Suihinotto
Miksi nuoret naiset ei enää osaa ottaa suihin kuin silloin ennen. Olen nyt vajaa viisissä kymmenissä ja saanut kokea monenlaisia poskihoitoja. Jotenkin olen arvioinut että vielä -80 luvun puolivälissä tuolloin nuoret naiset imivät antaumuksella, mutta nykyään 19-24 vuotiaat naiset ovat menettäneet otteensa, niin sanoakseni.
Siinä missä aiemmin nn imivät rakkaudella ja intohimolla nykyään nn tuntuu kuin he esiintyisivät yleisölle ja suora kosketus lähimmäiseen jää uupumaan suuseksissä.
Jos taas vertaan näitä naisia, jotka silloin nuorempina olivat hyviä suuseksissä, ovat he vieläkin ihan kelpoisia joten voinen päätellä että ikäryhmissä on tapahtunut muutosta joko kulttuurissa taikka asenteissa.
Siksi kysynkin, osaisitteko auttaa minua ymmärtämään tätä ilmiötä ja ehkä auttaa mimua auttamaan nykyajan nuoria naisia antamaan parempaa oraaliseksiä?
Kommentit (34)
Syy voi olla lähempänä kuin luuletkaan. Ehkä ne, jotka imivät antaumuksella, olivat ihmisen kanssa, jota oli ihana imeä? Ehkä ne, jotka "eivät osaa" ovat ihan erilaisia, kun vastakumppani on himottava?
Mistä tiedät, etteivät nykypäivän nuoret naiset imisi rakkaudella ja intohimolla sellaisten miesten sukukalleuksia, joita kohtaan he tuntevat rakkautta ja intohimoa?
Ei minusta olisi kovinkaan yllättävää, että lähinnä vain ikäisesi naiset kokisivat sinut fyysisesti puoleensavetäväksi. Nuoret naiset voivat olla seurastasi kiinnostuneita jostain muusta syystä.
Et siis ole mielestäni huomioinut kaikkia syy-seuraussuhteita päättelyketjussasi. Oletat, että oma tasosi on tismalleen sama kuin 30 vuotta sitten.
Päin vastoin. Minä olen saanut parhaat suuhoitoni 90-luvulla syntyneiltä. Ovat paljon parempia kuin tuntemani 70-luvulla syntyneet aikanaan olivat. Ovat kaiketi oppineet oikean tekniikan Internetin miksi palstoilta ;)
Tykkään ottaa suihin, vaikka en ole kauhean hyvä siinä. Olen syntynyt 80-luvulla. Kantapään kautta on opittu.
Ei niitä maksullisia(kaan) huvita imeä mitään kurttusta vanhaa ukkoo
No pyydä suuseksiä sitten vanhemmilta naisilta.
Nuorta on ihan eri imeä, kuin jotain vanhaa kurttua :)
Minkälainen on hyvä suihinotto, näin teknisesti?
Kysyin nyt uteliaisuudesta miehiltä. Kun en minäkään tiedä olenko hyvä suihinottaja vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Minkälainen on hyvä suihinotto, näin teknisesti?
Kysyin nyt uteliaisuudesta miehiltä. Kun en minäkään tiedä olenko hyvä suihinottaja vai ei.
Ei siihen oikeesti ole mitään yleispätevää vastausta tai tekniikkaa. Eri tyypit pitää eri jutuista, mut luulisin että hampaista tykkäävät ovat vähemmistössä.
No minun mielestä hyvä suuseksi tulee siitä kun mies näkee että myös nainen tykkää ja nauttii tehdä sitä ja itse tykkään siitä kun nainen hiljakseen imee ja samalla kielellä hyväilee sitä😜
Se on namista, kun nainen ottaa suihin
Vierailija kirjoitti:
Koska munat ja varsinkin niiden imeminen on ihan saaatanan ällöttävää.
N18
Muista tuo kun sinua nuollaan
Olen jo keski-ikäinen ja oman kokemukseni mukaan monilta puuttuu halu miellyttää toista osapuolta. Edellisistä suhteistani yksi viidestä otti suihin ja myös annoin pillun hoitelua. Nämä muut ovat olleet sellaisia että eivät ole edes itse halunneet, että heihin kosketaan. Naiset ovat eri ikäisiä ja kotoisin eri kaupungeista. Näiden perusteella voisin väittää, että suomalaisia naisia ei kovin oraalinen puoli kiinnosta.
Ollessani parisuhteessa ulkomaalaisen naisen kanssa olen kokenut oraalisia nautintoja paljon useammin. Meillä ei ole tätä joka viikko, tai edes joka kuukausi, mutta sitä kuitenkin on. Se tulee hänen puoleltaan spontaanisti kun hänestä siltä tuntuu. Itse annan hänelle suuhoitoa melkein joka kerta, jos hän vain siihen suostuu.
Ja lopuksi vielä, että en ymmärrä miehiä, joiden esinahan alla kasvaa haisevaa raejuustoa, tai niitä naisia, joiden tussu haisee kalalle ja joilla pillumehun mukana ulos tulee haisevia sissijuuston palasia. Onnekkaana itse en ole tällaiseen törmännyt kuin kerran etelän matkalla, mutta olen lueskellut, että ihmisillä on enemmänkin näitä hygieniaongelmia. Jos haluatte jonkun koskevan sinne, niin peskää nyt sentään kunnolla ensin ja muistakaa myös huuhdella kunnolla!
ex vaimo vaikka tuli saunasta ja suihkusta sänkyyn niin pillua kun alkoi nuolemaan niin sitä raejuuston palasia oli siellä täällä pillun nahoissa hyi fan että vitutti niitä syljeskellä
Vierailija kirjoitti:
ex vaimo vaikka tuli saunasta ja suihkusta sänkyyn niin pillua kun alkoi nuolemaan niin sitä raejuuston palasia oli siellä täällä pillun nahoissa hyi fan että vitutti niitä syljeskellä
Se on vessapaperia. Helposti murustuvalla paperilla poimuista aluetta pyyhkiessä voi joskus käydä noin. Nainenhan ei oikein itse ilman peiliä sitä edes näe, ja riippuen anatomiasta noin voi käydä helpostikin. Pienten palasten jäätyä ihoon ne muuttuvat palloiksi. Ei hirveän kiva, mutta ei kuitenkaan sen vakavampaa. Viimeistään pesulla ne pitäisi kyllä huuhtoa pois.
Paras suihinotto on kyllä tullut nelikymppiseltä naiselta, jolla on toisaalta jo kokemusta seksistä ja, jonka olettamus miehen seksuaalisuudesta ei latistu siihen "ostan uuden alusvaatteet ja miehen kuuluu mennä sekaisin himosta" tai "jos mies laukeaa niin olen hyvä eikä tarvitse ikinä yrittää enempää".
Suihinotto, jos mikä on tekniikkalaji ja vaatii jotain älyä siitä miten miehen kiihottuminen menee. Naisille tarjotaan usein aika helppo tie seksissä sille, ettei heidän tarvitse ymmärtää miehen kiihottumisen kaarta - riittää kuin vain on. Kerran, kun yritin taannoiselle kumppanille selittää miksi joskus en pääse laukeamiseen saakka, kun hänellä on hyväilyssä vain yksi vaihde, vastasi hän vain ettei halua kuulla mitään mikä monimutkaistaisi seksiä? (WTF?)
Jos suihinotosta puhutaan, niin kyllä mä laittaisin panokset kokeneelle seksistä itsekin monipuolisesti nauttivalle naiselle - ihan syntymävuodesta riippumatta. :)
Koska munat ja varsinkin niiden imeminen on ihan saaatanan ällöttävää.
N18