Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oisko vinkkejä sinkkumiehelle?

Vierailija
30.03.2020 |

Vaikka onkin poikkeusolot niin kysynpä silti.

Löytyisiköhän neuvoja miten 37v muutama vuosi sitten eronnut mies löytäisi vielä ihan vakituisen parisuhteen? Itselle on vähän outoa tämä nykyinen deittailukulttuuri kun ollut niin kauan pois markkinoilta.

Kokeilin Tinderiäkin tuossa, mutta taitaa olla taidot ruosteessa itsensä kehumisessa tai sitten mun kuvat ei viehätä. Ei ole oikein ketään kaverinaistakaan keneltä pyytää apua tähän.

Olen kääntänyt enemmän katseet tuonne harrastusten suuntaan ja muuhun aktiviteettiin. Jos täällä on sinkkunaisia paikalla niin oisko vinkkejä missä teihin voisi tutustua arjessa kun itsellä ei töiden ja harrastusten parissa tunnu sinkkunaisia liikkuvan?

Jotain tietoja itsestä:

- lapseton
- koira on
- vakitöissä (amk inssi)
- alkoa silloin tällöin
- en polta
- harrastan maastopyöräilyä, moottoripyöräilyä, koiran kanssa ulkoilua, salillakin yritän käydä ;)
- en ole kiinnostunut yhden illan jutuista vaan hakusessa parisuhde

Onko ihan toivoton homma, tuntuu ettei monetkaan hae oikeaa parisuhdetta?

M37

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et kerro, minkä rotuinen koira? Se olisi minulle henkilökohtaisesti se yksityiskohta profiilissasi, joka herättäisi välittömästi kiinnostuksen, koska olen "koiraihminen".

Vierailija
22/49 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinuna laittaisin myös deitti-ilmoituksen omalla kuvalla S24:n ja Happy Pannari-palveluihin. Jos olet huomattavan ylipainoinen, niin laihduta. Lihava mies ei saa minkäänlaista seuraa. :/

Harrastuksissa voit lähestyä naista vain, jos olet todella komea ilmestys. Muuten ei kannata vaivautua..

Tämä on kyllä liian tuttua. Olen korkeakoulutettu ja taloudellinen tila hyvä, mielestäni hyvin erilaisten ihmisten kanssa toimeentuleva ja kohtalaisen sivistynyt heppu. En polta, juon harvoin. Läskiä on, koska syön tylsyyyteeni liikaa. Tiedostan ongelmani kyllä.

Mitään mielenkiintoa en ole naisilta saanut vuosikausiin.

T. Eri

Mutta sähän kuulostat hyvältä?

Mietin ihan samaa. 😂

Valitettavasti itse olen sivistymätön enkä juurikaan ulkonäöllä siunattu, joten minulla ei olisi mahdollisuuksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noiden antamiesi tietojen perusteella ongelmasi on varmasti vain tuo, ettet arjessasi kohtaa ketään.

Tämä on oikeasti haastavaa ja tuskailen saman asian kanssa. Nuorempana liikkui paljon monipuolisemmin eri paikoissa ja kohtasi ihmisiä ennakkoluulottomammin kuin nykyään. Elämä on lähinnä työ, kauppa, koiran kanssa ulkoilu ja harrastukset, jotka nekin ovat yksilölajeja. Keikoilla ei viitsi lähestyä ihmisiä, kun haluaa antaa kohteliaasti toisille oman rauhan.

Treffisivustot ovat aika tuskainen paikka. Sanoisin, että ihan yhtä sattumanvaraista, kuin livenä toiseen tutustuminen. Jos kuitenkin haluat yrittää, muista pitää keskustelua käynnissä. Itse huomasin, että vaati ihan hirveästi työtä pitää usein hyvin yksipuoleista keskustelua yllä ka kun kyllästyin, vastapuoli loukkaantui siitä.

Onnea seuranhakuun, nämä ajat tuovat haastetta entisestään.

Tutulta kieltämättä kuulostaa, ihan kuin omasta elämästä.

M37

Vierailija
24/49 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et kerro, minkä rotuinen koira? Se olisi minulle henkilökohtaisesti se yksityiskohta profiilissasi, joka herättäisi välittömästi kiinnostuksen, koska olen "koiraihminen".

