Miten saan hiuksistani todella kylmän vaaleat ilman kampaajaa?
Tälläisen väriset
https://www.google.com/search?q=fashion+mumblr+hair+&tbm=isch&ved=2ahUK…
Minulla oli ennen lämpimiä raitoja mutta pesin hopeashampoolla ja nyt ovat vaalean rusehtavia tai tummui raitakohdat mutta ei tarpeeksi viileän vaaleita.
Kommentit (26)
Hyvä hopeashampoo, missä paljon sitä väripigmenttiä. Sokkari myy Klippotekin hopeashampoota, on hyvä hinta/laatusuhde.. Samoin yleensäkin kampaamosarjojen hopeashampoot on toimivia. Hopeashampoot kuluttaa ja rasittaa tosi paljon hiuksia, varsinkin nämä tehokkaat. Eli hyvä hoitoaine sitten käyttöön ja mielellään tehokas hoitomaski tai hiusnaamio pari krt viikossa
Vierailija kirjoitti:
Katso Juurikasvu-foorumilta keskusteluja, sieltä löytyy ohjeet ja vastaukset ihan mihin tahansa hiuspulmaan:
http://www.juurikasvu.org/smf/index.php?PHPSESSID=frk42dt9eld3rs0icvei3…
Sinun pitää todennäköisesti vaalentaa hiuksia lisää ja sitten laittaa päälle esim. viileä suoraväri ja sitten ylläpitää hopeashampoolla. Yksi vaalennuskerta riittänee jos olet nyt 8.
Millä vaaleamman tuota omaa väriä? Sori mutta en jaksa lukea juurikasvun ketjuja. Liian tylsiä ja aikaavieviä. En halua mitään Marilyn Monroe tukkaa. Taitaa olla paras vaan itkeä peilikuvalle ja odottaa kampaamojen aukeamista ja koronan loppumista.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kokeile Lush:in Marilyn shampoota. Sisältää vaalentavia aineita ja raikastaa hiukset. Itse käytin violetin "hopeashampoon" kanssa pari kertaa ja auttoi poistamaan keltaisuutta.
Onko poistunut? En löytänyt tuotteista?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hopeashampoo
Onko suositella tiettyä? Minulla tummensi raitakohdat ikävän vaalean ruskeiksi.
Ap
Miten hopeashampoolla olet saanut vaaleasta ruskean 🤨
Jos haluat kylmän sävyiset blondit niin ei siinä auta kuin värinpoisto päähän ja päälle sitten se haluttu väri ja peset hopeashampoolla. Itsellä fudge merkki toimii parhaiten.
Kesäisin näkyy hyvin kun on lämpimän sävyinen päivetys ja lämpimän sävyiset hiukset= tunkkainen lopputulos.