Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Perusterveet kotonaan menehtyneet

Vierailija
30.03.2020 |

Miten on mahtanut olla tupakoinnin, ylipainon tai kestävyyslajien harrastamisen laita? Nämä kaikkihan vaikuttavat keuhkojen terveyteen. Tuli vain mieleen kun lapsia ei pahemmin ole tainnut kuolla koronaan ja lapsilla harvemmin on ongelmia edellä mainittujen asioiden kanssa, liikkuvat kanssa luonnostaan enemmän kuin aikuiset.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

*koronaan. Ap

Vierailija
2/11 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

╔═══╗╔═══╗╔═══╗╔═══╗╔╗─╔╗╔╗

║╔═╗║║╔══╝║╔═╗║║╔═╗║║║─║║║║

║╚═╝║║╚══╗║╚═╝║║║─║║║║─║║║║

║╔══╝║╔══╝║╔══╝║║─║║║║─║║╚╝

║║───║╚══╗║║───║╚═╝║║╚═╝║╔╗

╚╝───╚═══╝╚╝───╚═══╝╚═══╝╚╝

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tästä mitään tilastoa? On kerrottu, että valtaosa kuolleista on ollut hyvin iäkkäitä tai perussairaita, mutta entä ne loput? Onko samalla tapaa tilastoitu bmi:itä, tupakointia, elintapoja jne. Olisi ihan aiheellista tilastoida.

Vierailija
4/11 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persterve ei menehdy koronaan. Joka menehtyy, sillä on jokin piilevä juttu alla. Sydämessä reikä never known, tms.

Vierailija
5/11 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On uutisoitu liikapainosta vakavasti sairailla tai menehtyneillä. Eihän se silti mikään tae ole. Nyt itse yritän karistaa omia kiloja, onhan se hyväksi muutenkin. Ehkä tautiin sairastuneilla on joku yhteinen tekijä, jota ei nyt tajuta.

Vierailija
6/11 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää olla joku tietty tekijä? Samalla tavalla iso osa asioista on täysin sattumanvaraisia. Ehkä koronassa on kyse siitä, että virus tarttuu huulessa olevasta olemattomasta haavasta tai paljastuneesta hampaankaulasta?

Vierailija
7/11 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi näin paljon alapeukkuja? Ettekö ole itse oikeasti miettineet näiden perusterveiden koronakuolemien taustoja ettekä haluakaan tietää vai? Ap

Vierailija
8/11 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain sanottiin, että USA:ssa noin 40 prosenttia 40-50 vuotiaista katsotaan perusterveiksi. 

Vierailija
9/11 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi näin paljon alapeukkuja? Ettekö ole itse oikeasti miettineet näiden perusterveiden koronakuolemien taustoja ettekä haluakaan tietää vai? Ap

Tuota mekanismia miksi joku sairastuu vakavasti ja toinen ei, ei vielä tunneta. Se tiedetään että ikääntyneillä ja miehillä on alempi vastustuskyky.  Korona on kuitenkin siksi uusi virus noin epidemiatasolle ettei siitä ole vielä oikein hyvää dataa. Vuoden kahden päästä tietoa on enemmän.

Vierailija
10/11 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväkuntoisia on kuollut. Luultavasti enemmän kuolee huonokuntoisia mutta kukaan ei ole turvassa. Tauti voi olla pitkään hyvin lievä ennenkuin pahenee nopeasti fataalisesti.

Vierailija
11/11 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syiksi on myös arveltu lääkeresidenssi, eli koronan aiheuttamien bakteerijälkitauheteihin ei ole antibiootit auttaneet. Lisäksi sairaalabakteerin aiheuttamia kuolemia korona potilailla. Tarkemmin ottaen pitäisikin sanoa että ihmisiä kuolee koronaviruksen aikaan saamaan immunipuolustuksen romahdukseen, jolloin jopa omat bakteerit voi hyökätä elimistöä vastaan. Näin mä sen oon päätelly kun seurannu uutisia lähes 24h/7vrk