On minulla kuvakin koirasta profiilissa.

M37

Vierailija
25/49 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin itse korkeakoulutettuna arvostaisin sitä, että seuraa kaipaava etsivä vinkkejä seuranhakuun ihan Googlen kautta. Luulen että aiheeseen liittyen löytää paljon vinkkejä niin suomeksi, kuin toisella kotimaisella englannillakin. 

Kuvauksesi itsestäsi oli aika tylsä, mutta kuulostaa siltä, että sinulla on hyvin peruspaketti kasassa. Onnea etsintöihin, olen varma että jossain kohtaa lykästää. 

Vierailija
26/49 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin itse korkeakoulutettuna arvostaisin sitä, että seuraa kaipaava etsivä vinkkejä seuranhakuun ihan Googlen kautta. Luulen että aiheeseen liittyen löytää paljon vinkkejä niin suomeksi, kuin toisella kotimaisella englannillakin. 

Kuvauksesi itsestäsi oli aika tylsä, mutta kuulostaa siltä, että sinulla on hyvin peruspaketti kasassa. Onnea etsintöihin, olen varma että jossain kohtaa lykästää. 

Saiskos lisätietoa, että mitä jäit kaipaamaan?

M37

Vierailija
27/49 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M37

Ehkä sellaista oma-aloitteisuutta. Netti on väärällään vinkkejä kumppanin iskemiseen. Ei asian opiskelemiseen tarvitse varmaankaan avata tänne omaa ketjua. Ei täällä kuitenkaan mitään sen kummoisempia asiantuntijoita ole.

Vierailija
28/49 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä suotta näe vaivaa. Itse niinikään amk-inssi, 35 vee ja koko elämäni yksin elänyt. Lisääntymisikäisistä naisista on miesten kesken armottoman kova ja verinen kilpailu. Erityisesti sellaiset, joita viitsii katsellakin.

Tietty jos huolii jonkun täysin epäkelvon naisen elätettäväksi, niin sitten voi löytyä. 

Vierailija
29/49 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M37

Selvä. Jos noin hankala ihminen olet, niin en ymmärrä, ettei ketään löydy.

Vierailija
30/49 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M37

Sitä siis ajoin takaa, että on ihan eri asia, onko koira

- toy-puudeli

- ajokoira/pystykorva/joku muu metsästyskoira

- "taistelukoira" kuten pitbull tai vastaavat

- joku muu

Mutta edes siitä et osannut käynnistää keskustelua.

Vierailija
31/49 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kysyä onko järkeä lähteä tuolle linjalle missä sun pitää muuttua hirveästi ja miellyttää naista, jahdata naista samalla tavalla miten koira jahtaa palloa. Kuten näet niin naisten suhtautuminen on sinuun tyyliä että olet liian tylsä eli naiset hakevat vielä tuossakin iässä jännitystä = eivät ole kasvaneet henkisesti yhtään.

Kuulostat hyvältä tyypiltä, ei kannata antaa naisten yrittää pilata sitä ja lannistaa sua.

Tulet elämään paremman elämän kun jätät naiset omaan arvoonsa ja keskityt muihin asioihin.

Vierailija
32/49 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinuna laittaisin myös deitti-ilmoituksen omalla kuvalla S24:n ja Happy Pannari-palveluihin. Jos olet huomattavan ylipainoinen, niin laihduta. Lihava mies ei saa minkäänlaista seuraa. :/

Harrastuksissa voit lähestyä naista vain, jos olet todella komea ilmestys. Muuten ei kannata vaivautua..

Tämä on kyllä liian tuttua. Olen korkeakoulutettu ja taloudellinen tila hyvä, mielestäni hyvin erilaisten ihmisten kanssa toimeentuleva ja kohtalaisen sivistynyt heppu. En polta, juon harvoin. Läskiä on, koska syön tylsyyyteeni liikaa. Tiedostan ongelmani kyllä.

Mitään mielenkiintoa en ole naisilta saanut vuosikausiin.

T. Eri

Mutta sähän kuulostat hyvältä?

