MIEHET, mikä on automaattinen turn-off naisissa?
Kommentit (804)
Bodi kirjoitti:
Lihavuus
Ja ajatella, että tällaiset kommentit saisivat kaikki naiset laihduttamaan. 🤣
Itse lähden pudottamaan paino vain ja ainoastaan omasta halusta.
Aika monikin parillinenkin "lihava" on onnellinen (ja syystä).
Nainen joka käyttäytyy maskuliinisesti ja äijämäisesti. Ei. Me miehet rakastamme prinsessamaisia tyttömäisiä naisellisia naisia, emme mitään "äijä energiallista" naista.
Samalla voi mainita sen, että turn off on ISO jos naisella ei ole naisystäviä vaan suurin osa on miesystäviä ja on vain "yksi äijistä". Ei. Suuri turn off että pyörii miesporukoissa, otan ennemmin naisen jolla on 0 ystävää kuin äijäporukassa olevan naisen.
Ilkeys, ylimielisyys, umpimielisyys, ennakkoluuloisuus, ihmisviha.
Peittää takapuolensa paksuilla farkuilla tai pitkillä hameilla, oksettaa!
Pitäkää ohuita leggingsejä tai mimekkoja, niin saatte minun ja monen muun arvostuksen.
Vierailija kirjoitti:
Bodi kirjoitti:
Lihavuus
Mitä oikein horiset? Ei kukaan ole puhunut laihduttamisesta tai onnellisuudesta.
Vauvapalstailu. "Juoksut juostu".
Tatskat, tupakointi ja jatkuva kännykän räpläily.
Vierailija kirjoitti:
Bodi kirjoitti:
Lihavuus
Sekin on turn-off että naisen pitää joka ketjuun lyllertää nillittämään että hänestä joku miehen mielipide on väärä.
Se jos olettaa minun miehenä osaavan hoitaa automaattisesti kaikki "miesten hommat", eli kodin kunnostamisen, tavaroiden korjauksen etc.
Vierailija kirjoitti:
Bodi kirjoitti:
Lihavuus
Kannattaisi pudottaa ihan oman terveydenkin takia.
Fm45v kirjoitti:
Peittää takapuolensa paksuilla farkuilla tai pitkillä hameilla, oksettaa!
Pitäkää ohuita leggingsejä tai mimekkoja, niin saatte minun ja monen muun arvostuksen.
Ketä kiinnostaa random ohikulkijoiden arvostus joidenkin vaatteiden perusteella.
Lihavuus, se kertoo jo kaiken mukavuudenhalusta itseä rasittamatta edes vahingossa.
Lapset, exän sukunimi käytössä, exä vaikeuttamassa milloin mitäkin jne.
Naiisten yksi ongelma on siinä etttä he "humaltuvat" helposti asioiista eli alkavat toimimaaan mielensä mukaisesti.
Ylipaino
Anorektisuus
Tatuoinnit
Lävistykset
Lyhyt tukka
Meikittömyys
Matala koulutustaso
Tupakointi
Alkoholi
Huumeet
Mt-ongelmat
Junttius, kapea näkökulma asioihin
Itsekeskeisyys
Hymyttömyys
Kiroilu
Koira/kissa/heppa/mikätahansahullu
Montako haluat vielä lisää?
Vierailija kirjoitti:
Naiisten yksi ongelma on siinä etttä he "humaltuvat" helposti asioiista eli alkavat toimimaaan mielensä mukaisesti.
Minää näen kaiken teeennäisyyden, miellevikaisuuuden, valheeen ja typeryyyden läpi.
Vierailija kirjoitti:
Nainen joka käyttäytyy maskuliinisesti ja äijämäisesti. Ei. Me miehet rakastamme prinsessamaisia tyttömäisiä naisellisia naisia, emme mitään "äijä energiallista" naista.
Samalla voi mainita sen, että turn off on ISO jos naisella ei ole naisystäviä vaan suurin osa on miesystäviä ja on vain "yksi äijistä". Ei. Suuri turn off että pyörii miesporukoissa, otan ennemmin naisen jolla on 0 ystävää kuin äijäporukassa olevan naisen.
Tällaisia jätkämäisiä naisia ei tosiaan voi ajatella kuin kaverina.
Vierailija kirjoitti:
Mulattilapsi
Tämä kommentti kertoo kaiken olennaisen sinusta. Älä pelkää, tuskin avoimet ihmiset haluaisivatkaan noin umpimielistä kumppania, joten ei ole pelkoa että kohtaisitte muutenkaan.
Exien mollaaminen. Tai itse asiassa edes niistä puhuminen.