Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Melkein seksitön parisuhde...

Vierailija
29.06.2006 |

Voiko tällainen edes onnistua vai onko odotettavissa, että jompi kumpi jossakin vaiheessa hyppää vieraaseen petiin.

Meillä seksi todella vähissä. Normaali aikana harrastamme ehkä kerran kuussa. Nyt olen raskaana ja alun innostuksen jälkeen halut ovat kadonneet. Yksi ilta sitten olisin halunnut, mutta mieheltä tulikin tekosyytä tekosyyn perään ja jäin sitten ilman. en oikein usko, että raskaus vaikuttaisi, koska mies on itse myöntänyt, että pitää raskaana olevia seksikkäinä ja tämä lapsi ei ole edes ensimmäinen. Aikaisemmissa raskauksissa seksiä on ollut tiheästi.

Jotenkin tuo tekosyiden keksiminen polki itsetunnon taas niin maahan, että kaksi päivää olen kiukutellut todellakin jopa uhannut erolla, koska en jaksa katsella noin saamatonta miestä, eikä tämä varmasti auta asiaan yhtään. ennen sentään sai sitä mahtavaa sovintoseksiä, mutta nyt mennään mykkänä nukkumaan...

Mies ei kuulemma petä, eikä siihen oikein ole mahdollisuuttakaan miesvaltaisessa työpaikassa. Homo ei ainakaan ole. Avointa suhdetta ei edes halua ja on sanonut, että ei ole hänen tapaistaan pettää.

Tähänkö on tyytyminen, omat kädet ei oikeasti sitä miehen kaipuuta korvaa...

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla