Käytkö suihkussa aamulla vai illalla? Käytkö joka päivä?
Käytkö suihkussa aamulla vai illalla? Käytkö joka päivä?
Kommentit (21)
Yleisesti ottaen oon enempi aamusuihkuttelija, kylmä suihku aamulla antaa kyllä mahtavan startin päivälle. Jos tulee treenattua päivällä niin sillon toki käyn illalla sitten pesulla, seuraavana aamuna saatan ottaa esim 30sek kylmän suihkun ihan vaan sen kylmyyden vuoksi. Ja jos on mennyt nukkumaan märillä hiuksilla ja hiukset donitsilla niin pakkohan ne on kastella aamulla että saa ojennukseen. En käy aina joka päivä, useimmiten kyllä. Enkä käytä aina saippuaa, oikeastaan vain jos oon hikoillut kovasti tai jos edellisestä saippuapesusta on jo useampi päivä.
Mahdollisimman harvoin, tuskaista hommaa. Inhoan märkiä hiuksia ja märkää ihoa ja sitten jos joutuu vielä rasvaamaan ihoa ja mällinen olo koko päivä :(
Aamulla. Joskus harvoin illalla. Nukkumaan on kiva mennä puhtaana, mutta aamulla mulla on jo tosi hikinen ja ällöttävä olo. Siksi aamusuihkut.
Suihkussa käyn kerran päivässä.
Aamulla. Käyn joka päivä suihkussa mutta pesen hiukset joka toinen päivä.
Joka aamu, en herää muuten. Ihmisten ilmoilla on muutenkin mukavampi olla puhtaana ja raikkaana!
Nyt on korona-aikaan tullut lämmitettyä sauna joka ilta.
Neljästi päivässä kun nyt on lämmin aika. Joka päivä mennyt yli 40,
yöllä 29-32 ja ensikuussa vielä lämpenee.
Saippualla en tietenkään pese kuin kerran päivässä.
Talvella kun yöt 26-29 ja päivällä alle 35 käyn suihkussa kolmasti.
N. 46
Sisaket, Thailand
Kuinka joku voi olla niin saasta, että ei edes käy suihkussa päivittäin?
Joka kerta kun tulen asuntooni menen suihkuun ja vaihdan vaatteet alusvaatteita myöten.
Joka ilta. On mukava kömpiä sänkyyn puhtaana.
Vaihtelevasti illalla tai aamulla eli jos illalla olen käynyt suihkussa liikunnan jälkeen enkä yöllä ole isommin hikoillut, niin en käy aamulla suihkussa. Nyt kun työskentelen etänä niin en käy päivittäin suihkussa.
Vierailija kirjoitti:
Aamulla. Käyn joka päivä suihkussa mutta pesen hiukset joka toinen päivä.
Mulla on tää ihan sama :) -AP
Kolme tai neljä kertaa viikossa, paitsi kesällä useammin, jos on hellettä. En silloinkaan hikoile, mutta kaipaan viilennystä. Viikonloppuisin käyn aamulla, arkisin illalla.
Iltaisin suihkuttelen. Tosin melko pikaisesti, joka kolmas päivä pesen hiukset.
Tosin kun palaan pian loman jälkeen töihin terveydenhoitoalalle niin alan varmaan käymään suihkussa heti töistä tullessa ja pesen myös hiukset päivittäin.
Aamu,joo.