Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaveri valittaa koko ajan, kun on niin kiire

Vierailija
29.06.2006 |

Nytkin on lomalle lähdössä eikä ehdi pestä pyykkejä vaan joutuu

ottamaan märät kuteet mukaan. Loma on ollut tiedossa monta kuukautta.

Mä kyllä väitän, että se ei vaan osaa organisoida. Kiire on AINA itseaiheutettua. Pitää osata kieltäytyäkin...

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
29.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisilla tuo organisoinnin taito on, ja toisilla todellakaan ei.

Vierailija
2/3 |
29.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis tarkoitan sitä että esim meillä ei koskaan ole sekaista/likaista ja koskaan ei ole pyykkejä ympäri taloa tai tiskiä kun hoidan kaiken aina heti pois kun mahdollista. Kaverini taas ei " osaa" pitää siistinä vaan siellä on kerran viikossa siivous päivä ja viikon sotkut siivotaan kerralla, ei siis joka päivä hiukan.

Että kai tuo on vähän sama asia, mieheni ei osaa sanoa ei ja kuvittelee ehtivänsä enemmän, nytkin on luvannut tehdä vaikka mitä autohommia kavereille ja aina sille tulee kiire kun ei ajattele lainkaan sitä että mitä jos tulee jotain vastoinkäymisiä tms...

Meidän oman auton katsastuskin meni ihan viimeiselle päivälle ja mies yötämyöden teki katsastusremonttia kun oli siihen asti tehnyt vain toisten juttuja.

En voi käsittää sitä miksi pitää luvata että joo joo kyllä mä teen jos kuitenkaan ei ehdi tekemään.

Vähän sekavaa selostusta mut toivottavasti joku ees tajus mitä ajan takaa... =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
29.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne vaan täytyy varmaan esim. ystävänä oppia hyväksymään. Eihän, ap, sinun tarvitse ressata, vaikka kaverillasi on aina kiire.

Erilaisia ollaan. Munkin jotkut kaverit ovat ihan mielettömän kaoottisia, koti aina kuin pommin jäljiltä, ja samalta näyttää meidän koti, kun tulevat lapsineen kylään. Itse olen järjestyksen ihminen. Kaverit varmaan pitävät mua rasittavana, kun meillä on aina kaikki tavarat paikallaan, näteissä riveissä. Heh.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi