koronan kirous: Kiinan paketin arvioitu toimitus 90 päivää.
Kommentit (21)
Paketti kulkee alle viikossa Suomesta Kiinaan ja sama toiseen suuntaan.
Näin meillä.
Hyvä juttu. Kirpaiseepahan edes Kiinan talouteen ja samalla kieroon kommunistiseen puolueeseen, jos business tyssää. Estivät asiantuntijoiden varoitukset viruksesta ja tuhosivat maapallon talouden. Miksi edes haluat tukea noita?
Vierailija kirjoitti:
Kuka hölmö vielä tilaa Kiinasta.
Se joka ei halua maksaa 10-20e lisää samasta tavarasta vain sen takia että saa ostaa välikäsien kautta Suomesta.
Vierailija kirjoitti:
Ei sitä itse tarvitse tilata, voit ostaa Kiinan tuotoksia vaikkapa Iittalan myymälästä.
Nimim. Pikkasen yllättynyt Made in China tekstistä.
Vierailija kirjoitti:
Väitätkö itse ostavasi muualla tehtyjä tuotteita? Kurkkaa missä puhelimesi ja läppärisi on tehty?
Vierailija kirjoitti:
Näin meillä.
Siellä tehtaalla on vielä työntekijät korona-saikulla?
Kukaan ei tarvi dollarikrääsää tuolta tautipesäkkeestä. Toivottavasti Ali Babat ja Wishit katoaisivat lopullisesti.
Ei hetkauta, meni boikottiin Kiinasta tilaaminen jo kauan ennen pandemiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sitä itse tarvitse tilata, voit ostaa Kiinan tuotoksia vaikkapa Iittalan myymälästä.
Nimim. Pikkasen yllättynyt Made in China tekstistä.
Ainakin fanikrääsään erikoistunut jättiliike EMP myy kiinakuraa isolla katteella. Kaalimato ja muut seksikaupat. Vaateliikkeet, pienet erikoisliikkeet, korut, puhelimen kuoret ja tarvikkeet.
Ihan samaa ne on, lappu vaan vaihdetaan ja lätkäistään hintaan vähintään 100 prosenttia lisää.
Hyi hitto kun oikein yrjöttää ajatuskin jostain Kiinan saastepaketista. Kätevästi omaan postilaatikkoon vielä.
Vierailija kirjoitti:
Näin meillä.
Ei se kyllä nyt mene niin. Minulla ollut paketti kuukauden jo lentokentällä kiinassa. Toisesta tilauksesta kiinalaiset jo paluttivat rahat omasta aloitteestaan, vaikka ei olisi vielä tarvinnut. Ehkä ne tunaroi jotain, ja se ei ole edes lähtenyt heiltä, vaikka niin aluksi väittivät.
Vierailija kirjoitti:
Hyi hitto kun oikein yrjöttää ajatuskin jostain Kiinan saastepaketista. Kätevästi omaan postilaatikkoon vielä.
Virus tarvitsee isännän, joten turvassa olet jos et eläviä eläimiä tai ihmisiä tilaile.
Vierailija kirjoitti:
Kiinassa on vaan paljon turvallisempaa nyt kun Suomessa. Suomalaisia ei nyt päästetä Kiinaan., kiinalaisten turvallisuuden vuoksi.
Mulla tuli paketti Taiwanista ihan ennätysajassa, reilussa viikossa.
Mistä tilasit?
Aliexpress?
Minulle ei väliä 90päivän toimitusajalla, kunhan tuote tulee.
Vierailija kirjoitti:
Ei hetkauta, meni boikottiin Kiinasta tilaaminen jo kauan ennen pandemiaa.
Joissaki erityituotteissa tuo ei kannata. Saat 10 € suoraan kiinasta ilman postimaksua, alv tai tullimaksua. Vaihtoiehtoisesti täsmälleen saman kiinalaisen tuotteen US:sta tilattuna hintaan 25 $ + UPS paketti Eurooppaan 20 $ ja siihen sitten tullimaksut ja alv tietenkin lasketaan myös postimaksun hinnasta eli arvosta 45 $. Kuka muka oikeasti tilaa sen mieluummin US:sta, kun se lisäksi on vielä ympäritöllekin haitallisempi tapa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin meillä.
Ei se kyllä nyt mene niin. Minulla ollut paketti kuukauden jo lentokentällä kiinassa. Toisesta tilauksesta kiinalaiset jo paluttivat rahat omasta aloitteestaan, vaikka ei olisi vielä tarvinnut. Ehkä ne tunaroi jotain, ja se ei ole edes lähtenyt heiltä, vaikka niin aluksi väittivät.
Menee se.
Hyvä, krääsän tilaaminen pandemian lähteeltä saakin loppua.