Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oisko vinkkejä sinkkumiehelle?

Vierailija
30.03.2020 |

Vaikka onkin poikkeusolot niin kysynpä silti.

Löytyisiköhän neuvoja miten 37v muutama vuosi sitten eronnut mies löytäisi vielä ihan vakituisen parisuhteen? Itselle on vähän outoa tämä nykyinen deittailukulttuuri kun ollut niin kauan pois markkinoilta.

Kokeilin Tinderiäkin tuossa, mutta taitaa olla taidot ruosteessa itsensä kehumisessa tai sitten mun kuvat ei viehätä. Ei ole oikein ketään kaverinaistakaan keneltä pyytää apua tähän.

Olen kääntänyt enemmän katseet tuonne harrastusten suuntaan ja muuhun aktiviteettiin. Jos täällä on sinkkunaisia paikalla niin oisko vinkkejä missä teihin voisi tutustua arjessa kun itsellä ei töiden ja harrastusten parissa tunnu sinkkunaisia liikkuvan?

Jotain tietoja itsestä:

- lapseton
- koira on
- vakitöissä (amk inssi)
- alkoa silloin tällöin
- en polta
- harrastan maastopyöräilyä, moottoripyöräilyä, koiran kanssa ulkoilua, salillakin yritän käydä ;)
- en ole kiinnostunut yhden illan jutuista vaan hakusessa parisuhde

Onko ihan toivoton homma, tuntuu ettei monetkaan hae oikeaa parisuhdetta?

M37

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna laittaisin myös deitti-ilmoituksen omalla kuvalla S24:n ja Happy Pannari-palveluihin. Jos olet huomattavan ylipainoinen, niin laihduta. Lihava mies ei saa minkäänlaista seuraa. :/

Harrastuksissa voit lähestyä naista vain, jos olet todella komea ilmestys. Muuten ei kannata vaivautua..

Vierailija
2/49 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Boooooooring.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen samaa kuin eka vastaaja eli seuranhakusivustoja. Näin voit olla varma että nainenkin etsii seuraa. Tutustumisyritykset arjessa ovat pelkkää hakuammuntaa ja on hyvin pieni todennäköisyys että johtaisivat mihinkään.

Vierailija
4/49 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanko olla utelias, minkalainen profiilikuvaus sulla oli tinderissä ja minkalaiset valokuvat oli? Itse ainakin kävin paljon tinderin kautta treffeillä. Olen kylläkin nainen, en tiedä onko siellä naisilla paremmat mahkut?

Vierailija
5/49 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Velipuolikuu esitti ratkaisun jo ajat sitten:

Vierailija
6/49 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noilla tiedoilla lähtisin kanssasi treffeille. Onkohan kuvat tarpeeksi edustavia... Suosittelen myös käyttämään treffisovelluksia. Livenä tutustuminen on vaikeaa ja aika sattumanvaraista kenet kohtaa. Jonkin verran pitäisi toista ihmistä tuntea etukäteen, jotta häntä voi pyytää treffeille. 

Vierailija
7/49 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain tapahtumissa? Itse käyn esim. musiikkitapahtumissa eli konserteissa, festareilla ym. Vaikutat ns. paperilla ihan hyvältä, muista olla oma itsesi.

Vierailija
8/49 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saanko olla utelias, minkalainen profiilikuvaus sulla oli tinderissä ja minkalaiset valokuvat oli? Itse ainakin kävin paljon tinderin kautta treffeillä. Olen kylläkin nainen, en tiedä onko siellä naisilla paremmat mahkut?

Itse otetut kuvat. Kasvoista pari, sellainen missä näkyy koko vartalo, pari harrastuksista ja yhden pistin koirastakin. Siistit vaatteet, ei aurinkolasi sun muita perusmokia.

M37

Vierailija
9/49 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jossain tapahtumissa? Itse käyn esim. musiikkitapahtumissa eli konserteissa, festareilla ym. Vaikutat ns. paperilla ihan hyvältä, muista olla oma itsesi.

