Oonko ainut, jolle nää rajoitukset ei oo ongelma?
Tässähän voi ulkoilla yms. Ei oo mikään ylivoimainen hinku aikaan e.kor. (ennen koronaa)
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Minua kyllä ahdistaa ajatus siitä, mitä tämä tekee Suomen taloudelle. En ymmärrä, miten kukaan voi nauttia tästä ajasta?!?! Ei mitään tietoa siitä, kuinka kauan tässä nyt suojellaan riskiryhmiä kaiken muun kustannuksella...
Kyllä mä tajuan, että tästä on hallaa koko maailman taloudelle. Mutta murehdin yhdestä asiasta kerrallaan, nyt yritän nauttia niistä asioista mistä voin, eikä tämä nauttimiseni ole keneltäkään pois.
ei ap
Onpa ankeaa, jos jonkun elämää ei yhtään muuta se, että kykkii koko ajan kotona eikä voi nähdä sukulaisia tai ystäviä!
Kyllä minua se ainakin harmittaa, että en pääse elokuviin, museot ja punttisalit ja uimahallit ovat kiinni. Että en voi vierailla vanhempieni luona - koska he ovat dementoituneita ja laitoksessa, en saa heitä kiinni myöskään skypellä tai kännykällä.
Ja ystäviä tietenkään en näe irl.
Matkailukin on nyt ollut pakko unohtaa.
Ei se, että tuo on ongelma tietenkään tarkoita, ettenkö sitä kestäisi tai noudattaisi määräyksiä ja suosituksia. Totta kai niiden mukaan nyt vain mennään!
Mutta aika kauheaa, jos koko elämä on normioloissakin pelkkää yksin kotona oleilua, ja "poikkeusolot ei sitä muuta miksikään". Oletteko oikeasti tyytyväisiä erakkoelämään?
No mun elämä on ihan samanlaista kuin ennenkin. Käyn töissä, kaupassa ja joka paikassa kuten ennenkin.
Vierailija kirjoitti:
Onpa ankeaa, jos jonkun elämää ei yhtään muuta se, että kykkii koko ajan kotona eikä voi nähdä sukulaisia tai ystäviä!
Kyllä minua se ainakin harmittaa, että en pääse elokuviin, museot ja punttisalit ja uimahallit ovat kiinni. Että en voi vierailla vanhempieni luona - koska he ovat dementoituneita ja laitoksessa, en saa heitä kiinni myöskään skypellä tai kännykällä.
Ja ystäviä tietenkään en näe irl.
Matkailukin on nyt ollut pakko unohtaa.
Ei se, että tuo on ongelma tietenkään tarkoita, ettenkö sitä kestäisi tai noudattaisi määräyksiä ja suosituksia. Totta kai niiden mukaan nyt vain mennään!
Mutta aika kauheaa, jos koko elämä on normioloissakin pelkkää yksin kotona oleilua, ja "poikkeusolot ei sitä muuta miksikään". Oletteko oikeasti tyytyväisiä erakkoelämään?
Kiitos kysymästä, olen ihan oikeasti tosi tyytyväinen erakkoelämääni. Olen niin pahasti pettynyt ihmisiin, että näin on hyvä!
Olen niin erakoitunut, että niin kauan kun saa ulkoilla joka päivä ja käydä ruokakaupassa, niin mua ei nämä rajoitukset haittaa yhtään. 🙃