Mietin ihan samaa. 😂

Valitettavasti itse olen sivistymätön enkä juurikaan ulkonäöllä siunattu, joten minulla ei olisi mahdollisuuksia.

Joo ei se taida meistä olla kiinnostunut....

Vierailija
33/49 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitin pari päivää sitten täällä toiseen keskusteluun naisen näkökulmasta vinkkiä, mihin asioihin huomio kiinnittyy miehen profiilissa ja viestittelyssä. Kopioin sen viestin tähän. Eli tässä on minun mielipiteeni (ikää 29v) ja kaveripiirissäni moni on samoilla linjoilla.

Profiili

- Teksti: Mitä mies kertoo itsestään? Onko meillä yhteisiä mielenkiinnon kohteita, entä arvot, vastaavatko ne omia arvojani? Onko meillä samankaltaisia tulevaisuuden suunnitelmia? Oikeinkirjoitus on todella tärkeä taito.

- Kuvat: Ovatko kuvat selkeitä, onko mies selvästi tunnistettavissa? Onko mies siistin näköinen? Siistillä en tarkoita mallin ulkonäköä, vaan peseytyneen näköistä miestä, jolla on puhtaat ja ehjät vaatteet yllä. Millaisia kuvia miehellä on? En syty kaljatölkki-, aurinkolasit silmillä- yms. suttuisista kuvista.

- Ikäjakauma. Esim. jos 35v mies ilmoittaa hakevansa naista välillä 18-30 vuotta, tulee väkisinkin mieleen, että mies hakee mahdollisimman nuorta seuraa ja ei taidakaan haluta vakiintua, vaikka näin olisi ilmoittanut tekstissä.

- Yleisfiilis. Tuleeko profiilista olo, ettei mies ihan tiedä, mitä hakee? Tuleeko olo, että mies on vaan seksin perässä?

Viestittely

- Oikeinkirjoitus! Samalla muu kielenkäyttö. Jos aikuinen, yli 30-vuotias mies kiroilee ja käyttää teinimäistä kieltä, niin ei kiitos.

- Viestittelyn sujuvuus. Tykkään kirjoittaa pitkiä viestejä, mutta ymmärrän, etteivät kaikki ole sanaseppoja. Millaisia viestejä mies kirjoittaa? Kertooko itsestään, elämästään, mielenkiinnon kohteista, tulevaisuuden suunnitelmista? Vastaako mies kokonaisilla virkkeillä? Jääkö keskustelun ylläpitäminen pelkästään minun vastuulleni, koska mies saattaa vastata vain ”kyllä, ei, en tiiä” tai muuten yhdellä sanalla.

- Tuleeko viestitellessä olo, että mies on vain seksin perässä, vaikka olisi ensin ilmoittanut etsivänsä parisuhdetta?

- Miten mies ilmaisee asioita, kuten pyytää kuvaa nähtäväksi? Minulla ei ole töiden takia kuvaa profiilissa, mutta olen tietysti valmis näyttämään kuvan niin pyydettäessä. Oleellista on, miten mies pyytää kuvaa. Tuleeko asiallinen kysymys, esim. saako / voiko nähdä kuvan / mitä mieltä olisit, jos vaihdetaan kuvia? Vai onko kuvapyyntö kirjoitettu töksäyttäen: Laita sun kuva. Miks sulla ei ole kuvaa? LOL ootko läski ku sulla ei oo kuvaa? Lienee sanomattakin selvää, että lähetän kuvan mieluummin henkilölle, joka pyytää sitä asiallisesti.

Mun mielestä on tärkeintä, että kuvat ja teksti kuvastavat totuutta. Jos polttaa ja juo, niin on hyvä, että oluttölkit ja tupakat näkyvät kuvissa. Jos joku harrastus on tosi tärkeää elämässä, niin siitä olisi kuva.

Me olemme niin erilaisia, joten rehellisyys ja aitous profiilissa vie pitkälle. Toki kannattaa valita itsestä ne mieluisimmat kuvat, kunhan ovat kuitenkin sinusta ja uusia. Esim. että on hyvä ilme yms. Yksikin huono ilme saattaa viedä mielenkiinnon. Mutta jos olet kova irvistelemään (hassuttelemaan) niin miksei sellainenkin kuva voi olla joukossa. 

