Kehtaisitko kertoa tutuillesi että kirjoittelet vauva.fi:hin?
Kommentit (46)
Se tunne kun tunnusta lukevasi vauva.fitä. Ystäviesi päät kääntyvät, ja laskeutuu syvä hiljaisuus. Viime hetkellä yrität seivata tilanteen, ja sanot isoon ääneen "LÄPPÄ LÄPPÄ"! Alat hekottaa väkinäisesti...ja kukaan muu ei naura. Koko loppuiltaa kuvaa parhaiten vaivaantunut tunnelma.
Usein hitaan viikonlopun jälkeen kerron kollegoille trollaileeni vauvalla, mikä ei ikävsti olen ihan totta, koska enimmäkseen yritän olla hyödyllinen ja avulias palstakansalainen - mielenkiintoisimpia keskusteluja ilman muuta referoin myös.
Vierailija kirjoitti:
Miksi teitä hävettää näin laadukas sivusto?
Ettekö itse kirjoita mitään laadukasta laadukkaalle sivustolle?
Laadukasta todellisuutta kyllä vain. Täällä harvemmin löytyy mitään intelluktuellista sanailua ja ehkä ihan hyvä niin:)
Kaikkihan täällä käy! Ylpeydellä kerron, jos puheeksi tulee, miksi häpeäisin?
Voisin varmaan myöntää lukevani tai joskus kirjoittaneenikin tänne, mutta ei ole tullut koskaan puheeksi kenenkään kanssa. Nimimerkkiäni en kehtaisi paljastaa enkä sitä, että vietän täällä monta tuntia päivässä. Kirjoitan jotkut jutut ilman nimimerkkiä, ettei kukaan tunnista.
Helposti. Oon sanonutkin. Miksi vinoilla ellei vastapuoli edes tiedä kuka vinoilee. Esittäytyminen on toisinaan tarpeen
mies52v