Unkarin diktaattoripresidentti Orban: presidentin koronatoimenpiteiden arvosteleville jopa 5 vuotta vankeutta!
Kommentit (7)
Useiden suomalaistenkin mielestä hyvä jätkä varmaan. Kuten eräs toinen paskapääpressa.
Unkarissa osataan, suomessa vatkataan ja vatuloidaan. Niin, ja haukutaan muiden maiden presidenttejä diktaattoreiksi.
suomen hallitus on kaavaillut samanmoisia sanktioita. hallituksen arvostelu luokitellaan vihapuheeksi minimi tuomio on 2.v ehdotonta ja 10.v äänioikeuden menetys
A fene egye meg.
Joskus on vaikea käsittää, miten pitää päässä viirata, ettei itse älyä miten hölmöltä näyttää kun menee tuolla lailla isottelemaan. Ette mulle rupee kyllä tai täältä pesee viis vuotta nih.
Ja vielä unkarilaisille, jotka on ranskalaisista seuraavina jonossa kun vallankumouksesta puhutaan. No, aika aikaansa kutakin.
demari mallia kirjoitti:
suomen hallitus on kaavaillut samanmoisia sanktioita. hallituksen arvostelu luokitellaan vihapuheeksi minimi tuomio on 2.v ehdotonta ja 10.v äänioikeuden menetys
Mitäää!? Tuohan on perustulouudistus. Ei demari semmoiseen suostu.
Tai no, jos kokoomuspresidentti jyrää sen, niin mä pääsen valtion leipiin! Jippii!!!! Rupesikin ahdistamaan tämä pienyrittäjän tuskien tie.
Sisiliassa tautinen kadulla kävelijä voi saada 12 vuotta vankeutta.