Kauppakeskukseen vai lähikauppaan ostoksille?
Kommentit (7)
Mä menisin isompaan, vit*ttaa vähemän kun saa ostettua kerralla kaiken listalta.
Väkimäärästä kai tuo riippuu. Pienempi(?) lähikauppa on ahtaampi kuin hypermarketti. Toisaalta se on lähempänä, ja kokonaisuutena asiakaskunta on rajatumpi.
Minä kävisin lähikaupassa ruuhka-ajan ulkopuolella jo siksikin että saa sen pienen puodin pidettyä naapurustossa.
Sanoisin että kauppakeskus, niissä nyt väljää mutta lähikaupan ahtailla käytävillä voi olla tungosta.
Mitä tarkoitat kauppakeksuksella? Menet sinne ruokakauppaan vai muuten vaan shoppailemaan, jos siellä nyt on jotain kauppoja auki? Itse menisin siihen lähikauppaan, jos sieltä saan kaikki mitä tarvitsen. Ja muistaen sen metrin turvavälin jne.
Olin viikon loman ajan kotona eristyksissä. Sitten tuli tarve käydä kaupassa ja huomasin että on aivan mahdotonta suojata itsensä täysin vaikka luulin että se on helppoa.
Jouduin koskemaan ostoskoriin, tuotteisiin, itsepalvelunäyttöön, lompakkooni, pankkikorttiin, käsilaukkuuni, vaatteisiini, autonavaimiin, kauppakassiin...
Kaikissa näissä sitten mahdollinen kontaminaatio. Ihan sama vaikka käytät hanskoja, samalla lailla pöpöt niihinkin tarttuu ja siirtää pankkikorttiin.
Paras olisi kun tilaisi kauppakassin valmiiksi kerättynä. Kotiinkuljetusta meille saakka ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoitat kauppakeksuksella? Menet sinne ruokakauppaan vai muuten vaan shoppailemaan, jos siellä nyt on jotain kauppoja auki? Itse menisin siihen lähikauppaan, jos sieltä saan kaikki mitä tarvitsen. Ja muistaen sen metrin turvavälin jne.
Metrin turvaväli?
Pysy ainakin kahden metrin päässä, metri on sama ku hönkisit nenän edessä.
Riippuu miten siellä käyttäydyt.