Muutamia huonoja profiileja

- kaikissa kuvissa sama vakava ilme, samasta kuvakulmasta otettu selfie (etkö ikinä naura/hämmästy/ilostu/pohdi)

- kaikissa kuvissa aurinkolasit, tai jostain muusta syystä kasvoja ei näy. Tai ei näy kroppaa.

- ihmettelen ulkomaanmatkojen kuvien suurta määrää. Jollain kuvat ovat pelkästään ulkomailta. Etkö ole ikinä Suomessa vaan jatkuvasti reissaat vuoristoissa ja aurinkorannoilla? Itse en matkustele paljoa, joten nämä eivät saa tykkäystäni.

- ei ole ollenkaan tekstiä, ei kerrota, mitä hakee

- ei kerrota suhdetta lapsiin (itsellä lapsia, niin onko se lapsettomalle ongelma?)

- ei kerrota asuinpaikkaa tai edes maakuntaa. Tämän tulkitsen tarkoittavan, että tyyppi on työmatkareissaaja ja naisia ns joka satamassa. Tulkitsen sen myös tarkoittavan, että ei ole vakavasti hakemassa seuraa.

- kerrotaan latteuksia: herrasmies, mukava, komea, huumorintajuinen (niin kenen mielestä?). Nämä asiat pitäisi käydä ilmi valokuvista, koska asia on katsoja silmissä, kuka on komea. Ja tekstistä saa kuvan, millaisesta huumorista tykkää. 

Vierailija
34/49 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omista nettitreffiajoistani on muutama vuosi, mutta tässä jotain vinkkiä:

- Ota hyvät kuvat, huonolaatuinen kuva tappaa mielenkiinnon. Kiinnitä huomiota vaatteisiin, ilmeeseen (iloinen parempi) ja taustaan (esim. siivoton keittiö taustalla on turn-off). Pyydä tarvittaessa kaveriasi ottamaan kuvat.

- Pyri tekemään profiilistasi omannäköisesi, ettei se huku massaan. Tuo esiin asioita joista olet kiinnostunut, arvojasi, tavoitteitasi.

- Kirjoita kokonaisia lauseita ja ole aktiivinen. "Moi" ja "Kysymällä selviää" tappavat kiinnostuksen.

- Ole viesteissäsi ehdottomasti kohtelias aina!

- Älä ikinä kysy seksistä ekassa tai tokassakaan viestissä.

Tee profiili useampaan paikkaan, muihinkin kuin tinderiin. Maksullisissa palveluissa on todennäköisemmin fiksumpaa ja tosissaan olevaa porukkaa kuin ikmaisissa.

Vierailija
35/49 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljäkymminen lapseton mies sössöttämässä jossain vauvalehden palstalla kertoo jo että jotain vialla ja pahasti...

Vierailija
36/49 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M37

Sitä siis ajoin takaa, että on ihan eri asia, onko koira

- toy-puudeli

- ajokoira/pystykorva/joku muu metsästyskoira

- "taistelukoira" kuten pitbull tai vastaavat

- joku muu

Mutta edes siitä et osannut käynnistää keskustelua.

En viitsi tänne laittaa rotua kun siitä on niin helppo tunnistaa. Mielummin pysyn anonyymina täällä. Pienikokoinen rotu kyseessä.

M37

Vierailija
37/49 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omista nettitreffiajoistani on muutama vuosi, mutta tässä jotain vinkkiä:

- Ota hyvät kuvat, huonolaatuinen kuva tappaa mielenkiinnon. Kiinnitä huomiota vaatteisiin, ilmeeseen (iloinen parempi) ja taustaan (esim. siivoton keittiö taustalla on turn-off). Pyydä tarvittaessa kaveriasi ottamaan kuvat.

- Pyri tekemään profiilistasi omannäköisesi, ettei se huku massaan. Tuo esiin asioita joista olet kiinnostunut, arvojasi, tavoitteitasi.

- Kirjoita kokonaisia lauseita ja ole aktiivinen. "Moi" ja "Kysymällä selviää" tappavat kiinnostuksen.

- Ole viesteissäsi ehdottomasti kohtelias aina!

- Älä ikinä kysy seksistä ekassa tai tokassakaan viestissä.

Tee profiili useampaan paikkaan, muihinkin kuin tinderiin. Maksullisissa palveluissa on todennäköisemmin fiksumpaa ja tosissaan olevaa porukkaa kuin ikmaisissa.

Kiitos vinkeistä, nuo muut kuin tinder ovat vain tällä omalla alueellani ihan kuolleita.

M37

Vierailija
38/49 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä 28-vuotias nainen taas etsin koulutettua miestä, jonka kanssa saisin sen perheen. Olen kyllä kaunis ja tykkään liikunnasta. Mielestäni ulkoilu on ihanaa ja kuntosalilla käyminen on osana arkea. Pohjalta löytyy yksi inssitutkinto, lukio ja ammattitutkinto. Tarkoitus on hakea kouluun vielä opiskelemaan maisteriksi. Se, mihin yleensä varmaan lopahtaa on minun tapani katsoa maailmaa. Olen hyvin erilaisella huumorilla elänyt ja saatan jopa rankoista asioista repiä vitsiä. Saatan myös hyväntahotoisesti vittuilla, mutta kestän myös palautteen takaisinpäin.

Miehet, jotka tapaan ovat hyvin erilaisia. Matkan varrelle on tullut kouluttamatonta, ei perhettä haluavaa, täysin sohvaperunaa, niin tosikkoa, ettei kestänyt minua, tuppisuuta ja kaikkea näiden ympäriltä. Kova en ole deittailemaan eli puhun nyt noin 10 ihmisestä. Takana on yksi parisuhde ja se kesti noin 5 vuotta ja päättyi miehen pettämiseen. Olen kovin yrittänyt miettiä, että millaisen ihmisen kanssa sitä haluaisi olla. Avoimin mielin olen siis ollut liikkeellä.

Yksi iso asia on nyt se, että olen muuttanut naapurimaahan. Muuten aloittaja kyllä kuulostaisi sellaiselta, että veisin todellakin treffeille. Kuulostat kiinnostavalta.

Vierailija
39/49 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitin pari päivää sitten täällä toiseen keskusteluun naisen näkökulmasta vinkkiä, mihin asioihin huomio kiinnittyy miehen profiilissa ja viestittelyssä. Kopioin sen viestin tähän. Eli tässä on minun mielipiteeni (ikää 29v) ja kaveripiirissäni moni on samoilla linjoilla.

Profiili

- Teksti: Mitä mies kertoo itsestään? Onko meillä yhteisiä mielenkiinnon kohteita, entä arvot, vastaavatko ne omia arvojani? Onko meillä samankaltaisia tulevaisuuden suunnitelmia? Oikeinkirjoitus on todella tärkeä taito.

- Kuvat: Ovatko kuvat selkeitä, onko mies selvästi tunnistettavissa? Onko mies siistin näköinen? Siistillä en tarkoita mallin ulkonäköä, vaan peseytyneen näköistä miestä, jolla on puhtaat ja ehjät vaatteet yllä. Millaisia kuvia miehellä on? En syty kaljatölkki-, aurinkolasit silmillä- yms. suttuisista kuvista.

- Ikäjakauma. Esim. jos 35v mies ilmoittaa hakevansa naista välillä 18-30 vuotta, tulee väkisinkin mieleen, että mies hakee mahdollisimman nuorta seuraa ja ei taidakaan haluta vakiintua, vaikka näin olisi ilmoittanut tekstissä.

- Yleisfiilis. Tuleeko profiilista olo, ettei mies ihan tiedä, mitä hakee? Tuleeko olo, että mies on vaan seksin perässä?

Viestittely

- Oikeinkirjoitus! Samalla muu kielenkäyttö. Jos aikuinen, yli 30-vuotias mies kiroilee ja käyttää teinimäistä kieltä, niin ei kiitos.

- Viestittelyn sujuvuus. Tykkään kirjoittaa pitkiä viestejä, mutta ymmärrän, etteivät kaikki ole sanaseppoja. Millaisia viestejä mies kirjoittaa? Kertooko itsestään, elämästään, mielenkiinnon kohteista, tulevaisuuden suunnitelmista? Vastaako mies kokonaisilla virkkeillä? Jääkö keskustelun ylläpitäminen pelkästään minun vastuulleni, koska mies saattaa vastata vain ”kyllä, ei, en tiiä” tai muuten yhdellä sanalla.

- Tuleeko viestitellessä olo, että mies on vain seksin perässä, vaikka olisi ensin ilmoittanut etsivänsä parisuhdetta?

- Miten mies ilmaisee asioita, kuten pyytää kuvaa nähtäväksi? Minulla ei ole töiden takia kuvaa profiilissa, mutta olen tietysti valmis näyttämään kuvan niin pyydettäessä. Oleellista on, miten mies pyytää kuvaa. Tuleeko asiallinen kysymys, esim. saako / voiko nähdä kuvan / mitä mieltä olisit, jos vaihdetaan kuvia? Vai onko kuvapyyntö kirjoitettu töksäyttäen: Laita sun kuva. Miks sulla ei ole kuvaa? LOL ootko läski ku sulla ei oo kuvaa? Lienee sanomattakin selvää, että lähetän kuvan mieluummin henkilölle, joka pyytää sitä asiallisesti.

Mun mielestä on tärkeintä, että kuvat ja teksti kuvastavat totuutta. Jos polttaa ja juo, niin on hyvä, että oluttölkit ja tupakat näkyvät kuvissa. Jos joku harrastus on tosi tärkeää elämässä, niin siitä olisi kuva.

Me olemme niin erilaisia, joten rehellisyys ja aitous profiilissa vie pitkälle. Toki kannattaa valita itsestä ne mieluisimmat kuvat, kunhan ovat kuitenkin sinusta ja uusia. Esim. että on hyvä ilme yms. Yksikin huono ilme saattaa viedä mielenkiinnon. Mutta jos olet kova irvistelemään (hassuttelemaan) niin miksei sellainenkin kuva voi olla joukossa. 

Muutamia huonoja profiileja

- kaikissa kuvissa sama vakava ilme, samasta kuvakulmasta otettu selfie (etkö ikinä naura/hämmästy/ilostu/pohdi)

- kaikissa kuvissa aurinkolasit, tai jostain muusta syystä kasvoja ei näy. Tai ei näy kroppaa.

- ihmettelen ulkomaanmatkojen kuvien suurta määrää. Jollain kuvat ovat pelkästään ulkomailta. Etkö ole ikinä Suomessa vaan jatkuvasti reissaat vuoristoissa ja aurinkorannoilla? Itse en matkustele paljoa, joten nämä eivät saa tykkäystäni.

- ei ole ollenkaan tekstiä, ei kerrota, mitä hakee

- ei kerrota suhdetta lapsiin (itsellä lapsia, niin onko se lapsettomalle ongelma?)

- ei kerrota asuinpaikkaa tai edes maakuntaa. Tämän tulkitsen tarkoittavan, että tyyppi on työmatkareissaaja ja naisia ns joka satamassa. Tulkitsen sen myös tarkoittavan, että ei ole vakavasti hakemassa seuraa.

- kerrotaan latteuksia: herrasmies, mukava, komea, huumorintajuinen (niin kenen mielestä?). Nämä asiat pitäisi käydä ilmi valokuvista, koska asia on katsoja silmissä, kuka on komea. Ja tekstistä saa kuvan, millaisesta huumorista tykkää. 

Tässä olikin hyviä vinkkejä joita kaipasin. Olen kyllä kiinnittänyt huomiota, että naisilla myös on näitä matkustelukuvia todella monella ja se matkustelu on myös harrastus.

M37

Vierailija
40/49 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M37

Ehkä sellaista oma-aloitteisuutta. Netti on väärällään vinkkejä kumppanin iskemiseen. Ei asian opiskelemiseen tarvitse varmaankaan avata tänne omaa ketjua. Ei täällä kuitenkaan mitään sen kummoisempia asiantuntijoita ole.

Olen minä niitä lukenut, mutta niissä on kaikissa pääsääntöisesti ne samat asiat jotka olen jo huomioinut. Täällä on tullut kyllä paljon parempia vinkkejä..

M37