Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yhteiskuntien kiinni laittaminen voi aiheuttaa suuret vahingot pidemmällä tähtäimellä

Vierailija
30.03.2020 |

Yhteiskuntien kiinni laittaminen voi aiheuttaa suuret vahingot pidemmällä tähtäimellä, kun yrityksiä menee konkurssiin, ihmisiä jää työttömiksi, mielenterveysongelmat pahenevat ja tulee itsemurhia, alkoholismi lisääntyy, perheitä hajoaa. Yllättävän, jopa pelottavankin, helposti ihmiset ovat hyväksyneet yhteiskuntien sulkemisen ja perusoikeuksien rajoittamisen.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan nykyään innolla, että kaikki yritykset, jotka ovat kohdelleet minua huonosti elämäni aikana, kaatuisivat. Samaa toivon niille, joiden työhaastatteluissa olen käynyt turhaan. Olenko kamala ihminen? En mielestäni.

Ei tämä kaikilla merkitse mitään mt-ongelmia, pikemminkin ongelmista toipumista ja mielihyvää.

Vierailija
2/3 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odotan nykyään innolla, että kaikki yritykset, jotka ovat kohdelleet minua huonosti elämäni aikana, kaatuisivat. Samaa toivon niille, joiden työhaastatteluissa olen käynyt turhaan. Olenko kamala ihminen? En mielestäni.

Ei tämä kaikilla merkitse mitään mt-ongelmia, pikemminkin ongelmista toipumista ja mielihyvää.

Ja ennen kuin joku tulee lällättämään osaamisen puuttesta tai muusta, niin siitä ei ole ollut kyse, vaan ihan puhtaasta ikärasismista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummasti menee yhteiskunta hetkessä kiinni toisin kun oli 30000 tulijaa joiden terveydestä ollut tuollon niin takeita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi seitsemän