Käyn aika paljonkin keikoilla, mutta eipä niissä ole ketään sinkkunaista tullut tavattua. Ainakaan vielä. Musiikkimaku ei tosin ole suomipopin soittolista niin sekin kyllä vaikuttaa.

M37

Vierailija
10/49 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noilla tiedoilla lähtisin kanssasi treffeille. Onkohan kuvat tarpeeksi edustavia... Suosittelen myös käyttämään treffisovelluksia. Livenä tutustuminen on vaikeaa ja aika sattumanvaraista kenet kohtaa. Jonkin verran pitäisi toista ihmistä tuntea etukäteen, jotta häntä voi pyytää treffeille. 

Tuntuu täällä vähän pohjoisempana olevan nuo treffisovellukset melko kuolleita. Kaikki ilmeisesti tinderissä.

M37

Vierailija
11/49 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvoja? Etkö oppinut ensimmäisestä kerrasta? Mahdat olla melkoinen luupää.

Tässä neuvo: hanki kissa ja opettele elämään yksin, naiset eivät ole arvoisiasi.

Vierailija
12/49 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä olisi kiinnostunut satakiloinen mamma. tupakoin ketjussa jos ei haittaa. minulla on kymmenen kissaa ja ne eivät tule toimeen koirien kanssa joten koirasta joudut luopumaan.

Vierailija
13/49 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Neuvoja? Etkö oppinut ensimmäisestä kerrasta? Mahdat olla melkoinen luupää.

Tässä neuvo: hanki kissa ja opettele elämään yksin, naiset eivät ole arvoisiasi.

Ei mun koira tykkää kissoista :)

M37

Vierailija
14/49 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ikäisesi nainen ja noilla spekseillä tykkäisin profiilistasi. Riippuen tietysti, onko kuvissa mitään häiritsevää. Tosin asun pk-seudulla tällä hetkellä.

Vierailija
15/49 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinuna laittaisin myös deitti-ilmoituksen omalla kuvalla S24:n ja Happy Pannari-palveluihin. Jos olet huomattavan ylipainoinen, niin laihduta. Lihava mies ei saa minkäänlaista seuraa. :/

Harrastuksissa voit lähestyä naista vain, jos olet todella komea ilmestys. Muuten ei kannata vaivautua..

Puhu vaan omasta puolestasi. Lihavat miehet ovat kiihottavia.

Vierailija
16/49 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on kyllä liian tuttua. Olen korkeakoulutettu ja taloudellinen tila hyvä, mielestäni hyvin erilaisten ihmisten kanssa toimeentuleva ja kohtalaisen sivistynyt heppu. En polta, juon harvoin. Läskiä on, koska syön tylsyyyteeni liikaa. Tiedostan ongelmani kyllä.

Mitään mielenkiintoa en ole naisilta saanut vuosikausiin.

T. Eri

Vierailija
17/49 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen kysymykseni, jos ottaisin sinuun yhteyden: Minkä rotuinen koira? Monta muutakin kysymystä tottakai heräisi, mutta tuosta aloittaisin jutustelun.

Haluatko vastata?

Vierailija
18/49 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on kyllä liian tuttua. Olen korkeakoulutettu ja taloudellinen tila hyvä, mielestäni hyvin erilaisten ihmisten kanssa toimeentuleva ja kohtalaisen sivistynyt heppu. En polta, juon harvoin. Läskiä on, koska syön tylsyyyteeni liikaa. Tiedostan ongelmani kyllä.

Mitään mielenkiintoa en ole naisilta saanut vuosikausiin.

T. Eri

Mutta sähän kuulostat hyvältä?

Vierailija
19/49 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin pari päivää sitten täällä toiseen keskusteluun naisen näkökulmasta vinkkiä, mihin asioihin huomio kiinnittyy miehen profiilissa ja viestittelyssä. Kopioin sen viestin tähän. Eli tässä on minun mielipiteeni (ikää 29v) ja kaveripiirissäni moni on samoilla linjoilla.

Profiili

- Teksti: Mitä mies kertoo itsestään? Onko meillä yhteisiä mielenkiinnon kohteita, entä arvot, vastaavatko ne omia arvojani? Onko meillä samankaltaisia tulevaisuuden suunnitelmia? Oikeinkirjoitus on todella tärkeä taito.

- Kuvat: Ovatko kuvat selkeitä, onko mies selvästi tunnistettavissa? Onko mies siistin näköinen? Siistillä en tarkoita mallin ulkonäköä, vaan peseytyneen näköistä miestä, jolla on puhtaat ja ehjät vaatteet yllä. Millaisia kuvia miehellä on? En syty kaljatölkki-, aurinkolasit silmillä- yms. suttuisista kuvista.

- Ikäjakauma. Esim. jos 35v mies ilmoittaa hakevansa naista välillä 18-30 vuotta, tulee väkisinkin mieleen, että mies hakee mahdollisimman nuorta seuraa ja ei taidakaan haluta vakiintua, vaikka näin olisi ilmoittanut tekstissä.

- Yleisfiilis. Tuleeko profiilista olo, ettei mies ihan tiedä, mitä hakee? Tuleeko olo, että mies on vaan seksin perässä?

Viestittely

- Oikeinkirjoitus! Samalla muu kielenkäyttö. Jos aikuinen, yli 30-vuotias mies kiroilee ja käyttää teinimäistä kieltä, niin ei kiitos.

- Viestittelyn sujuvuus. Tykkään kirjoittaa pitkiä viestejä, mutta ymmärrän, etteivät kaikki ole sanaseppoja. Millaisia viestejä mies kirjoittaa? Kertooko itsestään, elämästään, mielenkiinnon kohteista, tulevaisuuden suunnitelmista? Vastaako mies kokonaisilla virkkeillä? Jääkö keskustelun ylläpitäminen pelkästään minun vastuulleni, koska mies saattaa vastata vain ”kyllä, ei, en tiiä” tai muuten yhdellä sanalla.

- Tuleeko viestitellessä olo, että mies on vain seksin perässä, vaikka olisi ensin ilmoittanut etsivänsä parisuhdetta?

- Miten mies ilmaisee asioita, kuten pyytää kuvaa nähtäväksi? Minulla ei ole töiden takia kuvaa profiilissa, mutta olen tietysti valmis näyttämään kuvan niin pyydettäessä. Oleellista on, miten mies pyytää kuvaa. Tuleeko asiallinen kysymys, esim. saako / voiko nähdä kuvan / mitä mieltä olisit, jos vaihdetaan kuvia? Vai onko kuvapyyntö kirjoitettu töksäyttäen: Laita sun kuva. Miks sulla ei ole kuvaa? LOL ootko läski ku sulla ei oo kuvaa? Lienee sanomattakin selvää, että lähetän kuvan mieluummin henkilölle, joka pyytää sitä asiallisesti.

Vierailija
20/49 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noiden antamiesi tietojen perusteella ongelmasi on varmasti vain tuo, ettet arjessasi kohtaa ketään.

Tämä on oikeasti haastavaa ja tuskailen saman asian kanssa. Nuorempana liikkui paljon monipuolisemmin eri paikoissa ja kohtasi ihmisiä ennakkoluulottomammin kuin nykyään. Elämä on lähinnä työ, kauppa, koiran kanssa ulkoilu ja harrastukset, jotka nekin ovat yksilölajeja. Keikoilla ei viitsi lähestyä ihmisiä, kun haluaa antaa kohteliaasti toisille oman rauhan.

Treffisivustot ovat aika tuskainen paikka. Sanoisin, että ihan yhtä sattumanvaraista, kuin livenä toiseen tutustuminen. Jos kuitenkin haluat yrittää, muista pitää keskustelua käynnissä. Itse huomasin, että vaati ihan hirveästi työtä pitää usein hyvin yksipuoleista keskustelua yllä ka kun kyllästyin, vastapuoli loukkaantui siitä.

Onnea seuranhakuun, nämä ajat tuovat haastetta entisestään.