MIEHET, mikä on automaattinen turn-off naisissa?
Kommentit (804)
Vierailija kirjoitti:
- itsestäänselvyydet kuten itsekkyys, epärehellisyys, ilkeys, jne
- tosikkomaisuus
- nainen joka kikattelee miehen vitseille mutta ei haluakaan olla hauska itse
- riiteleminen huutamalla, käsitys että välillä pitää "tuulettaa kunnolla"
- kiinnostuksen puute aiheisiin kuten politiikka, historia, taide ja tiede
- kiinnostunut vain käytännön arjesta, kaikki idealismi kadonnut
- ei elä arvojensa mukaisesti. Esim. on vihreä, mutta lentää ulkomaille lomamatkoille
- ronski kielenkäyttö jollaista sopisi odottaa ammattikoulun raksaluokalla
- jätkämäinen nainen joka silti haluaa "miehen olevan mies" häneen verrattuna. Poikatyttö/tomboy saa olla, mutta silloin ei vaadita stereotyyppisiä sukupuolirooleja
- materialismi, elitismi, oman aseman ja koulutustason alleviivaaminen
- harrastukset pelkästään luksusta ja hemmoteltavana olemista, ei minkäänlaista aktiivista tekemistä
- konservatiiviset arvot. Miehen on tehtävä aloite, maksettava treffeillä, jne. Etenkin jos vastaavat konservatiiviset velvoittet eivät koske naista itseään- miehen vietäväksi heittäytyminen, nainen joka menee vahvimman virran mukana
- miehen ylöspäin katselija
- vahvan isähahmon tarvitsija
- speksilistaaja
- passiivisuus ja alistuvuus seksissä
- huono hygienia
- ylipaino joka johtuu siitä ettei ole kiinnostusta pitää itsestään huolta (vrt. sairaus tai masennus jolloin se on ymmärrettävää), vaikkapa koska herkuttelu on tärkeämpää
- elämyshakuisuus joka näkyy suurena entisten seksikumppanien määränä tai lyhyeksi jääneinä parisuhteina
- tuuliviirimäisyys
Tämän voi allekirjoittaa täysin. Luulen, että jokainen itseään kunnioittava mies voi. Kiitos sinulle hienosta listasta, kuka oletkin.
Persuilu ja Halla-ahon fanitus.
Vierailija kirjoitti:
Kaikiissa ihmisissä epävarmuus. Ujouus voi olla söpöä mutta se on sitä nuoruuttta joka jo pian huomaa jääneen unholaan.
Täh?? Kyllä itse otan paljon mieluummin hieman epävarman naisen, hehän ovat juuri niitä maanläheisiä ja lojaaleja eivätkä luule liikoja itsestään.
Itsellä suurimmat turnoffit ovat fyysisesti lihavuus, korkea pituus ja liika meikinkäyttö. Psykologisesti ahdasmielisyys, stereotyyppinen juoruilu tai liian suuri ego.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HUVITTAVAA että näissä ketjuissa naiset ovat alapeukuttamassa ja MIEHET yläpeukuttamassa.
Kun näet kommentin, niin tiedät heti että jokainen kommentin alapeukku on tullut naisilta. Eivät tykkää totuudesta näköjään, kun se niin sattuu. Alapeukkusi ei kuitenkaan muuta sitä totuutta vääräksi.
Eikä mielipiteen kirjoittaminen vauvapalstalle muuta mielipidettä totuudeksi. :)
Miehen aivoilla sitå ei vaan käsitä.
-Koiria omistavat naiset
-Tatuoidut ja lävistetyt naiset
-Ylipainoiset naiset
-Tekoripset ja pitkät kynnet ovat myös turn off
JunttiPolo kirjoitti:
User kirjoitti:
JunttiPolo kirjoitti:
Henkinen kovuus ja riippumattomuus. Tahdon olla parisuhteessa siksi, että tarvitsen kosketusta, henkistä ja käytännöllistä tukea ja emotionaalisen yhteyden.
Jos nainen on hyvin riippumaton ja itsenäinen, en pysty rakentamaan häneen yhteyttä, saati luottamaan häneen.
