Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Koronasta

Vierailija
31.03.2020 |

Siis kertokaahan joku järkevä panikoivalle, että kuinka ihmeessä noissa koronaperheissä joita esim. Suomessa on, niin virus ei tarttuisi toisiin, jos käytännössä tarttuu kaupassa tai vastaavassa paikassa? En saa nyt panikoinniltani rauhaa. Meillä on niin huonot geenitkin, että minulla ja lapsilla on astma ja puolisolla reuma. Panikoin vain, että kuollaan tautiin. Miksi ei voi tulla yhtään normaalia uutista vaikka selviytyneistä riskiryhmäläisistä. Ja sitten se älysormustyyppi joka on heilunut uutisissa sen tartuntansa kanssa, liekö mainostemppu. Kovasti tyrkyttää yrityksensä ja yhteistyökumppaneiden nimeä joka väliin. On omituista, että hän sairastaa koronan todella lievänä ja muu perhe säilyy ilman tartuntaa. Siinä saa olla kyllä mestari eristäytyjä kotonaan.

Terv. Kurkkuakin kutittanut koko päivän ja pelkään sen heti olevan koronaa

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai tarttuu.. saa käyttää maalaisjärkeä

Vierailija
2/4 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai tarttuu.. saa käyttää maalaisjärkeä

Niin maalaisjärjellä näin ajattelenkin, että tarttuu, mutta esim juurikin tuon älysormus hemmon kanssa on erikoista, ettei muut perheestä ole tautia saaneet. Ja muutoinkin, olisin ihan paniikissa jos saisin itse positiivisen tuloksen, koska ihan varmasti tartunta olisi koko perheellä. Sen verran läheisesti vietetään normaalisti aikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kunnallisessa hammashoidossa 27.2. Siis ennen koronatiedotusta.

Päähäni laitettiin jotkut tummennetut "aurinkolasit", ne oli todella likaiset kun katsoin niiden läpi!

Seuraavana päivänä huuleni kuivuivat, 3 pv.päästä tuli herpes huuleeni, n.4 pv päästä silmätulehdus ym.

Korvatulehdus,nielutulehdus?

Nyt vasta aloin miettimään oliko hamm.lääk.ollut Itävalassa laskettelemassa?

Sainko näistä pas.....ta laseista herpesviruksen?

Lisäksi hoidon aikana lainattiin naapurihuoneesta jokin suuhun laitetteva vekotin, joka palautettiin ilman desinfiointia?

Vierailija
4/4 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/bakteerikammoinen-brittiaiti-huoleh…

Esimerkiksi tällaiset uutiset ärsyttää. Mitä hittoa, jos ihminen on oikeasti eristäytynyt, niin mistä hän tempaisee viruksen. Voisko kuitenkin olla, että on käyty vähän kaupassa tmv. luulen, että monessa maassa eristäytyminen ymmärretään oikeasti väärin.