Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saan hiuksistani todella kylmän vaaleat ilman kampaajaa?

Vierailija
01.04.2020 |

Tälläisen väriset

https://www.google.com/search?q=fashion+mumblr+hair+&tbm=isch&ved=2ahUK…

Minulla oli ennen lämpimiä raitoja mutta pesin hopeashampoolla ja nyt ovat vaalean rusehtavia tai tummui raitakohdat mutta ei tarpeeksi viileän vaaleita.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/26 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olisko vaikka kaupan väreillä sitten? Onnea yritykseen! Älä sitten itke, jos tulos onkin vaikka viher-oranssi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu pohjaväristä aika pitkälle. Itseasiassa noiden kylmien värien aika alkaa olla ohitse. Lorealilla on värit Tukholma ja Helsinki niin en tiedä tulisiko jommalla kummalla?

Vierailija
4/26 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu pohjaväristä aika pitkälle. Itseasiassa noiden kylmien värien aika alkaa olla ohitse. Lorealilla on värit Tukholma ja Helsinki niin en tiedä tulisiko jommalla kummalla?

Niin ehkä alkaa olla ohitse mutta itselleni ei käy se lämmin vaalea. Minulle tehtiin juuri ennen korona kriisiä netissä värianalyysi. Lähetin kuvan Englantiin ja tulos tuli viikon päästä siitä. Olen cool väritykseltään eli ei lämpimiä värejä. Mikä sinänsä hassua kun niitä aina minulle tuputetaan kun on pisamia kasvoissa.

Pitää katsastaan nuo mainitsemaan värit. Pääsen kauppaan 2 viikon päästä.

Ap

Vierailija
5/26 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hopeashampoo

Vierailija
6/26 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hopeashampoo

Onko suositella tiettyä? Minulla tummensi raitakohdat ikävän vaalean ruskeiksi.

Ap

Vierailija
7/26 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ehkä alkaa olla ohitse mutta itselleni ei käy se lämmin vaalea. Minulle tehtiin juuri ennen korona kriisiä netissä värianalyysi. Lähetin kuvan Englantiin ja tulos tuli viikon päästä siitä. Olen cool väritykseltään eli ei lämpimiä värejä. Mikä sinänsä hassua kun niitä aina minulle tuputetaan kun on pisamia kasvoissa.

Ap

Missä teit tuon testin ja paljon maksoi?

Vierailija
8/26 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarviiko blondata, eli mikä on pohjaväri? Noi vaaleat hiusvärit ei juurikaan nimittäin vaalenna hiuksia kuin asteen tai pari. Fudgen hopeashampoo on paras, mutta tuon laittamasi kuvan perusteella siinä on jotain muuta kuin hopeashampoota.

Vierailija
9/26 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värinpoistoja ja hopeasävytteitä säännöllisesti vähintään kerran kuussa niin saa tuollaiset. Liian usein tehtynä tulee liila ja liian harvoin se punakektaisuus puskee läpi. Shamppoiden lisäksi on siis olemassa ihan niitä väriaineita millä sävyttää hopeaa, eli liila sinisiä. Esim fudge ja sitäkin tehokkaampaa löytyy kyllä.

Kokemuksella voin kuitenkin sanoa että nuo vaan kyllä tuohoaa sinun hiuksesi. Lopetin lopulta itse värjäämiseen vasta kun ohimolta ja päälaelta katkesi muutama suortuva ihan muutaman sentin mittaiseksi. vaikka värjäsi välillä kampaajallakin. Muutenkaan tukka ei tuolloin kasvanut yli olkapäiden, mutta nyt kun alkaa kahdeksas vuosi värjäämättä, minulla on vyötärölle yltävät kiharat.

Vierailija
10/26 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile Lush:in Marilyn shampoota. Sisältää vaalentavia aineita ja raikastaa hiukset. Itse käytin violetin "hopeashampoon" kanssa pari kertaa ja auttoi poistamaan keltaisuutta.

Vierailija
11/26 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Missä teit tuon testin ja paljon maksoi?