Minusta kestävän parisuhteen yksi tekijä on pakko, jonkinlainen riippuvuus kumppanista. Jos riippuvuutta ei ole, suhde hajoaa herkästi pieniinkin kriiseihin.
Minä korjaisin tätä. Tuskin haluat riippuvaista naista, vaan naisen joka uskaltaa luottaa sinulle osan taakastaan ja ottaa osan sinun taakastasi. Kaksi ihmistä on vahvempi kuin yksi.
Tahdon olla itse riippuvainen ja tahdon naiseni olevan riippuvainen, koska se ehkäisee impulsiivisia päätöksiä.
Nykyään asuntolaina on paljon suurempi ohjuri yhdessä pysymiseen kuin avioliitto.
Sama koskee yhteisiä lapsia. Lapset kannustavat olemaan eroamatta ja yrittämään.
Niin ikään pelko yksin jäämisestä auttaa selviämään vaikeista ajoista.
Ihminen on tunneolento. Tunteet voivat yhdessä hetkessä saada kohtuuttoman vallan ja ohjata järjettömiin päätöksiin. Mitä itsenäisempi ihminen henkisesti ja taloudellisesti on, sitä suurempi on tunteiden valta. Tunteet eivät kuitenkaan aina ole oikeassa pitkällä aikavälillä.
Olen kyllä muuten sun kanssa samoilla linjoilla, mutta musta kuulostaa pahalta että riippuvuus olisi konkreettinen este lähtemiselle. Musta se on pelkkä haitta, että suhteesta on vaikea päästä pois mistään muusta syystä kuin itse suhteen menettämisen takia. Eikä se toimi. Todella moni eroaa lapsista huolimatta, ja liittojen joissa yrittäminen toteutuu niinkuin itse olen sen nähnyt toteutuvan, toista vaan siedetään, on parempi hajota. Heiluri menee jo liikaa takasin 50-luvulle näissä ajatuksissa.
Riippuvuuden arvo on ihan muussa kuin impulsiivisuuden hillitsemisessä. Avioeroa ei nytkään saa otettua impulsiivisuuden puuskassa. Uskon että se toimii muuttamalla ihmisen ajattelutapoja, prioriteetteja ja jopa identiteettiä niin että suhteelle syntyy sen vaatima tila. Uskon myös että tähän riittää vähemmän konkreettinenkin riippuvuus kuin asuntolaina. Asuntolaina ei pakota eikä edes kannusta priorisoimaan suhdetta, selvittämään loukkaamisia tai ristiriitoja, tai pitämään rakkautta yllä. Keskinäinen riippuvuus voi olla myös sosiaalista ja emotionaalista ja liittyä suhteeseen ja kumppanuuteen itsessään.
Vierailija kirjoitti:
Nainen joka käyttäytyy maskuliinisesti ja äijämäisesti. Ei. Me miehet rakastamme prinsessamaisia tyttömäisiä naisellisia naisia, emme mitään "äijä energiallista" naista.
Samalla voi mainita sen, että turn off on ISO jos naisella ei ole naisystäviä vaan suurin osa on miesystäviä ja on vain "yksi äijistä". Ei. Suuri turn off että pyörii miesporukoissa, otan ennemmin naisen jolla on 0 ystävää kuin äijäporukassa olevan naisen.
Hyi mitä kontrollifriikkejä lanka täynnä.
Vierailija kirjoitti:
Persuilu ja Halla-ahon fanitus.
