamman.
Stay upit tai push upit ovat mielestäni liioittelua, mutta se että olet paras versio itsestäsi riittää.
Vierailija kirjoitti:
uliuliuli
Älä viitsi. Me miehet pystymme ottamaan vastaan tällaisen modernin maailman ongelman ymmärtäväisesti.
Ei kannata mennä alhaisimman yhteisen nimittäjän mukaan.
M
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauniin ja varatun naisen on helppo sanoa noin. Sinkkunainen miettii, että mikä mussa on vikana, kun en kelpaa. Kun siis tietää senkin, että miehet ovat ulkonäön perään.
Kannattaa ihan oikeasti miettiä haluaako ottaa ulkonäkökeskeistä miestä. Muutaman extra kilon ja ryppyjen jälkeen saatat nähdä miehen kirjoittamassa av:lle/faceen kuinka akka on kehdannut levähtää :P
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, nuken kanssa minä haluankin seurustella, en oikean ihmisen. Plääh.
Homot ja pinnalliset pellet, on tämä palsta huonoksi mennyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä! Vaikka ulkonäkö on pinnallista ja pintaa niin kyllä se ensivaikutelma tulee siitä ulkonäöstä. Jotta joku edes huomaa sinut on tärkeää, että näyttää jotakuin hyvälle. Eli vaatteista sellaiset mukavat päällä, mutta vartaloa esiin tuovat. Hiukset kannattaa käydä laitattamassa aina kampaajalla ja meikkaustakin kannattaa harjoitella. Näillä toimenpiteillä jo oma itseluottamus nousee ja teet itsestäsi kiinnostavamman.
Stay upit tai push upit ovat mielestäni liioittelua, mutta se että olet paras versio itsestäsi riittää.
Nainenkin voi kiinnittää miehen huomion ihan vain juttelemalla, ei tarvitse vain odottaa että mies huomaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sattuu niin pirusti lukea täältäkin joidenkin tilitystä siitä miten lähärit, yh:t ja varsinkin lihavat kehtaavat lähestyä Tinderissä. Siitäkin huolimatta ettei tämä nk. ruma&kookas olisikaan varallisuuden perään menee tämä usein paitsioon :(
Eräs sanoi hyvin tällä palstalla: moniko tietää ulkomailta tulleen nimenomaan rujon näköisiä tuonteja? Mielellään nähtävästi maksetaan kauniista seuralaisesta ja rakkaudesta kuin että annettaisiin mahdollisuus karun ulkokuoren omaavalle naiselle millä olisi vielä sydän oikealla paikalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eivät kaikki ole. Edelleen ulkonäkökeskeiset pinnalliset ovat yksi ryhmä joka ei kauaa katsele rupsahtavaa eukkoa.
Tavalliselle miehelle riittää tavallinen nainen ulkonäön puolesta. Ei tavallinen ole ruma vaan nainen on yleensä aina kaunis ja varsinkin silloin kun ihastuu. Muista syistä kuin ulkonäöstä. Jotta tavalliselle miehelle nainen olisi ruma, pitää oll jo vakavia ongelmia; epämuodostumia, sairaalloisen lihava, pahoja näkyviä iho-ongelmia tms.
Riittää että on normaali; ehjät puhtaat itselle sopivat vaatteet ja hiukset kammattu ja yleisesti siisti j puhdas. Tavismies ei huomaakaan erikoisempi kampauksia tai meikkiä saati jotain stayuppeja. Toiset naiset tollaisia noteeraa.
Tämän kirjoitti mies sivusta jonka mielestä myös tämä haisee provolta.
Mies hurmataan persoonalla. Ei ulkonäöllä. Eikä piparilla.
Vierailija kirjoitti:
Homot ja pinnalliset pellet, on tämä palsta huonoksi mennyt.
Siis ihan oikeasti voin sanoa, että hiljaista on ollut mun ominaisuuksillani koko elämäni ajan. Siis en käynyt ennen koronavirustakaan koskaan baareissa, enkä oo nettideitti-ilmoituksia väsännyt tai asentanut Tinderiä, eikä mulla ole mitään kaveripiiriäkään, mutta siis kuitenkin ihmiset yleensä jostain löytävät kumppanin. Itselleni se on aivan järkyttävän vaikeaa ollut aina. Ne muut ovat jotenkin mua parempia, mutta kun keksisin sen syyn, miten parantaa tasoani, niin ratkaisisin ongelmani.
Kolmelle olen tosiaan tehnyt elämäni aikana aloitteen ja he kaikki olivat oikein potentiaalisia omasta mielestäni, mutta niin vain sain siltä ensimmäiseltä ja viimeisimmältä pakit (molemmat olivat tosin parisuhteessa, mutta olisi mulle ystävyyskin tai sivusuhde kelvannut paremmin kuin hyvin -- ja kelpaisi heiltä edelleenkin, mutta en enää kehtaa kysyä).
T. Ap
Ongelmasi on jo otsikossa. Koet, ettet ole tarpeeksi HYVÄ saadaksesi kumppania. Eihän se niin mene. Kaikenmaailman m*lkut ja idiootit elää parisuhteessa.
Sinulla on itsetunto-ongelma. Et arvosta itseäsi, et pidä itseäsi viehättävänä. Koet, että sinussa on jokin synnynnäinen ja perustavanlaatuinen, mutta kuitenkin epämääräinen vika. Yrität hakea muilta vastausta siihen, mikä tämä vika on.
Olin samanlainen teini-ikäisenä. Sitten jotain tapahtui, koin identiteettikriisin ja tajusin olevani jotain ihan muuta, kuin mitä olin siihen asti kuvitellut olevani. Löysin itseni jollakin tavalla. Käännyin ensin sisäänpäin, ja sitten huomasin avautuvani ulospäin. Aloin saada positiivista huomiota miehiltä. Tämä tapahtui siis välittömästi sen jälkeen, kun olin kokenut identiteettikriisin. Löysin rohkeuden sisältäni.
Et löydä kumppania, koska olet kääntynyt sisäänpäin. Katselet tavallaan itseäsi ulkopuolisen silmin. Oma identiteettisi on hukassa, joten kukaan muukaan ei voi saada sinusta otetta. Sinulla on siis jäänyt tällainen kehitystehtävä selvittämättä silloin, kun olit nuori.
Vaikuttaa siltä, että ystävyyssuhteesi eivät ole olleet kovinkaan vastavuoroisia/ identiteettisi kehitystä tukevia. Et kerro mitään lapsuuden perheestäsi. Onko sinulla kokemusta ihmissuhteesta, jossa ollaan siksi että välitetään, eikä hyödyn vuoksi?
Masentuneena, sulkeutuneena tms. ei useinkaan käsitä, miten paljon heijastamme omaa sisäistä maailmaamme muihin. Muutos oman pään sisällä vaikuttaa hämmästyttävän suoraan muiden suhtautumiseen.
Tarvitsetkin nyt apua. Suosittelen ehdottomasti terapiaa. Myös jokin yksinäisten tukiryhmä voisi auttaa. En suosittele vauvapalstaa, täällä todellisuus vain vääristyy.
MGTOW