Style yourself confident. Sivusto. Maksoi ehkä 70€ oli kattava ja hyvä tulos. Vertaili eri väreillä kuviani. Olin aiemmin käynyt huivilla tehtävässä ja olin kevät mutta lämpimät värit olikin niitä pahimpia itselleni. Suosittelen tuota sivustoa. Viikko menee tuloksissa. Vastailee nopeasti kysymyksiin myös. Käyttää kahtavärianalyysi pohjaa ja niistä valitsee parhaimman. Itse olen talven ja kesän sekoitus eli molemmista kylmimmät värit sopii.

Ap

Vierailija
12/26 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hopeashampoo tuskin auttaa jos raidat eivät ole alunperin olleet vaaleita, blondeja.

Vierailija
13/26 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarviiko blondata, eli mikä on pohjaväri? Noi vaaleat hiusvärit ei juurikaan nimittäin vaalenna hiuksia kuin asteen tai pari. Fudgen hopeashampoo on paras, mutta tuon laittamasi kuvan perusteella siinä on jotain muuta kuin hopeashampoota.

Pohjaväri on 8 ja Ridgen hooeashampoo tummensi raitakohdat ikävästi.

Ap

Vierailija
14/26 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pohjaväri on 8 ja Ridgen hooeashampoo tummensi raitakohdat ikävästi.

Ap

fudgen piti olla...

Ap

Vierailija
15/26 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hopeashampoo tuskin auttaa jos raidat eivät ole alunperin olleet vaaleita, blondeja.

Niin tätä pelkään. En kestä kun näytän niin rumalta tässä hiusvärissä.

Ap

Vierailija
16/26 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä onkin kiinnostava aihe.

Kuule, ihan sama, minkä värinen tukka on, ellei sen alla ole MITÄÄN.

Vierailija
17/26 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Värinpoistoja ja hopeasävytteitä säännöllisesti vähintään kerran kuussa niin saa tuollaiset. Liian usein tehtynä tulee liila ja liian harvoin se punakektaisuus puskee läpi. Shamppoiden lisäksi on siis olemassa ihan niitä väriaineita millä sävyttää hopeaa, eli liila sinisiä. Esim fudge ja sitäkin tehokkaampaa löytyy kyllä.

Kokemuksella voin kuitenkin sanoa että nuo vaan kyllä tuohoaa sinun hiuksesi. Lopetin lopulta itse värjäämiseen vasta kun ohimolta ja päälaelta katkesi muutama suortuva ihan muutaman sentin mittaiseksi. vaikka värjäsi välillä kampaajallakin. Muutenkaan tukka ei tuolloin kasvanut yli olkapäiden, mutta nyt kun alkaa kahdeksas vuosi värjäämättä, minulla on vyötärölle yltävät kiharat.

Miten saat pidettyä kylmän vaaleita hiukset?

Ap

Vierailija
18/26 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kampaaja sanoi että kylmän sävyiselle iholle yleensä lämmin hiusväri ja toisinpäin. En sitten tiedä, tää on aina niin hämmentävää.

Vierailija
19/26 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso Juurikasvu-foorumilta keskusteluja, sieltä löytyy ohjeet ja vastaukset ihan mihin tahansa hiuspulmaan:

http://www.juurikasvu.org/smf/index.php?PHPSESSID=frk42dt9eld3rs0icvei3…

Sinun pitää todennäköisesti vaalentaa hiuksia lisää ja sitten laittaa päälle esim. viileä suoraväri ja sitten ylläpitää hopeashampoolla. Yksi vaalennuskerta riittänee jos olet nyt 8.

Vierailija
20/26 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle kampaaja sanoi että kylmän sävyiselle iholle yleensä lämmin hiusväri ja toisinpäin. En sitten tiedä, tää on aina niin hämmentävää.

No ei kyllä, tuo näyttää yleensä aika kamalalta. Jos nimenomaan haluaa näyttävän kontrastin niin mikä ettei, mutta silloin pitää olla kilo pakkelia ettei näytä ihan kuolleelta. Kyllä lämpimälle iholle käy parhaiten lämmin hiusvärille, viileälle viileä, neutraalille neutraali.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kaksi