Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi, oi miksi?? Meidän vauva ei nuku päivällä??

Vierailija
29.06.2006 |

Siis vaikka laitan mihin sänkyyn, vaunuun, sitteriin ei. Ottaa kyllä torkkuja, mutta kunnon unia ei. VAhingossa tiistaina nukkui 3h, mutta muuten ei. Vaikka laitan väsyneenä nukkumaan, nukkuu sen syvimmän unen ja herää. Äsken laitoin nukkuu ja 15min oli hereillä, mutta nukutin uudelleen ja nyt nukkuu.

Yöllä kyllä nukkuu syö kerran, joskus 2. Mutta kyllähän 2kk tarvii unta päivälläkin vaikka yön nukkuukin.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
29.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin meillä ei herännyt öisin syömään enää 6-viikkoisesta lähtien.

Vierailija
2/2 |
29.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenkín tänne välillä laittanut aiheesta alotuksia, mutten ole löytänyt vielä toista samanlaista!

Meillä on vauva nyt 3,5 kk ja sama vaiva jatkuu vieläkin. Ensimmäisen kuukauden nukkui päivisinkin hyvin.

Itse olen syytellyt lähinnä isompia sisaruksia asiasta, mutta kun se nukkuu ihan yhtä huonosti vaikkei isompia olisi paikallakaan!

Yöt nukkuu tosi hienosti, nukkuu välillä 5 h syömättä, eikä tartte vaippoja vaihdella. Itse herään vielä sen pelkkään äheltämiseen yöllä, joten ei ole yöllä tarvinnut edes itkeä mua herätelläkseen.

Auto reissuilla se on nukkunut hyvin kun auto likkuu, pysähtymiset on sitten oleet herätyksen paikka.

On kokeiltu vaunua ja sitteriä. Sitterissä se nukkuu kun sitä hyssyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla