Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen kolmikymppinen, joka ei osaa mitään hyvin.

Vierailija
31.03.2020 |

Siinäpä se. Kaikessa oon joko paska tai sysipaska.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä välitä, täällä kuusikymppinen ja vähintään yhtä paska.

Vierailija
2/14 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja täällä nelikymppinen samassa veneessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka hallituksen ministereistä olet, kuvaus sopii kaikkiin teistä.

Vierailija
4/14 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kans, mut tasaisuuskin voi valttia. Kai.

Vierailija
5/14 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, mitä voisitte opetella? Minulla oli tuon tyylisiä ajatuksia myös alle nelikymppisenä. Opettelin ajamaan autoa kahden vuosikymmenen autottomuuden jälkeen. Aloin ottaa tietotekniikkaa haltuun. Pomo ei enää naureskele, että jos "Pirkko" tämän osaa, niin tämä ohjelma ei ole vaikea. Osaan myös autoilla nykyään ( en taskuparkkia).

T. "Pirkko"

Vierailija
6/14 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa ihmisistä on.

Vierailija
7/14 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on ikävä totuus mutta kyseessä on myös asennevamma. Monen asian hyvin osaamiseen ei tarvita lahjoja vaan vai hieman opettelua. Itsekkin olen kaikessa sysipaska kunnes olen opetellut itseni niissä hyväksi.

Vierailija
8/14 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tumpelo olen itsekin ollut aina mutta jostain syystä tietotekniikka on aina onnistanut. Siinä se sitten suunnilleen onkin.

Vierailija
9/14 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite oon paras omasta mielestäni ja te ootte huonoja joka sorkka.

Vierailija
10/14 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei, mitä voisitte opetella? Minulla oli tuon tyylisiä ajatuksia myös alle nelikymppisenä. Opettelin ajamaan autoa kahden vuosikymmenen autottomuuden jälkeen. Aloin ottaa tietotekniikkaa haltuun. Pomo ei enää naureskele, että jos "Pirkko" tämän osaa, niin tämä ohjelma ei ole vaikea. Osaan myös autoilla nykyään ( en taskuparkkia).

T. "Pirkko"

Kiusaaja kollega sanoi kaikkien kuulle kuinka kellään ei ole hätää, koska jos minä osaan, osaa kaikki muutkin. Ei tykännyt minusta ja oli luonut jonkun oudon kuvan minusta päässään, vaikka ei edes tunnettu. Todella karsea tyyppi, koska oli todella katkera ja ikävä käärme, vaikka kovasti esittikin muuta. Kumppanistaankin huomasi kuinka oli syöpää levittänyt tämän mieleen. Hirveä ihminen. Ja osan mielestä niin kovin ihana. Ihminen, joka on ilkeä syyttä kenellekään ei ole ikinä ihana.

Vierailija
11/14 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on tällainen, ja en todellakaan sitä hänelle sanoisi.

Hän on kasvanut vanhempien alistuksen alla, jossa lapsia käskettiin vain olemaan hiljaa. Mielipiteet syötettiin heidän suuhunsa ja heillä ei ollut mitään päätäntävaltaa itseään kohtaan.

Nykyäänkin aika osaamaton kaikilla osa-aluella, koska ei ole lapsena saanut yrittää ja epäonnistua. Hänellä ei ole mitään mielenkiinnonkohteita eikä mitään intohimoa mitään kohtaan. Hän osaa siivota perus imuroinnit yms mutta kaikki vähän ekstra pitää kädestä pitäen näyttää. Remppa-hommat mokaa 100% ja huonekalujen kokoaminenkin on siinä ja siinä. Töissäkin hän on hyvin epävarma ja kantaa töitä kotiin että minun tulee päätökset tarkistaa (ettei hänen "huonous" paljastu)....

Vierailija
12/14 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka hallituksen ministereistä olet, kuvaus sopii kaikkiin teistä.

Totta

Vierailija
13/14 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin harva niistä taitavista ja osaavista ihmisistä on saanut osaamisensa helpolla. Kyllä suurin osa on käyttänyt asioiden opettelemiseen erittäin paljon aikaa ja vaivaa. Minä esimerkiksi osaan piirtää hyvin, mutta taustalla on piirtämiseen vuosien aikana käytetyt sadat tunnit. Ei kukaan osaa piirtää realistisesti heti kun ottaa kynän käteen ja yrittää.

Vierailija
14/14 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen oppimiskyvytön

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kahdeksan