Vappujuhlat on sitten 100%:n varmasti menetetty ja juhannus 75%:n todennäköisyydellä
Kommentit (44)
En vietä muutenkaan kumpaakaan kyseisistä juhlista.
Entä sitten? Oletko vielä sitä ikäluokkaa että tarviit jonkun vapun tai jussin tekosyyksi ryyppäämiseen?
Täysin turhia roska- ja ryyppämisjuhlia. Vappu tai juhannus on vaan yksi päivä muiden joukossa. Voihan niitä munkkeja ja simaa syödä vaikka heinkuun 17.päivä jne.
Toivottavasti tämä vähentää edes vähän ihmisten ryyppäämistä ja muuta sekoilua...
Oon jo sen ikäinen että mua ei haittaa örvellysjuhlien peruuntuminen. Enemmän harmittaa jos tulee lämpimät ilmat ja kaikki terassit pysyy kiinni, niillä on kesällä kiva käydä.
En ole viettänyt vappua enkä juhannusta nuorena enkä aikuisena.
Kuinka niin? Olen juhlinut niitä useimmiten kotona, joten mikään ei estä toimimasta samalla periaatteella myös tänä vuonna.
Luontoon heitetään todennäköisesti vähemmän roskia, kun näitä roskajuhlia ei tänä vuonna ainakaan niin paljon vietetä kuin tavallisesti.
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan ole vappua peruttu.
Sopii yrittää. :D
T: Opiskelija
Vappu on pelkkä ryypiskelyjuhla, ei sitä tule ikävä. Poliisitkin selviää vähemmällä vaivalla tänä vappuna.
Torilla ei ainakaan Vappuna tavata.
Mutta jospa henkikulta säilyisi lastenlapsilla, lapsilla puolisoineen ja minulla, sitä toivon ja rukoilen. Vanhempani, appivanhemmat ja mieheni eivät enää ole elossa, joten heidän puolesta ei tarvitse pelätä.
Siinä ei paljoa vaput ja juhannukset paina, jos vaan tauti saadaan tapettua.
Vapun ja juhannuksen rikostilastot (mm. rattijuopumukset, väkivaltarikokset ja seksuaalirikokset) kääntyvät toivottavasti laskuun tänä vuonna.
Kyllä meillä vappubileet pidetään tänäkin vuonna! Jääkööt nynneröt sitten himaan, jos eivät uskalla tulla. Raipatirai!
Ei pidä kiellot ihmisiä kotona vappuna tai juhannuksena. Se on ihan saletti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vappu on pelkkä ryypiskelyjuhla, ei sitä tule ikävä. Poliisitkin selviää vähemmällä vaivalla tänä vappuna.
Sulle ehkä on, monelle muulle se on muutakin.
/1
Cybershop menee konkkaan kun vappu on peruttu!
Vappu ja juhannus tulee joka vuosi yhtä varmasti, kun joulukin.