Tämä, en voisi kuvitellakkaan seurustelevani kapeakatseisen naisen kanssa joka vielä fanittaisi kyherö betauros olmia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- tosikkomaisuus
- ei elä arvojensa mukaisesti. Esim. on vihreä, mutta lentää ulkomaille lomamatkoille
- jätkämäinen nainen joka silti haluaa "miehen olevan mies" häneen verrattuna. Poikatyttö/tomboy saa olla, mutta silloin ei vaadita stereotyyppisiä sukupuolirooleja
- harrastukset pelkästään luksusta ja hemmoteltavana olemista, ei minkäänlaista aktiivista tekemistä
- konservatiiviset arvot. Miehen on tehtävä aloite, maksettava treffeillä, jne. Etenkin jos vastaavat konservatiiviset velvoittet eivät koske naista itseään- miehen vietäväksi heittäytyminen, nainen joka menee vahvimman virran mukana
- speksilistaaja
- huono hygienia
- ylipaino joka johtuu siitä ettei ole kiinnostusta pitää itsestään huolta (vrt. sairaus tai masennus jolloin se on ymmärrettävää), vaikkapa koska herkuttelu on tärkeämpää
- elämyshakuisuus joka näkyy suurena entisten seksikumppanien määränä tai lyhyeksi jääneinä parisuhteina
- tuuliviirimäisyysTämän voi allekirjoittaa täysin. Luulen, että jokainen itseään kunnioittava mies voi. Kiitos sinulle hienosta listasta, kuka oletkin.
Aika moni materialistinen ja elitistinen mies kunnioittaa itseään melkoisesti, joten taidat olla väärässä.
Minusta tämä ketju on hyvä näyttö siitä, että tällä foorumilla pyörii myös hyvin fiksuja miehiä.
Äijämäinen pukeutuminen tai ”mukavat” vaatteet. Pidän naisellisista naisista, jotka käyttävät hameita ja korkokenkiä.
Vierailija kirjoitti:
linssimaisuus
Mitä on linssimaisuus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- tosikkomaisuus
- speksilistaaja
- huono hygienia
- tuuliviirimäisyysTämän voi allekirjoittaa täysin. Luulen, että jokainen itseään kunnioittava mies voi. Kiitos sinulle hienosta listasta, kuka oletkin.
Aika moni materialistinen ja elitistinen mies kunnioittaa itseään melkoisesti, joten taidat olla väärässä.
Olen eri mieltä. Aidosti itseään kunnioittavan miehen ei tarvitse kompensoida puutteitaan ulkoisilla seikoilla. Henkinen pääoma riittää. Feikki-alfat on erikseen.
Tulisi jo seitsemän vuoden nälänhätä ja ihanat lihavat naiset olisivat taas huudossa.
Takakireät, nipottajat, feministit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulattilapsi
Tämä kommentti kertoo kaiken olennaisen sinusta. Älä pelkää, tuskin avoimet ihmiset haluaisivatkaan noin umpimielistä kumppania, joten ei ole pelkoa että kohtaisitte muutenkaan.
Heh, johonkun mammaan osui ja upposi 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- tosikkomaisuus
- speksilistaaja
- huono hygienia
Olen eri mieltä. Aidosti itseään kunnioittavan miehen ei tarvitse kompensoida puutteitaan ulkoisilla seikoilla. Henkinen pääoma riittää. Feikki-alfat on erikseen.
Kaikenlaiset muoviset ja ontot tyypitkin kyllä aidosti pitää itseään siisteinä tyyppeinä.
Ylipaino ja shokkivärit hiuksissa. Mitä naiset miettivät kun he värjäyttävät sinisen raidan otsahiuksiin?
Pariisissa ei vastaavaa tyyliä näe.
Ei se ole miesvihamielinen. Mlehet ovat itse sen aiheuttaneet.
Mielestäsikö on hyvä ettå joku ahdistelee toppavaatteet päällä keskellä päivää kulkevaa äitiäsi kadulla kysyen paljonko maksaa tai siskoasi puristaen hänen takanustaan sairaanhoitajan työssä tai teinityttäreni .a.skataan matkalla viulutunnilta kotiiln? Ja tämä ei ole miesvihaa vaan raakaa naisvihaa jota täälläkin taas eråskin suomimies kannattaa.
Ja tuo että monelle turn off on feminismi! Tekö oikeasti haluatte yhä että maailma on naisille epätasa-arvoinen, siis omalle äidillenne, siskollenne, tyttöystävällenne, vaimollenne, tyttärellenne, pojan tyttöystävälle, vaimolle, tyttölapsenlapsellenne? Avatkaa nyt hyvä tavaton jo aivonne jos teillä sellaiset on! Tasa-arvo hyödyttää kaikkia maailman ihmisiä myös teitä miehiä.