Palstalääkärit mikä mulla ja miehellä on
Korvaan tuikkii terävä kipu, päässä kipeitä kohtia samalla puolella ja tulee sellaisia tuikkaisuja, päänahkaa hieromalla löytyy myös kipeitä kohtia. Miehellä neljäs päivä menossa ja mulla kolmas.
Kommentit (17)
Semmoisia matoja, joita tulee afrikkalaisesta jokivedestä
Melkoisella varmuudella kyseessä on diapedes. Käykää mittauttamassa veren sokeri arvot terveys keskuksessa.
Sä oot lukenu liikaa vauvapalstaa. Mäkin oon lukenu liikaa tänään, ja nyt päähän sattuu.
Vierailija kirjoitti:
Melkoisella varmuudella kyseessä on diapedes. Käykää mittauttamassa veren sokeri arvot terveys keskuksessa.
Huoh. Se on diabeedes.
Sehän on selvä trollellillius coccius pneumoniae.
Se voi tarttua pusikoista, metsän peikoista ja sitä levittävät myös myyrät. Hyvin tarttuvaa.
Zinc
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huoh. Se on diabeedes.
EIPÄS OO! se on DIAPETES senki höpsö!
Vierailija kirjoitti:
Korvakäytävän tulehdus
Korvatulehdusta itsekin ensin mietin, mutta varmaan harvinaista, että se olisi kahdella aikuisella samanaikaisesti kun muutenkin lastentauti enemmän?
Mitään flunssaoireita ei ole, mutta ennen tätä meillä oli useamman viikon kurkku kipeä kummallakin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Diapedes, mikäs tämä nyt on? Kymmenen jalkaa? Sitähän tuossa sanotaan. Mielenkiintoista.
Onko ne vierekkäiset vai samanpuoliset korvat? Puhutteko paljon puhelimissa? Ehkä teillä on joku muu flunssa johon liittyy päänsärky? Tai ehkä vaan hartiajumi.
Mulla vasen ja miehellä oikea. Välillä on ihan normaali olo ja sitten taas pistää yhtäkkiä ja samalla puolella päätä on tosi kipeitä kohtia esim päälaella.
Ap
varmaan pitkä historia erilaisten oireiden kera . Yleensä samanmieliset löytää toisensa, tässä tapauksessa luulotautiset.
Korvakäytäväsyöpä. Selvä tapaus. Teillä on noin viikko aikaa järjestellä asiat you know....
T: Palstaylilääkäri
Niitä kipeitä pisteitä voi hieroa kevyesti (ei saa painaa liikaa). Saattaa helpottaa ellei ole jotain mystisiä koronaoireita.
Korvien päälle valkosipulikääre.
Jos ei parane, yöksi tulehduskipulääkettä.
Ja päät pidetään lämpiminä myös ja varsinkin ulkona.
Vierailija kirjoitti:
Niitä kipeitä pisteitä voi hieroa kevyesti (ei saa painaa liikaa). Saattaa helpottaa ellei ole jotain mystisiä koronaoireita.
Korvien päälle valkosipulikääre.
Jos ei parane, yöksi tulehduskipulääkettä.
Ja päät pidetään lämpiminä myös ja varsinkin ulkona.
... lisäksi kuppi kuumaa ja villasukat. t. Florence Nightingale
Ootte pitäneet liian kauan samaa foliohattua. Teillä on foliohometta päässä. Heittäkää vanhat hatut roskiin, peskää hiuksenne ja kuivatkaa hyvin, samoin korvat. Sitten uudet hatut päähän.